Magick

:) Teşekkür ederiz... Esas ODTÜ Müzik Toplulukları olmasa Magick şimdi ne olurdu nerde olurdu bilinmez.... Biz ODTÜ MT'ye o kadar çok şey borçluyuz ki... İlk konserimiz sanki dün gibi aklımda... 13 Mayıs 1999 Perşembe Bahar Şenliği Stadyum konseri saat 13:00 falandı galiba.... Hatta ilk afişin orjinali de bendedir (nerdeyse tüm afişlerin olduğu gibi) aah ah! Daha Çağların saçları kısacıktı... hehe. Seçmelere girdiğimizde ne heyecanlıydık. Ellerimiz titriyodu valla. Sahneye çıkarkense gerim gerim gerilmiştim. Artık o gerginlik kalmadı ama o heyecanı hissederim her sahneye çıkışımda.

Yeniden ODTÜ'de çalmak.... evimiz gibi hissediyoruz artık zaten. Ne konserler geçti o mimarlık amfisinde ya. Ağlıycam şimdi .... *sniff* duygulandırdın beni Akay.... :cry: :?
 
abi mt gelenegi icerisinde onemli bi yere sahiptir magick kesinlikle unutulmazlar arasinda yerini almistir... biz de istedik ki senligin bu 10.yilinda magick`in de artik hafif hafif odtuden kopmaya basladigi donemde bizim yanimizda olsun ... mt acisindan cok onemli bi konser olacaktir oyle soyliim... magick`e sevgiler ... boyle mutevazi boyle saglam adamlari bi daha benzeri bi olusumun icinde gormek ne zaman kismet olur acep , bilinmez??? saygilar
 
:)= Nostalji :)=
Magick ODTÜ'nün köklü metal gruplarından cidden.Hepsi de süper insanlardır.Benden eski tek MT üyeleri şu an galiba kendileri:)= Ben de anı gibi bir şey anlatayım o zaman:
1999-2000 öğretim yılında (ODTÜ'de ve grubun kuruluşunun ilk senesinde) seçmelere katılmıştık Soulitary ile ve Magick de ordaydı.Vokalist Mehmet'in sesi çok güzeldir.Ve ben acaip beğenmiştim.Hata Mehmet ile şan dersi muhabbetleri dönmüştü ve bana git Bİlkent'ten müzikten bir kız ayarla o versin ders.Süper olur demişti.Euheuhehueuh...Bir de Mehmet'in okulunu sürekli uzattığını öğrenmiştim ve vay be demiştim adam müzik için okul mokul feda ediyor demiştim.Şimdi bizim de oldu 6. sene :)=
Magick'i seviyoruz,destekliyoruz,albümünü 4 gözle bekliyoruz vs... :)=
 
ankara sağlam metal müzik yapan en önemli gruplar birisi magick.umarız rock şenliğindede güzel geçecek konser.sabırsızlıkla bekliyoruz...
 
W

wishmaster83

onları ilk defa efsane oldukları ODTU mimarlık anfisinde izlemiştim :taptim . Performansları muhteşemdi . Hele Iron Maiden dan çaldıkları "Fear of the Dark" dinleyicilerin de katılımıyla eşsiz olmuştu. Onları yine ait oldukları ODTU de dinlemek için sabırsızlanıyoruz tabi bi de bi Maiden cover ı çalarlarsa acayip kıyak geçer
 
Albüm çalışmalarında da kolay gelsin başarılarınızın devamını dileyorum.Odtu Rock Şenliğinde Pazartesi orda olmak isterdim ama malesef kaçırıcam şimdiden başarılar.
 
türkiye deki en iyi gruplardan biri harikasınız demo nuz varsa yollarmısınız be abi ülke heavy metal e hasret valla
 
Zaten o şarkıyı dinleyebileceğin tek yer o video. Demoda yok çünkü o şarkı :)
Adını da tam olarak hatırlayamadım ama galiba "silver ... and the mirror ..." gibi bişeydi :)
 
Hmm pekala saolum ama kayıt yoq...
Buna uzuldum dogrusu... Ben metal dinlemem ama silver gloom and the mirror man cok melankolik bi sarki geldi bana.. bu sounda yakın sarkılar yaparlarsa cok basarılı olacaklarına inaniorum
 
Uzun aradan sonra MAGICK İZMİR'DE!!!!!

3 Nisan Pazar Saat 18:00 civarı İzmir BIOS'ta sahnedeyiz.


Organizasyon hakkında benim pek az bilgim var, ama iki İzmirli grupla aynı sahneyi paylaşacağımız konser(ler) 16:30 gibi başlayacak. Gelin, görün, tepinin!
 
M

magick

Magick halihazırda odtüde faaliyet gösteren yıllarca gerek besteleri gerekse cover ları ile ankarada yapılabilecek herşeyi yapmış bir gruptur. Şahsen her konserinden sonra gerek seyirciler gerekse yorumculardan olumlu tepkiler almaktadır.
Mehmetin vokali Türkiyede eşine ender rastlanacak türdendir. Ekibin hep savunduğum avantajı tüm elemanlar enstrumanlarına hakim kişilerdir ancak Mehmet gibi vokalda her gruba nasip olmaz.. Özellikle gitarları re ye çekince coşar Mehmet:))

*** Vurgulamak istediğim bir başka konu ise bu grup İstanbulda olsa ortalığı birbirine katardı. Sepultura konserinin ön gruplarına baktım, birde magick i düşündüm.... Hani onlarda birşeyler yapmaya çalıştılar ama magick gerçekten vokal avantajı ile Türkiye de herkesi sollar. Yeterki ;İstanbul da piyasasını yapsın ve fan kitlesini İStanbul da da oluşturup İst. rock camiası ile bağlantılar kurmayı başarsın.

***Son olarak şu albümü çıkartın sevgili Magcik elemanları diyorum.Çağlar-Mehmet-Muratcan-Levent-Mustafa....Bekliyoruz.

Not: Ben ismim magick ama ben magick üyesi grubu değilim. Kimse yanlış bişiler düşünmesin lütfen. Ama eskiden beraber çalmış olabilirim:)))
Yorumlarımda tamamen tarafsızdır. Eğer magick i izleme şansınız olursa orada görürsünüz ne demek istediğimi....

*** İzmir konserinde başarılar.... Powerslave'i halen repertuardaysa mutlaka çalın:))
 
magick demiş ki:
*** Sepultura konserinin ön gruplarına baktım, birde magick i düşündüm.... Hani onlarda birşeyler yapmaya çalıştılar ama magick gerçekten vokal avantajı ile Türkiye de herkesi sollar.
Mehmet in vocaline diyecek yok. magick benim en sevdigim 3 yerli gruptan biri. ama False in Truth' un brutal vocaliyle ya da bir punk grubunun vocaliyle Mehmet in vocalini karsılastırmak cok sacma :evil: ayrıca False in Truth harika bir gruptur, grup elemanlarının hepsi kendini kanıtlamıs muzisyenler. Birseyler yapmaya calıstılar demek bana cok berbat geldi yani. lutfen bir yorumda bulunurken o konu hakkında daha cok bilgi edinelim.
 
8 Mayıs 2005 Pazar @ Biziz Rock Bar @ Metal Day#5

Yaklaşık 5 sene önce ilk 4'ü gerçekleştirilen Metal Day konserleri 5.'si ile tekrar dönüyor.2000 senesinde durgun olan amatör gruplar konserlerini bar konserleriyle tekrar canlandırmış olan Metal Day konserleri devam ediyor...

8 Mayıs'ta kendi türlerini cidden kaliteli bir şekilde icra eden 3 grupla birlikte metale doyulacak!!!

Magick
Soulitary
Celestial Asylum

Kaliteli müzik için...
 
Az laf çok iş yapan grupların konseri...

Tüm Ankara metal tayfasını eski günlerdeki gibi yeniden birarada görmek dileğiyle :twisted:
 
3 Nisandaki İZMİR konseri mükemmeldi!(organizasyonu DEUROCK klubu yapmıştır)özellikle Tornado Of Souls , 2 minutes to midnight , fear of the dark gibi gaz parçalar beni bitirmiştir:)
uzun zamandır bu kadar kafa sallamamıştım iyi oldu valla ya stres attım baya bi saolsun MAGICK!!
izmire her zaman bekleriz..
 
Magick e başarılar diliyorum , sizi henüz dinleme şansına sahip olamadım ancak çok sıkı bir grup olduğunuzu herkesten duydum, KaraLeke sizinle 8 Mayıs'ta Biziz Bar da aynı sahneyi paylaşacak olmaktan çok mutlu. Görüşmek üzere...
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler