Merhaba arkadaslar strat tipi bir gitarim var. Sorun su ki ince mi telinde bend yaparken teller parmaklarimin altindan kayiyor ve rahatca bend yapamiyorum. Tel yukseligini artirmayi denedim ancak bu sefer de bendler cok sert oldu. Diger tellerde boyle bi sorun da yasamiyorum. Deneyerek dogru yuksekligi mi bulmam lazim yoksa teknigimde bi sorun mu var yardimci olursaniz sevirinirim.