51 PromiL(Rock) - Ankara

#1
Forum gereksiz, yersiz ve bizle alakasız konulardan dolayı kapanmıştır. Lütfen burada grup hakkında tartışıp konuşalım. Herhangi bir gruba herhangi bir bara bir itirazınızı eleştirinizi; varsa kendi mail adresi, web adresi forumundan vs. yoksa özel mesajla yapınız
Tekrar hatırlatmakta fayda var. Ankaralı grubumuz 2001 de kurulmuştur. Şu an demolarını kaydetmektedir. Grubun şuan ki formatı

Gitar : Özgün Aksüyek [email protected]

Gitar - Klavye : Özgür Aksüyek [email protected] - gmail.com

Davul : Selman Pöge [email protected]

Vokal : Ece Akad

Bas : Emin Karasöğüt

şeklindedir. Yabancı Türkçe; Popüler, Alternetif Rock dalında her türlü parçayı cover lamakta olan grubumuzun besteleri de bulunmaktadır. Repertuar ve her türlü ayrıntılar için. Şu an;

www.51promil.com.tr.tc
www.51promil.com



[email protected]
 
#2
umarım bu forum kapanmaz.yaş ortalamanız genç olmasına rağmen yani(vokalinizi tanımıyorum ama)fazla sayıda konser verdiniz,iyi bir şekilde ilerlediniz,umarım hep iyi bir şekilde ilerlemeye devam edersiniz.
tüm 51 promile selamlar(süper ikiz gitaristlere ve gamel sponsorum selman'a çok selamlar)
başarılar.
 
#6
Tesekkurler Bu Cumartesi Biziz deyiz. Bi kac kayitta yaptik ama hepsini yeni int. sitesine koyucam. .hadi beklioruz herkesi. Simdiden soliyim kesin sorulur. Solistimiz Mine dir.
 
#8
Manowar :( Neyse 51 Promil'in tertemiz başlığı hayırlı olsun.Önceki başlıkta benim de sanırım zararım olmuştu polemiğe girdiğim için.Kusura bakmayasınız...

Hadi bakalım destek bizden...Nereye gader?Sonnuna gader :)
 
#10
Ulen 2 hafta bakmadım forum kapandı.. Ne adamlarsınız :p:p Yaw no problem. forumumuzda fazla sayfamız yok diye mi üzülücez :D

Hafta sonu herke$i bekliyoruz.. Gelen de gelmeyen de Sağola!

Saygılar, Sevgiler Pötürjükler!
 
#11
cumartesi başarılar arkadaşlar umarım gelebilirim dinlemeye yeni sayfa acmıssınız bu dieri gibi gereksiz tartısmalardan dolayı değiştirilmez umuorummmm tekrar basarılar
 
#14
Evet demolarımız tamamlanıyor.Vokaller kaldı diyebiliriz.Sitemizle beraber butun sarkılarımızı ve cover kayıtlarımızı dinleyebilceksiniz.Ancak daha tamamlanmadığı için henüz konserlerimizde calamıyoruz.Cumartesi hepinizi bekliyoruz.
 
#18
...

biziz de çıkan 4 gruptan 3ü iyiydi zaten...biri de 51 promildi...solistin sesi başta çok iyiydi ama çok yoruldu heralde son 2-3 şarkıyı pek söylemeden geçti :))))) can kırıklarını söyleyişini çok beğendim...tebrikler,başarılar,hede ve de hödö...
 
#20
evet vokaliniz baya iyiydi sesi...müzikal anlamda da bi sorun görmedim pek...bence iyiydi... tabi vokalin bi iki parçayı unutması,yanlış yerde girmesi ve sahne de eli cebinde bi ara sarkı söylemesi dısında herşey iyiydi....cam kırıkları da bi güzel oldu ... basarılar...
 

Üst