Gitar önerisi

pudinglimilkshake

ananaslıturta
Forumdaki herkese merhabalar 30 k kadar butcem amfi dahil ibanez grg131ex dusunuyordum dx modeli bi arkadasimda var ve cok memnun kaldiklarini soyledi diger arkadaslarima sordugumda ise ibanezin grg serisinden uzak durmami soylediler squier sonic hss yada schecter sgr c-1 onerdiler ibanezin ozellikleri hosuma gitti hh olmasi ama single gibi calismasi vb. Neden boyle dediklerini bilmiyorum kullanan arkadasim memnun banada onerdi aslinda amfi olarak blackstar 10w v4 dusunuyorum lutfen bana yardim edin(ilk gitarim bu arada)
 

İbanez almak istiyorsan bence bi Grg değilde Rg serilerine göz at Fakat floyd roselu olan modellere bakma
shecterlerda güzel gitarlar yani ibanez bütçeni aşarsa shecterı tercih edebilirsin
Amfi ise güzel bir amfi denedim de bizzat ilk ekipmanlarınsa güzelce iş görür iyi günler dilerim
 
Butcem 15-16 civari en begendigim grg olmustu c1 gibi kasalari cok sevmiyorum bu bahsettigim grg yi alsam üzermi dedigim gibi butce buna yetiyor
 

Geri
Üst