Ts-9 ayarında pedallar

Merhabalar, son zamanlarda diy pedal yapımıyla uğraşıyordum, başarılı bir fuzz projesinin ardından çıtamı yükseltmeye karar verdim. Kendime hedef olarak ts-9'u belirledim ancak önerebileceğiniz başka overdrive kıvamında pedallar varsa onları da duymak isterim. Özellikle les paul'un bass yüklü tonunu yormayan bir şey olursa daha da sevinirim.
 
Kişisel görüşüm, ts9 karakterindeki pedallar ile les paul gitarlar bana uyumsuz geliyor. Les paul gitarlar zaten genelde mid ve bas karakterli oluyor, ayrıca ts9 ile birleşince boğuk bir karışım çıkıyor ortaya. Ocd tarzı pedallar les paul ile daha uyumlu oluyor sanırım.
 
Merhabalar, son zamanlarda diy pedal yapımıyla uğraşıyordum, başarılı bir fuzz projesinin ardından çıtamı yükseltmeye karar verdim. Kendime hedef olarak ts-9'u belirledim ancak önerebileceğiniz başka overdrive kıvamında pedallar varsa onları da duymak isterim. Özellikle les paul'un bass yüklü tonunu yormayan bir şey olursa daha da sevinirim.
Her yer ts tabanli pedal kayniyor. Yapan yapana. Sirf yapmis olmak icin yapacaksaniz simdiden kolay gelsin. Amerika'yi kesfetmek yerine baska fuzz pedallari denenebilir. Osilasyonu kontrol edilebilen, oktavli, noise machine tarzi bi pedal neden olmasin?
 
Abiler konusu değil ama ben de ufacık bir şey sormak isterim...🤭🤭

Bright clean'de azıcık gainli bir ton ayarlayıp Ts9 ekleyince gayet güzel bir şey çıkıyor ortaya bundan çok memnunum ucundan Srv tonlarına benziyor...

Amma ben Srv'nin Voodoo Child çalarken kullandığı tarzda bir drive istiyorum.Srv boardunda Fuzz Face kullanıyordu ayrıca bir ara Octavia da gördüm Ts9'a ek.Lakin Nashville konserinde sadece ve sadece Ts9 ve Vox wah vardı boardunda...(belki de ben tam göremedim)


Şimdi bizim Srv babanın o hayvani drive hissini verebilecek bir pedal öneriniz var mıdır? Ts9 a eşlik edecek... yahut fuzz eklesem benzer drive ı alabilir miyim?

Derdimi pek anlatamadım Foxy Lady Hendrixvari fuzzy bi ton istemiyorum ama fuzz gibi güçlü bir şey istiyorum.

Mesela Bright kanalda Ts9'un drive neredeyse kapalı pozisyonda Fuzz Face eklesem istediğim gibi bir şey elde edebilir miyim?

Malesef Bright kanala sahip lambalı amfim yok tanıdığım da yok, modellemeli amfide belki istediğim olayı beceremeyebilirim zira amfi 10watt.

Şimdiden buraya kadar okuyan herkese de teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Merhabalar, son zamanlarda diy pedal yapımıyla uğraşıyordum, başarılı bir fuzz projesinin ardından çıtamı yükseltmeye karar verdim. Kendime hedef olarak ts-9'u belirledim ancak önerebileceğiniz başka overdrive kıvamında pedallar varsa onları da duymak isterim. Özellikle les paul'un bass yüklü tonunu yormayan bir şey olursa daha da sevinirim.

Buradan epey bir bilgi alabilirsiniz. Bu insanlar pedal yaptığı gibi pedal yapmak isteyenleri de yetiştiriyor.
 
Cevaplarınız için teşekkür ederim duyabildiğim kadarıyla TS single manyetikle daha uyumlu görünüyor, şimdilik elimdeki Fuzz devresine eklemeler yapicağim üzerinde meslek lisesi günlerinden kalma namı bilinmeyen bir c5470 transistör var. Şaka bir yana middle ve bass frekanslarinda iş yapıyor. Şuan npn tabanlı hafif yüksek gainli fuzz face yapmaya başladım. Bugün biter diye düşünüyorum, amacım iki devreyi birleştirmek. Ben de isterdim bir baby box türü bir şeyi yapmayı lakin şu aralar kısa vadeli projeler düşünüyorum, ayrıca onun devre şemasını da bulmak zor görünüyor. Kendi elektronik bilgilerim elektronik okumama rağmen böyle devreleri sil baştan yapmak için kısıtlı Link için teşekkür ederim içinden önemli bilgiler çıkacağına eminim.
 
Abiler konusu değil ama ben de ufacık bir şey sormak isterim...🤭🤭

Bright clean'de azıcık gainli bir ton ayarlayıp Ts9 ekleyince gayet güzel bir şey çıkıyor ortaya bundan çok memnunum ucundan Srv tonlarına benziyor...

Amma ben Srv'nin Voodoo Child çalarken kullandığı tarzda bir drive istiyorum.Srv boardunda Fuzz Face kullanıyordu ayrıca bir ara Octavia da gördüm Ts9'a ek.Lakin Nashville konserinde sadece ve sadece Ts9 ve Vox wah vardı boardunda...(belki de ben tam göremedim)


Şimdi bizim Srv babanın o hayvani drive hissini verebilecek bir pedal öneriniz var mıdır? Ts9 a eşlik edecek... yahut fuzz eklesem benzer drive ı alabilir miyim?

Derdimi pek anlatamadım Foxy Lady Hendrixvari fuzzy bi ton istemiyorum ama fuzz gibi güçlü bir şey istiyorum.

Mesela Bright kanalda Ts9'un drive neredeyse kapalı pozisyonda Fuzz Face eklesem istediğim gibi bir şey elde edebilir miyim?

Malesef Bright kanala sahip lambalı amfim yok tanıdığım da yok, modellemeli amfide belki istediğim olayı beceremeyebilirim zira amfi 10watt.

Şimdiden buraya kadar okuyan herkese de teşekkür ederim.
 
Abiler konusu değil ama ben de ufacık bir şey sormak isterim...🤭🤭

Bright clean'de azıcık gainli bir ton ayarlayıp Ts9 ekleyince gayet güzel bir şey çıkıyor ortaya bundan çok memnunum ucundan Srv tonlarına benziyor...

Amma ben Srv'nin Voodoo Child çalarken kullandığı tarzda bir drive istiyorum.Srv boardunda Fuzz Face kullanıyordu ayrıca bir ara Octavia da gördüm Ts9'a ek.Lakin Nashville konserinde sadece ve sadece Ts9 ve Vox wah vardı boardunda...(belki de ben tam göremedim)


Şimdi bizim Srv babanın o hayvani drive hissini verebilecek bir pedal öneriniz var mıdır? Ts9 a eşlik edecek... yahut fuzz eklesem benzer drive ı alabilir miyim?

Derdimi pek anlatamadım Foxy Lady Hendrixvari fuzzy bi ton istemiyorum ama fuzz gibi güçlü bir şey istiyorum.

Mesela Bright kanalda Ts9'un drive neredeyse kapalı pozisyonda Fuzz Face eklesem istediğim gibi bir şey elde edebilir miyim?

Malesef Bright kanala sahip lambalı amfim yok tanıdığım da yok, modellemeli amfide belki istediğim olayı beceremeyebilirim zira amfi 10watt.

Şimdiden buraya kadar okuyan herkese de teşekkür ederim.
TS9 vs hikaye. Arkada babalar gibi Dumble SSS amfi duruyor. Amfiyi amfi ile boost eden 13 numara tel takan bir adamdan bahsediyoruz :)


Evde simüle edeceksiniz. Lambalı bir Fender tercihen Blackface tipli bir amfi gerekli.
Mesela
 
Son düzenleme:
Hocam video gitarla ilgili videolar içinde favori videom...

Her ne kadar izlediğimde yarılsam da tonun pedalda cartta curtta değil asıl olarak elde olduğununun kanaatindeyim ben de...

Zaten srv tonu almak istiyorum demedim, Türkiye şartlarında ve öğrenci olarak öyle bir beklentiye girmem de saçma olur.

Ben sadece anlattığım drive'ın hissiyatını en yakın nasıl alabilirim diye size danıştım.
 
Son düzenleme:
TS9 vs hikaye. Arkada babalar gibi Dumble SSS amfi duruyor. Amfiyi amfi ile boost eden 13 numara tel takan bir adamdan bahsediyoruz :)


Evde simüle edeceksiniz. Lambalı bir Fender tercihen Blackface tipli bir amfi gerekli.
Mesela
Hocam selamlar.
Teşekkürler hocam kesinlikle arkadaki duvar gibi örülmüş o amfilerin vereceği drive ı da kırılmayı da benim öğrenci olarak Türkiye şartlarında almam cennete girip Hz. Adem'in yanağından makas almamla aynı ihtimalde harhal 😂 😂
Tekrardan yanıtınız için teşekkürler.
 
Hocam selamlar.
Teşekkürler hocam kesinlikle arkadaki duvar gibi örülmüş o amfilerin vereceği drive ı da kırılmayı da benim öğrenci olarak Türkiye şartlarında almam cennete girip Hz. Adem'in yanağından makas almamla aynı ihtimalde harhal 😂 😂
Tekrardan yanıtınız için teşekkürler.
Pek çok insan için hayal tabii. Dumble tipli amfiler 2000 Euro'dan başlıyor yurtdışında. Ev için en iyi seçenek blackface tipli bir amfi onun da en küçüğü Princeton reverb ve ts tabanlı bir pedalla drive almak. (bir önceki video'da Princeton Reverb Silverface olması gerekli) Daha az bir bütçe ile Blues Juinor'da iş görür.

 
Pek çok insan için hayal tabii. Dumble tipli amfiler 2000 Euro'dan başlıyor yurtdışında. Ev için en iyi seçenek blackface tipli bir amfi onun da en küçüğü Princeton reverb ve ts tabanlı bir pedalla drive almak. (bir önceki video'da Princeton Reverb Silverface olması gerekli) Daha az bir bütçe ile Blues Juinor'da iş görür.

Blues Junior'ın marifetlerini hep internette görüyorum hocam, lakin fiyatı bu aralar ikinci el sektöründe de uçuk...Bir de bright kanalı olan bir amfi isterdim açıkçası.Bazen dalıp gidiyorum bassmanlara falan ama işte...Sanırım hepsini son bir kez elden geçirip karar vermek daha mantıklı olur gönlüm BJ. Den yana ama mantığım Bassman diyor,arada HotRodlar ve Peavey Classic 30 göz kırpıyor Takipte kalacağım bakalım.Tekrardan çok teşekkür ediyorum.
 
Blues Junior'ın marifetlerini hep internette görüyorum hocam, lakin fiyatı bu aralar ikinci el sektöründe de uçuk...Bir de bright kanalı olan bir amfi isterdim açıkçası.Bazen dalıp gidiyorum bassmanlara falan ama işte...Sanırım hepsini son bir kez elden geçirip karar vermek daha mantıklı olur gönlüm BJ. Den yana ama mantığım Bassman diyor,arada HotRodlar ve Peavey Classic 30 göz kırpıyor Takipte kalacağım bakalım.Tekrardan çok teşekkür ediyorum.
Bright Kanala o kadar takılmayın. Ben Blues Deluxe kullanıyorum. SRV ve John Mayer'i çok severim. Daha bir kere bright switch'i açmadım. BJ ve Bassmann aynı amfi yapısına sahip. Mini bassman gibi. Eski amfim BJ'du bir iki kapasitör modifiyesi yapmıştım. Çok keyifli bir amfidir.
 
Üst