Bu Gitar hangi ülkenin üretimi sizce?

bence customer support dan guitar center a bı mail atman yeterlı zamanında ben de bı gıtarın uretım yerını sormustum gayet guzel bı bıcımde 1 gunde cevap verdıler
 
Evet kore daha ağır basıyor ama yinede emin değil.. amerikanlar zaten çok pahalı.. eğer çinsede zaten almayı düşünmüyorum.. nasıl bi gitar sizce ?
 
bende bu degilde V kasa bir dean var. yeni aldım sayılır üçüncü taksidini ödücem kısmetse :D gayet iyi benim cok hoşuma gitti severek calıyorum şimdi. yalnız bendeki rozar serisi degil daha dusuk modellerden.
kore yapımı. belkide eski gitarım iyi bir gitar degildi bunu bulunca bana iyi geldi bilemiyorum ama yinede iyi bana göre. dean birde dime den miras bize seviyorum işte ya nolsun :D

yalnız halilpazarlama abimizde bunun usa yapımı vardı o pek begenmemişti istersen özel mesaj at ona sor o daha iyi bilir. ;)
 
ilginç vala amerikan yapımı dean ı beğenmemek 8O fiyatlar zaten aşırıcı derece pahalı gitarlar.. bence beğenmemekden ziyade tarz meselesi vs.dir.. o gitar beğenilmez mi yoksa ya :)
 
Dean Razorback Shards RZR SHG Elektro Gitar

Dimebag tarafından dizayn edilen kasaya sahip Dimebag Razorback Shards, V şekilli pozisyon işaretleri ve 12.perdede jilet işaretine sahiptir. Dikkat çekici tasarımının yaninda yüksek kalite ağaç yapısına ve donanıma sahiptir.


Özellikleri:


Maun gövde
Set neck
Maun sap
Bound gülağacı klavye
Dimebucker köprü manyetiği
Humbucker sap manyetiği
Lisanslı Floyd Rose tremolo sistemi
Dimebag traction ayar düğmeleri



bilgim bu kadar abi tam olarak üretim yeri çoğu yerde yazmıyor bulmak zor deanın sitesine bak
 
WASHBURN1972HAND demiş ki:
Dean Razorback Shards RZR SHG Elektro Gitar

Dimebag tarafından dizayn edilen kasaya sahip Dimebag Razorback Shards, V şekilli pozisyon işaretleri ve 12.perdede jilet işaretine sahiptir. Dikkat çekici tasarımının yaninda yüksek kalite ağaç yapısına ve donanıma sahiptir.


Özellikleri:


Maun gövde
Set neck
Maun sap
Bound gülağacı klavye
Dimebucker köprü manyetiği
Humbucker sap manyetiği
Lisanslı Floyd Rose tremolo sistemi
Dimebag traction ayar düğmeleri



bilgim bu kadar abi tam olarak üretim yeri çoğu yerde yazmıyor bulmak zor deanın sitesine bak
Sen bi baksaydın dean in sitesinede var yok deseydin bari, bukadar arastırmıssın onu yapmamıssın ayıp degil mi :p
 
arkadaş doğru söylemiş beğenmemek değil aslında birazda tarz meselesi v kasada kullandım mesela jackson onuda pek tutmadım en sonunda karar verdim strat veya super strat kasa gitarlar benim için ideal.bu arada bendeki dean amerikan yapımı değildi çindi veya koredi sanırsam.amerikadan gelen bir arkadaşım getirmişti bana.zaten kuzene verdim yine bizde yani.bendeki model bu resimde olandandı.ama çaldığım müzik tarzına uyum sağlamadı.1000 dolar civarına gelmişti o zaman.deanin bu modelleri her tarza yönelik gitarlar değil barda çalmak arasıra soft takılmak istiyorsanız sizi zora sokabilir.gümbür gümbür gitar işte :D şu an modifiyeli bir yamaha kullanıyorum çok memnunum.bu tür gitarları Türkiyeden almamanızı öneririm.abartı fiyatlar istiyorlar çünkü.birde taşıma derdi var bu aletlerin.o ne casedir öyle :D arabaya zor sokuyoduk :D

 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler