pudinglimilkshake
ananaslıturta
Forumdaki herkese merhabalar 30 k kadar butcem amfi dahil ibanez grg131ex dusunuyordum dx modeli bi arkadasimda var ve cok memnun kaldiklarini soyledi diger arkadaslarima sordugumda ise ibanezin grg serisinden uzak durmami soylediler squier sonic hss yada schecter sgr c-1 onerdiler ibanezin ozellikleri hosuma gitti hh olmasi ama single gibi calismasi vb. Neden boyle dediklerini bilmiyorum kullanan arkadasim memnun banada onerdi aslinda amfi olarak blackstar 10w v4 dusunuyorum lutfen bana yardim edin(ilk gitarim bu arada)