DeepFocus (Alternatif/Rock) - Ankara

buarada unutmadan hatırlatalım.. grubun adı degısebılır cunku baska gruplarda varmı yokmu bılemıorzz!!simdidedn kusura bakmayın ama bu yoktur herlde:):)
 
ben de grubun "konuk" gitaristiyim... Herhalde son performansım olacak bu konser sizinle beraber. Lütfen hüzünlenmeyelim konser sonrası, oldu mu??:)

ben de herkesi beklerim, hatta davet ederim... memnuniyet garantilidir... ( umarım :) )

// her zaman desteklerim sizi elimden geldiğince. beraber çalamasak da:(
 
Arkadaşlar başarılar...
FaiL-i MeÇHuL olarak cumartesi gelmeye çalışacağız....
Grubunuzun haberlerini yakından alıoruz ztn :D
Başarılar.....
 
biggy demiş ki:
Arkadaşlar başarılar...
FaiL-i MeÇHuL olarak cumartesi gelmeye çalışacağız....
Grubunuzun haberlerini yakından alıoruz ztn :D
Başarılar.....

eyvallah berkercim cok tesekkurler gerçi forumdan once irem size herseyi anlatıyodur ama napalım neyse pazar bizi yanlız bırakmazsanız cok seviniriz grupcanak
 
ilk konseri fazla kafaya takmayın iyi veya kötü ilk konserler bence sadece ilk tecrübe olarak gorulmeli...
Doğancım başarılar hepinize...
 
konsere izlemeye gelcez. gitarist adil, alternatif tarzı tam olarak yansıtıyor. Vokal de gaza geldiğinde gerçekten çok iyi oluyor. Ama benim gözler gökhanda olcak :D Başarılar arkadaşlar...
 
ben doğruları söylerim, gööööökhan, göööökhan! gökhancıyız :D sen de fena değilsin gerçi :D Ama bak basçı arkadaşı hiç tanımıyorum vala. gökhaaaaan gökhaaaaaaaan :D
 
gökan bole şeleree kanmaz! :!: olm sana pedalı kakalamaya calısıooo :):):) ama ciddi alsan hiç fena olmaz yaa ;) ayrc sunuda acıklıga kavusturalım adil bizim gecici gitarstımızDIR bıızim solo gıtarstmız MERT TİR.. gökanda artık duzeltırsee bu karısıklıık olay çözülecekTİR :!: :!: :!: :?
 
Evet ben de kalıcı eleman Mert :LOL: DeepFocus'a konserde başarılar diliyorum.Olmazsa bi konser ben bi konser de Adil kardeş çıkar :LOL: Neyse geyik bi yana 20 kasımda oradayım.Herkesin dinlemesini de tavsiye ediyorum bu grubu.
Tekrar başarılar..
 
C

chilek_

20 kasıımm !!! mp3 ler fln harikaydı ( hiç bişi anlamadım yaaa ) sahnede nasıl olcaksnz :p çok merk ediyorm ... başarılar
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler