Beynelmilel

istanbul film festivalinde özgü namal bu rolüyle en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı hakettide bence zaten bu sene onu görmediğimiz bir film yoktu nerdeyse:)almasaydı ayıp olurdu herhalde bu film tekrar gösterimde izlemeynler için tavsiye edilir beynelmilel bişey işte:))
 
Bir önceki sayfalarda taraf bir film denmiş ama olayların içinde her iki tarafada ince göndermeler vardı. Tokat sahnesinde kenidimi tutamadım ve gözyaşlarına boğuldum. Filmin sonunda Gülendam farklı bir yerde olmalıydı demeden geçemedim. Cezmi Baskın'nı ise başrolde izlemek güzeldi.
 
hakikaten guzel filmdi gerek konusu gerek oyunculukları harikaydı...o donemdeki sanatcıların durumunu ıyı anlatmıs film o donemde bı cok sanatcı ya ulkeden kactı yada kendı ıstedıgı gıbı degıl kendınden ıstenen tarzda soyledı sarkıları filmde oldugu gıbı...umarım o donemler bı daha olmaz...

Cuntalar Olmasın...
 
genç sivllerin 19 mayıs ta yaptığı "demokrasi sınıfı" programında gosterilmiş(sanırım izleyenler arasında yonetmen de varmış). sanırım gunumuz şartlarını cuk oturmuş bir cevaptır bu film. ama birçokları hala kendini cuntanın kucağına bırakmakta ısrarcı. umarım herşey guzel olur

dumanduman demiş ki:

olmasın...
 
Vidalgo_reloaded demiş ki:
genç sivllerin 19 mayıs ta yaptığı "demokrasi sınıfı" programında gosterilmiş(sanırım izleyenler arasında yonetmen de varmış). sanırım gunumuz şartlarını cuk oturmuş bir cevaptır bu film. ama birçokları hala kendini cuntanın kucağına bırakmakta ısrarcı. umarım herşey guzel olur

dumanduman demiş ki:

olmasın...


oncelıkle konun dısına cıktıgım ıcın tum arkadaslardan ozurdılıyorum...

galiba bır coklarının kendını cuntanın kucagına bırakmasının nedenı mılletımızın "asker millet"kokenlı oldugundandır...
en ufak seylerı bıle askerıye cozsun denılmektedır...
bılıyoruzkı askerın cozdugu yıllar(Cunta yılları) ulkemızı ne kadar gerıye goturmustur unutulmamalıdır...
en guzel demokrası kımsenın mudahale etmedıgıdır...
 
Ben filmi İF de izlemiştim ama geçenlerde DVD sini aldım orada kesilen sahneler bölümünde filmin yayınlanmayan sonu vardı yani aslında bizim izlediğimiz gibi yapılmamış. Biraz spoiler olucak ama gülendam haydar ile evleniyor enternasyonel marşı eşliğinde gelinlikle hep beraber babasının mezarına gidiyorlar. sanki öyle olsaymış dahamı iyi olurmuş ne.
 
Ev arkadaşlarımın başından ayrılmayarak izledikleri film,ortasından eve geldim ve geldiğimde pek öyle 10 numaralık bir film görmedim.Belki ortasından izlediğim içindir ama ben anlatımını hele hele espirilerini hiç beğenmedim... Sanki klasik yeşilçam kokuyor ama sizin yorumlarınızdan sonra baştan izlemeye kadar verdim.Anlattığınız kadar iyiydi de ben mi anlamadım?Görcez bakalım...
 
G

gelenek

12 eylül darbesine farklı bir açıdan ele alan film oyuncu kadrosuyla kurgusuyla dönemi iyi anlatan filmlerden biri.
 
Darbeye bile aşk sokmuşlar ya...
Töbe...
Bu ülkede adam gibi,içinde aşk meşk barındırmadan anlatılması gerekeni anlatan hiç mi film olmayacak?İşte bu itici yapıyor benim açımdan bu filmi!
Lütfen "Ama aşk hayatta olan bişey..." gibi yorumlar yazmayın,bu tarz yorumlar okumak istemiyorum,okursam cevap yazmayacağım,çünkü her yerde aşk meşk bıktım artık!Tarzım değil ne yapabilirim?
Neyse...
 
cattt demiş ki:
Darbeye bile aşk sokmuşlar ya...
Töbe...
Bu ülkede adam gibi,içinde aşk meşk barındırmadan anlatılması gerekeni anlatan hiç mi film olmayacak?İşte bu itici yapıyor benim açımdan bu filmi!
Lütfen "Ama aşk hayatta olan bişey..." gibi yorumlar yazmayın,bu tarz yorumlar okumak istemiyorum,okursam cevap yazmayacağım,çünkü her yerde aşk meşk bıktım artık!Tarzım değil ne yapabilirim?
Neyse...

Haklısın . Herşey de aşk ... Bıktım ben de !

TVlerimizde AŞK olmayan dizi göremiyorum. Tamam "aşk" olur , ama dizi bu aşkın etrafında dönmemeli. Hep aynı kalemlerin elinden çıktığı için hep aynı yemeği yiyoruz. Benim anlamadığım, bütün bu dizilerin benzerlerini hayatı boyunca 439009 kere izlemiş ama hala izlerken ağlayan insanlar var. Hep aynı olaylar ... Bu filmde bir örnekti buna.

Ya kız ölüyor, ya çocuğu düşüyor, ya esas oğlan komalık oluyor,ya kötü adam iyi oluyor . Hep aynı şey ... Hepsinde de ağlayan bir milletimiz var.

Bir ara , Yabancı damat izliyordu teyzem, esas oğlan yara almışmış, ağlıyordu. Sonra o bitti Ihlamurlar altında başladı . Bu sefer ikincil kız hastaymış , ona ağlıyordu. Efenim adam vurulmuş ona ağlıyordu... Biz de annemle gülüyorduk arkadan.

Yani , bu toplumun körelmesine en büyük katkı bu TV ler diye düşünüyorum.

Savaş&Barış okuması gereken bir çocuk Kurtlar Vadisi izler Polat taklidi yapar , zaten kadınların ezildiği şu ülkemizde başını dik tutması gereken kızlarımız da bu dizilerden etkilenip bir kıllı erkeğe aşık olur , herşeyini köreltir , kendini soyutlar ise bu ülke bu dönemlerden daha çok geçer, bizim gibilerde böyle kudurur durur !

OT geldik OT gidiceğiz sanki ... İçime doğuyor. :)
 
The_Memory_Remains demiş ki:
Haklısın . Herşey de aşk ... Bıktım ben de !

TVlerimizde AŞK olmayan dizi göremiyorum. Tamam "aşk" olur , ama dizi bu aşkın etrafında dönmemeli. Hep aynı kalemlerin elinden çıktığı için hep aynı yemeği yiyoruz. Benim anlamadığım, bütün bu dizilerin benzerlerini hayatı boyunca 439009 kere izlemiş ama hala izlerken ağlayan insanlar var. Hep aynı olaylar ... Bu filmde bir örnekti buna.

Ya kız ölüyor, ya çocuğu düşüyor, ya esas oğlan komalık oluyor,ya kötü adam iyi oluyor . Hep aynı şey ... Hepsinde de ağlayan bir milletimiz var.

Bir ara , Yabancı damat izliyordu teyzem, esas oğlan yara almışmış, ağlıyordu. Sonra o bitti Ihlamurlar altında başladı . Bu sefer ikincil kız hastaymış , ona ağlıyordu. Efenim adam vurulmuş ona ağlıyordu... Biz de annemle gülüyorduk arkadan.

Yani , bu toplumun körelmesine en büyük katkı bu TV ler diye düşünüyorum.

Savaş&Barış okuması gereken bir çocuk Kurtlar Vadisi izler Polat taklidi yapar , zaten kadınların ezildiği şu ülkemizde başını dik tutması gereken kızlarımız da bu dizilerden etkilenip bir kıllı erkeğe aşık olur , herşeyini köreltir , kendini soyutlar ise bu ülke bu dönemlerden daha çok geçer, bizim gibilerde böyle kudurur durur !

OT geldik OT gidiceğiz sanki ... İçime doğuyor.
Ne güzel anlatmışsın...
 
Beynelmilel, pazartesi günü atv'de yayınlanacak. Fragmanlar dolaşmaya başladı bile ancak "... diğer tarafta anarşist ruhlu gençler" sözü çok dikkatimi çekti. Bu mudur yani? "Anarşist ruhlu gençler"den ibaret midir bütün o yaşananlar?
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler