El boyama sanatı

gerçekten çok başarılı...

ilk ki çok başarılı gerçeği ile pek bi fark yok parmaklar hiç belli değil..

diğerlerinde biraz belli olsada mükembel olmuş..
 
gercekten güzel ama bu halde de gezilmez ki kardeşim...düverler valla...tıpkı mankenlerin gösterttikleri giysilerle gezilemiceii gibi.ama bi agaç dalı çissek de öle dolansak fena olmaz...
saka bi yana ilgim var..çizenler varsa beni de çissinler hatta benim üzerime oymadan kedi resmi yapsınlar ben kedi oldugumu zannedeyim olu mu?
 
ya önemli olan zaten ortaya konulan eserin çok zor olması değil güzel olması belki çok daha karışık anlaşılmaz figürleri çizmek daha zordur ama ben sanat eserinden haz almadıktan sonra icrası ne kadar da zor olsa bir şey ifade etmez
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler