M-Audio FireWire 1814 ile (davul-gitar) Kayıt???

  • Konuyu açan MiseryIndex
  • Başlangıç tarihi
M

MiseryIndex

Slm arkadaşlar, evde (6-8 mikrofon ile davul) ve gitar kaydı yapmak istiyorum.Sadece M-audio 1814 ile bunları yapabilirmiyim. Daha başka öneri ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdide teşekürler..
 
buna aynı anda 2 mikrofon bağlayıp ses alabiliyosun. diğer mic ler için ayriyeten preamptan geçirip buna girmen lazım. ya 2 kanalın haricinde istediğin mikrofon sayısı kadar preamp alıcan.

yada presonus firepod gibi bi ses kartı daha mantıklı gözükebilir
 
M

MiseryIndex

Mikrofonları arkadaki girişlere direkt bağlasak ses alamazmıyız.????
 
M

MiseryIndex

MiseryIndex demiş ki:
Mikrofonları arkadaki girişlere direkt bağlasak ses alamazmıyız.????
Yada şöle anlatayım preamp, mixer v.s kullanmadan 8 mikrofonu bu alete bağlayıp herbiri ayrı kanaldan ses kaydı yapmak istiyorum. Bu mümkün mü???
 
sadece mikrofonları ses kartına bağlamak istiyosan, sadece önden bağladığın ikisinden ses alabilrsin. arkadaki girişler için preamptan geçirip güclendirmen lazım.

veya 8 kanalıda preamp lı bi ses kartı tercih edebilirsin.
 
M

MiseryIndex

Peki yukarıda bahsettiğin 'presonus firepod' ses kartı tek basına benim işimi görür mü?? Yada başka tavsiye edebiliceğin ses kartı, ekipman v.s nelerdir..
 
Evet firepod tek başına 8 adede kadar mikrofonu ayrı ayrı kaydedebilir. İşini görür evet. RME,M-Audio,Focusrite, Motu gibi markaların ürünlerine bakabilirsin ayrıca.
 
yaparsın firepodla 8 mic input evet. üstüne üstlük spdif bi kanalın varsa onuda aynı anda kaydedebilirsin.

bende firepod vardı sonra bir motu aldım. ilk başlamak için fiyat performans fena kart deildi yani. ama paran varsa 896hd gibi bişey fena olmaz.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler