Proco - Rat2 Adaptor Girisi Problemi

Selamlar

ProCo Rat2 pedalının orginal halini aranızda kullanan varmı? Varsa adaptor girisinin standarttan farklı oldugunu gormussunuzdur.. bunu degistirten yada degistirme sonrası bir problemle karsılasan oldumu?

Boss BCB60 pedal boardına koyucam ama adaptor girisi standart dışı...
 
Selam benim adaptör sistemimde ratlere uygun ara jack var çoğaltıcı.
Ucu kulaklık girişine benziyor. Bir kontrol edeyim. Eğer öyle ise bir jack alıp lehimle halledersin sanırım.

Resmi şu 1/8" mono kulaklık çıkışı.


1/8" phone plug connector with tip-positive polarity.
 
Evet aynen resimdeki gibi adaptor girisi ama boss bcb60 boardının icinde 7tane standart adaptor cıkısı var ileride yapıcagım bi olası degisiklik olabilir rat yerine baska bi pedal seklinde.. o yuzden rat'deki girisi degistirtmem daha mantıklı olacak pedal board standartını bozmak yerine..
 
Sen bilirsin ben olsam dönüştürücü bir ara kablo yapar ne pedalı nede pedal boardu bozardım. Gerçi Bcb 60 ları tam bilmiyorum ama bildiğim kadarı ile her pedal için ayrı bir ara kablo kullanılıyor ve güç ünitesine :)D) bağlanıyor. Yani adaptörin üstünde girişler var diye biliyorum.

İlerde pedalı satarsan ara kabloyuda yeni sahibine verirsin olur biter.
 
Hazırda bulabileceğini sanmıyorum. Bir tarafı dişi standart adaptör jack'ı olacak. Diğer tarafı Mono kulaklık jack olacak arayada normal bir elektrik kablosu. Bu parçaları ayrı ayrı bulabilirsin sanıyorum. ortası pozitif oalrak lehimlersen olur.
 
Bilen birine degistirt girisi bi sorun cikmaz.Ancak anlar diye kapisinda elektrikci yazan ampul satilan dukkanlardan uzak dur.Abi bunu arttirdik diye gelebilirler.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler