Endorphine

Tam aradığımız vokali bulduk derken Can'ın mezun olması ve Zonguldak'a dönecek olması sebebiyle tekrar vokal arayışına girdik.Birlikte çalışma fırsatı bulduğumuz 2-3 aylık sürede çok şey paylaştığımıza inanıyorum ve Can'ı mezun eden hocalarına lanet okuyorum :x Arım balım Can'ım sana tüm yaşamın boyunca yürekten başarılar diliyorum,umarım yollarımız bir gün bir şekilde tekrar kesişir
 
SELAMMM:)

Merhaba:) SEVGİLİ arkadaşlarım, bu ne sessizlik böyle? :( Neredeyse üç aydır ENDORPHINE'in sesi çıkmamış! Sezon açılışını beklerken bu forumda ilk yazan ben oldum sanırım ama kusura bakmayın :oops: , hiç fırsatım olmazdı önceden forumunuzu takip etmeye, Öznur'um bile benden önce davranmış:) sizi bu kadar zamandır tanır, sever ve dinlerken burda yalnız bırakmak istemedim! Yeni vokalinizle dinlemek nasip olmamıştı. Artık her konseri zamanında haber alıp hepsine gelirim ne de olsa;p Hepinizin bilinen başarısına sadece KATKILAR diliyorum şimdiden! :wink: Bundan sonraki BÜTÜÜÜN konserlerinizde görüşeceğiz;) Şans öpücüklerim sizinle...
 
Slm dilşadcım, eh sen de haklısın da yazın işler biraz teklio galiba... :D furkan istanbulda staj işleriyle meşgul, gelince ankaraya kavurcaz yine ortalığı... :D
 
Endorphine olarak yaz döneminde hepimizin farklı zamanlarda tatile gitmesi nedeniyle bi süre tatile girmiş olduk :roll: ama Giray'ında dediği gibi Furkan iki hafta sonra Ankara'a dönüyor ve Endorphine son gaz kaldığı yerden dewam edicek,eskisinden de gaz bi şekilde çünkü hepimiz sahneyi çok özledik
Endorphine yeni eklenen şarkılarla kısa sürede sahnede olacak 8)
Ve tam gaz Hard Rock'a devam...
 
Derken stajım bitti ve ankaraya döndüm :P ,Endorphine yepyeni repertuarıyla en kısa zamanda yine sahnelerde olacaktır zira sahneyi çok özlemiştir,yuppidir,yaşasındır :P
 
Sevgili Soyhan,
Valla merakla bekliyorum toparlanıp bir yerlerde çalmanızı. Bi de biz gelip dinleriz sizi, eğleniriz ya. Valla çala çala bıktık, bir yerlere gidip eğlenmeyi özledik. Özellikle kendi adıma konuşursam,(her ne kadar şu anda çaldığımız türden pek belli olmasa da) bir yerlere gidip şöyle katıksız rock dinlemeyi çok özledim. Hatta söylemeyi de çok özledim. Bundan 6 sene önce Deep Purple, Whitesnake, Bonjovi, Rainbow, Aerosmith, Dio filan söylerdim. Sonra baktım pek çok kişi onları söylüyor. Ben bayan olarak piyasaya biraz değişik bişeyler yapmak lazım dedim. Siz başlayınca belki gelir sizinle 1-2 tane söyler gideririm o özlemimi. İzin verirseniz tabii :)
Başarılar dilerim.
Görüşmek üzere.
 
İzgi,
Yazdıkların için çok teşekkür ederim :) valla aslında bonustrack'i sahnede ilk gördüğümde daha siz çalmaya başlamadan önce seni görünce(kolda dövmeler,siyha kıyafet :) ) dedim herhalde rock çalıcaklar :) yani zamanında hardrock söylediğine direk inanırım hemde çatır çatır söylediğinde bi kesin :) zaten şu anda tarzınızda ankara'nın en iyi grubusunuz bence,her istediğin tarzı rahatlıkla söyleyebileceğinden hiç şüphem yok zaten,umarım bigün sahnemize gelirsin ve bizimle bir iki şarkı söylersin senden bi still loving you,perfect strangers,rainbow in the dark dinlemek gerçekten mükemmel olurdu :)
 
amanın, ne kadar İLGİNÇ bi deneyimdi ya...
walla seslerden memnun değildim, tonlardan memnun değildim, ortam güzeldi ama tarzdan memnun değildim... ama endorphine ile tekrar Saklıkent sahnesinde olmak keyifliydi... dinleyen, alkışlayan herkeslere teşekkürler... :P :D
en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere...
 
İzgi ve Çağdaş çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için umarım bu sene hepimiz için daha müzik dolu ve çok daha iyi geçer,sizinde hem bayramınız hemde yeni yılınız kutlu olsun...
 
Geri
Üst