Engiyada

#1
Çorlu/Tekirdağlı grup Engiyada Hayal adlı demolarını çıkardı(41 dk.)
Demo genel olarak progresif ve doom çizgilerinde yürüyor.Atmosferik ve duygusal bir havası olan Hayal tamamiyle enstrumantal 5 şarkıdan oluşuyor. Melancholic olanlar Anathema sevenler bence bıze ulassın.
Demoyu Ankara Zıd Müzik'ten,İstanbul/Pena Müzik evinden,Bursa/Extreminal Distro'dan, İzmir/Stüdyo Ümit'den edinebilirsiniz.
Eğer bulunduğunuz yerden kaydı edinmeniz mümkün değilse [email protected]'a yazabilirsiniz.

----------------------------------------------------------------------

Grubun çalışmalarına
http://www.purevolume.com/engiyada

adresinden ulaşabilirsiniz

-------------------------------------------------------------------------
GRUP: ENGIYADA
ALBUM: HAYAL

1- DÜŞLER , GEÇMİŞE DÖNÜŞLER
2- ZE
3- GÖRÜNMEYEN
4- KORKUYORUM
5- DÖN ARTIK
:twisted:
 
#2
Siteye hoşgeldiniz.

Grup ve üyeleri hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilir misiniz?

1-2 parçanızı da en azından örnek olması açısından Soundclick veya Purevolume gibi mp3 paylaşım sitelerine yüklemeniz, daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlayacaktır.

Kolay gelsin.
 
D
#3
Engiyada 2001 yılında Çorlu/Tekirdağ'da kuruldu.Geçirilen uzun bir müziği tanıma sürecinin ardından topluluk,ürettiklerini Hayal adı altında topladı ve EP olarak yayınladı.Hayal 41dk'lık enstrümantal ve tanımı zor bir eserdi.Kayıtları bitirldikten ancak 6 ay sonra (2004 ortasında) Ankara,İzmir,İstanbul,Bursa,Eskişehir Tekirdağ'da dinleyici ile buluştu .Alınan muhteşem tepkilerin ardından bir kaç canlı performans fırsatı bulan topluluk Bu esnada yaptıkları 4 parçayı THY Spurious Shelter Blindness adı altında topladı ve yayınladı.TSSB çok sert ve melodik yapısıyla Engiyada'nın dinleyicisi ile olan iletişimin güçlendirdi ve grup için Hayal ile birlikte önemli bir referans teşkil etti.Grup şu an Yeni konserler için hazırlanırken bir yandan da kayıtları bitirilmiş olan İ.N.A.T. Ep sini yayınlamak için gün sayıyor. İNAT Epsi önceki iki eserden farklı olarak daha sakin,oturaklı ve Türkçe Sözlere sahip.Türü Özetlemek gerekirse Progresif-Doom Metal arası bir çizgiye sahip.

Altay Altunkozaoğlu
Gitar-Vokal
Oğuz Emre Karlatlı - Gitar
Alper Gerçek - Bas
Burak Beyhan - Davul

www.engiyada.com
[email protected]
 
D
#4
türkiyede dinlediğim en kaliteli ve orjinal işlerden biri bence.Grubun tarzını dabir çizgiye oturtmak çok mümkün değil kendine has bir çizgisi var ve bence eğer devam ederlerse yılmadan çok güzel işler başaracaklar.Herkeze ısrarla tavsiye ediyorum
 
#6
Selam arkadaşlar, mp3'lerinizi ve biografinizi purevolume.com'a yükledim. Alp Gerçek'e de mail attım. Sayfanızın aktive olması için 3-4 gün bekleyecekmişsiniz. Sayfa aktive olunca ben size yine email gönderirim.
 
#10
HAYALDEN SONRA ENGIYADANIN IKI ALBUMUDE CIKTI SIZE DIKOGRAFISINI SUNUYORUZ


Thy Spurious Shelter :Blindness" - 2005

1)Facing The Evil
2)Take Off The Skin
3)Like The Way Prophets Talked
4)The Third Person
Altay Altunkozaoğlu:Gitar/Vokal
Oğuz Emre Karlatlı : Gitar
Alper Gerçek: Bas
Burak Beyhan:Davul
Beste/Söz:A.A./O.E.K.
Kapak Resmi:Altay Altunkozaoğlu


" i.n.a.t...!" - 2005

1)Bulanık
2)Aciz
3)Biz
4)Mavi Dünya
5)Kedi
6)Küçük Kraliçe
7)Facing The Evil (T.S.S.B.)
Altay Altunkozaoğlu:Gitar/Vokal
Oğuz Emre Karlatlı : Gitar
Alper Gerçek: Bas
Burak Beyhan:Davul
Beste/Söz:Engiyada
Kapak Resmi:Altay Altunkozaoğlu


BU ALBUMLERDEN BIR KACINA ULASMAK ISTERSENIZ www.engiyada.com 'dan ulasabilirsiniz :twisted:
 
#13
Her şeyin temeli Çorlu/Tekirdağ’da, Altay Altunkozaoğlu‘nun uzun süren bir bağlama çalma ve müziği tanıma sürecinin ardından 1997’de gitar çalmaya başlamasıyla atılır.Bu gelişmeyle birlikte Altay, müziğin, dinlemeden ziyade üretme aşamasıyla ilgilenmeye başlar.Tam bu sıralarda sınıfında kendi halinde sürekli müzik dinleyen bir insanın farkına varır.Bu insan Oğuz Emre Karlatlı’dır.Sonraları beraber çalmaya ve ürettikleri şeyleri birbirleriyle paylaşmaya başlayan ikili,ortaokul ve lise hayatları boyunca sayısız kayıt ve beste yaparlar.Bu esnada Altay, Çorlu’nun sayılı metal topluluklarından olan Eternal Mourn’a solo gitarist olarak katılır ve birtakım konserler verir.Eternal Mourn somut bir şeyler yapma yetkinliğinden uzak olsa da Altay ve Oğuz’a çok değerli iki dost kazandırır. Basist Alper Gerçek ve Davulcu Burak Beyhan.Eternal Mourn’un dağılmasıyla Altay ve Oğuz tekrardan çalışmalarına hız kazandırır fakat bu sefer yaptıkları şeyler kendilerini motive edecek kadar iyidir.2004 ortalarında, yapılan tüm eserler toplanır,düzgün tonlama ve düzenlemelerle yeniden kaydedilir.Engiyada ismi bu süreçten biraz öncesinde bulunur.Kayıtlara da Hayal ismi uygun görülür. Hayal, 5 adet enstrümantal parça içeren 41dk’lık sakin,karanlık,duygusal ve teknik anlamda çok yönlü bir metal çalışmasıdır. Kayıtlar çoğaltılır,bir iki müzik evine ve Türkiye’nin önde gelen Rock dergilerine ulaştırılır.Tepkiler beklenenden çok daha üst düzeyde olur ve kısa bir zamanda (birçok iyiliksever insanın da yardımıyla) Hayal demosu İstanbul,Ankara,İzmir Bursa,Eskişehir Adana,Konya ve tabii ki Tekirdağ’da dinleyicinin eline ulaşır.Yerel birçok fanzinde,complationda ve İnternette yer alır. Bu sürecin devamında tam bir grup olma ve canlı performans gereksinimlerini karşılamak için ikili, basçı ve davulcu arayışına girer.Bu arayış çok da uzun sürmez.İki eski dost aynı zamanda iki sağlam Engiyada dinleyicisi olan Alper Gerçek ve Burak Beyhan gruba dahil olur.Topluluk bu kadro ile bir iki dinleti ve festival konseri verir.Sonrasında beste çalışmaları yeniden hız kazanır.Bir kaç İngilizce parça yazılır ve kaydedilir.Parçalar Hayal’e oranla çok daha sert ve güçlüdür.2005’in ortasında bu parçalar Thy Spurious Shelter:Blindness adı altında toplanır.Fakat genel havaları itibariyle parçalar Engiyada’nın yansıtmak istediği duygusal bütünlüğü yansıtmaz.Bu yüzden dinleyen bir çok insandan gelen olumlu tepkilere rağmen bu kayıtlar sınırlı sayıda tutulur ve çok insana ulaştırılmaz.Bu sürecin ardından Engiyada üyeleri özlemini çektikleri duygusal ve karanlık parçaları bestelemeye başlar.Sözler Türkçe’dir bu sefer.Müzik daha oturaklı,sakin ve atmosferik bir yapıdadır.İnsanlarla paylaşılmaya değer görülen bu eserler "i.n.a.t..!" adı altında toplanır ve yazı başlarında kaydedilir."i.n.a.t..!" sözlerinde soyut bir eğilime sahiptir. Somutluklarıyla göze çarpan heyecanlardan ziyade özlemi duyulana ve mevcut duruma değinir parçalar.Müzikal anlamda da oldukça değişkendirler.Bunun kökünde aslında Engiyada’nın, çok ve farklı türdeki müzikleri algılama,hazmetme ve icraya yansıtma tutkusu yatar.Fakat bu değişkenlikler müzikal bütünlüğü de oluşturur aynı zamanda "i.n.a.t...!" da.
 

Üst