Gitar için wireless sistem önerisi

  • Konuyu açan Konuyu açan baigos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

baigos

baigos
Yakın zamanda elektro gitar kablom cızırtı yapmaya başladı. Ben de fırsat bu fırsat diyerek wireless jak sistemlerine bakmaya başladım. 2.4 GHz frekansı karışır, yok gecikme (latency) yapar falan derken her üründe herkes illa bir sıkıntı bulmuş... Sizin kullanıp da memnun kaldığınız, önerdiğiniz modeller var mı? Belli bir bütçem yok ama gidip de profesyonel bir şey aramıyorum. Evde kendi halimde çalıyorum zaten, direkt amfi üzerinden çaldığım için ses kartı gecikmesi falan çektiğim yok. O yüzden ucuz, normal bir şey olursa daha iyi olur. Önerileriniz nelerdir?
 

Gtrs gwu4 ü 4 ay kadar kullandım, bende evde takılıyorum fazlasıyla yetiyor. UHF olduğu için gecikme yok, varsa da ben anlamadım doğrusu. Strat tipi jack olaa gitarlarda biraz komik duruyor ama les paul gibi jack girişi olan gitarlarda güzel duruyor. Verici kısmının şarjı alıcıya göre daha erken bitiyor.
 
Ucuz olanların bir çoğu aynı, uzun sahnelerde kullanmayacaksanız çoğu iş görecektir. Bende lekato diye ucuz yollu bir şey var aliexpressten aldıydım zamanında, gayet işimi görüyor evde ve provada. Ama konserde falan kullanır mısın dersen, şu ana kadar hiç bir sorun yaşamamış olmama rağmen kullanmazdım herhalde.
 
Yakın zamanda elektro gitar kablom cızırtı yapmaya başladı. Ben de fırsat bu fırsat diyerek wireless jak sistemlerine bakmaya başladım. 2.4 GHz frekansı karışır, yok gecikme (latency) yapar falan derken her üründe herkes illa bir sıkıntı bulmuş... Sizin kullanıp da memnun kaldığınız, önerdiğiniz modeller var mı? Belli bir bütçem yok ama gidip de profesyonel bir şey aramıyorum. Evde kendi halimde çalıyorum zaten, direkt amfi üzerinden çaldığım için ses kartı gecikmesi falan çektiğim yok. O yüzden ucuz, normal bir şey olursa daha iyi olur. Önerileriniz nelerdir?
geçenlerde sahininden de xvive u2 wireless 2.4ghz jak bulmuştum. Ucuzdu baya 2.5k gibi bir fiyata satıyordu. Sıfırı 6k. Görünce hemen almıştım sonra eve gelip iptal etmiştim. Biraz incelemelerini incelediğimde alt segment kablosuz jaklar (ki bu fiyat aralığı alt segment sayılır kablosuz jak için) treble ve basları biraz kesiyor. Ben bunu kesin kafama takarım diye almadım. Çünkü kulağım rahat şekilde duyabiliyordu. Onun dışında gecikme falan yaşayacağınızı pek sanmıyorum.
 
Bana göre parasının karşılığını veren fiyat performans ürünü diye bileceğim Boss gurubu, "Boss wl-20l" kullanıyorum her hangi bir problem yaşamadım. İkinci el almıştım, ikinci el alacaksanız pil durumlarını kontrol edin. Yamaha thr10 wirelles modeli amfiyede sahibim uygun fiyat denk gelirse Line 6 Relay g10 alırım. Ucuz modelleri denemedim deneyip memnun kalan insanlarda var şikayetçi olanda deneyip karar verirsen daha iyi olur bence.
 

Geri
Üst