Alive (Grunge) - Ankara

#1
Merhabalar
Grubumuz 2001 kışında YaBaNi adı ile 1 Mert (gitarist) 1 Ulaş [Basçı( ben oluyorum)] ve 1 Özgür (davulcu) olarak kurulmuştu.Bu dönemde vokal arayışında olan gruba ilahi sesiyle 1 Alp katıldı.Kendisi ince, uzun parmaklarıyla gitarda calardı (hala çalar).Bu arada Özgür (davul) ile grubun yolları ayrıldı ve bitmeyen davulcu arayışı başladı.Çeşit çeşit davulcuyla 1 yıllık dönemde 15 konser verildi yemekler yenildi biralar içildi.Sonra...sonra biri geldi, adı Volkan çaldığı enstruman gitardı..Mertle yer değiştirdiler. O, O harikaydı...Çaldığı gitarla aynı boy olmasına rağmen(Volkan kısa değil gitarı uzun) harikalar yaratıyordu (hala da yaratır)...Yılların davulcu arayışına ise 1 Can ile son verildi.."Yeni kadroyla yeni isim" felsefesiyle Alive adını alan grup yoluna devam ediyor...
Şu anda grup beste çalışmalarına ağırlık vermiştir. Önümüzdeki aylarda çeşitli konser projeleri ile karşınıza çıkmayı planlıyoruz.
Coverlarda agırlıklı olarak tarzımız, Grunge, Alternative Rock tadındadır.
Bestelerin ise sınıflandırılması zor...Bir gün dinler karar verirsiniz ;)
 
#4
delibassci demiş ki:
sizi dinlemenin yolunu söylememişsiniz. eğer bir kayıt felan varsa edinmek isterim.
başarılar.....

grunge is NOT DEAD........
Selamlar...Demo için bir türlü vaktimiz/paramız olmadı malesef..hücum kayıt istemiyoruz ama belli olmaz.Bu arada abi biz 2002 Taş Amfi konserlerinde Deli Gömleği ile beraber çıkmışız afişte gördüğüm kadarı ile(duvarımda asılı). YaBaNi adı ile tabii..Hatta maNga dan Özgürle -az çok- sohbetimiz o zamanlardan..Hatta dur bakayım bizim davulcunun zilleri kilitli kalmıştı da onun zillerini mi almıştık..(bu sonuncusundan emin değilim)..Akraba grup çıkıcaz yakında :p En azından Grunge kardeşiyiz ;) ...Neyse zaten o zamandan bu zamana grubun ürettikleri çok değişti bir demo cıkarsa bu aralar haberdar eder ve ulaştırırım saygılar.
 
#5
Pazuzu demiş ki:
Arkadaşlar izmirdede bi tane Alive var...siz o Alive deilsiniz dimi?
Abi biz Ankara grubuyuz biraz daha eskiyiz( :?: ) tahminimce o yüzden biz önce geldik biz otururuz ;)

Şaka bi yana isim o kadar da önemli gelmiyor bana önemli olan müzik yapıp eylenmek arkadaşlara selamlar..

Ha bu arada bende İzmirliyim üniversite muhabbetine Ankaradayım çok özledim oraları...Mayıs ayı içinde 2 tane konser gözüküyor İzmirde, biri garanti gibi diğeri henüz netleşmedi kesinleşince duyurucam buradan..
DJINN i de dinlemeye (beraber çalmaya :?: ) bekleriz tabii ;)
 
#7
Başarı dileklerin için çok saol bluestocking..
Ne kadar kopmuş olsamda elimden geldiğince İzmirdeki amatör müzik piyasasını takip etmeye çalışırım ama alive adında bi gruba rastlamamıştım.Denk gelmedi demek ki..bak korktum şimdi İzmire konsere gittiğimizde karışıklıklar, yanlış anlamalar olmaz umarım :?
Hatta geldiğimizde kendileriyle tanışsak konuşsak arkadaş olsak da, bir ismi paylaşan iki dost grup olsak güzel olurdu ;)
 
#11
anger_is_a_gift demiş ki:
bence yabani daha güzel bi isim,en azından türkçe olması sizin için daha avantajlı olur
İşin doğrusu sana katılıyorum..Bestelerimiz de Türkçe bu nedenle benimde tercihim en azından Türkçe bi isim idi ama sonuçta bu kararlar grupça veriliyor+bir süre kullanınca insan alışıyor böyle kopmak falan istemiyor :) ..ilerde bi sıkıntı çıkarmaz umarım...
Ayrıca Çilekeşe de burdan selamlar az eğlendirmediniz bizi! :elsalla
 
#13
İzmirdeki konserlerden biri onaylandı;

Daha çok var ama şimdiden haberdar edeyim;

20 Mayıs 2004 Perşembe günü İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsünün şenliklerinde çalıcaz program ayrıntılarını öğrenince duyururum..

Bu arada Nisan ayı içinde Ankarada 1-2 konser olabilir..Elbet onlarda duyurulacaktır! ;)
 
#14
türkçe isim mi yabancı isim mi?

Alive ismi bize çok güzel geliyor.Ne biliyim en azından benim için büyük anlamı olan bir şarkı zaten. Ama bu isimi Türkçe ye çevirme imkanımız yok. Var ama hoş olmuyor heralde hatta komik oluyor. Bir gruba isim vermek zor iş, hele değiştirmek Türkçe yapmak daha da zor. Zaten nezaman gaza gelip isimi türkçe yapalım desek bi şekilde sapıyo konu 5 dakika sonra geyikler dönmeye başlıyor. Yani zor. Doğru olan ne ona da karar veremiyoz.

______________________________
alp=alive =>gitar,vokal
 
#17
Saol abi! şenlikler var işte bakalım vericez bu haftaiçi kaydımızı...Haberiniz yoksa söyliyim; bi dahaki haftaya kadar 3-5 şarkılık kayıtların, aftitten alınan formla aftite teslim edilmesi gerekiyormuş, gerçi anlamadım; kıymık grubunun forumunda "direk konsere çıkıcaz" falan gibi şeyler vardı, umarım boşuna uğraşmıyoruzdur..Sizin grupta hayırlı olsun buldunuz demek basçı :)
 
#18
Da buzz un alive sarkısı benim için gerçekten önemli(!). Ama arayacağım bu grubu hiç merak etme.

Tabii kide Pearl Jam - alive :zipla Bi grubu hiç sevmezken nasıl bu hale geldim hala anlamış değilim. Ama sanırım müzik bu olsa gerek.
 
#19
Bir de yeni bir deneyim sahibi oldum. Belki biraz geç oldu ama olsun. Hücum kayıt sırasında vokal i ayrı kanaldan almak gerekiyormuş. Çok kuru ve tatsız geliyor müziğin yanında. Sırf bu yüzden besteyi çıkaramıyoruz. Ne biliyim grup için kötü bir izlenim olabilir. Ya da vokalist için...
 
Üst