Dün www.mydukkan.com adresinden yeni aldığım gitarım elime geçti, gitarı alınca ilk yaptığım iş gitarı alıp ışık altında her noktasını incelemek oldu, ve bariz bir problemle karşılaştım;
Fotoğrafta gördüğünüz kusur sıfır bir gitarın üzerinde.
Hemen fotoğraflayıp site ile iletişime geçmek için mesaj attım, aradılar. Onur bey ile telefonda görüştüm ve dediği şu: Biz ürünleri iki kişi 3 boyutlu olarak inceliyoruz böyle bir şeyin gözümüzden kaçması mümkün değil, bizden böyle çıkmadığına imzamı atarım. Ben haklı ve biraz hararetli olarak bunun benden kaynaklanmadığını ifade ettiğimde ''dinleyemecekseniz kapatıyorum, mesaj atacağım'' dedi.
Sustum, dinledim ve kısaca herşeyi kulbuna uydurmuşlar, yapmam gereken kargo memuru oradayken onu bekletip, kargoyu onun yanında yırtıp, gitarın her noktasını inceleyip, problem varsa zabıt tutturup Mydukkan ile iletişime geçmem gerektiğiymişmiş, ama kusur kargoda oluşabilecek gibi bir kusur değil.
Kısaca herşeyi usulüne uydurmuşlar, her sözüme kulp buldular, kendilerini haklı çıkarıyorlar ve dediklerinin karşılığı kusuru benim yapmış olduğum anlamına geliyor. Tamir ettirebileceklerini söylediler, ama kağıt üstünde kusurun benden kaynaklanmış olduğu anlamına geliyor bu, kargoyu da benim karşılamam gerekiyor o durumda. Sıfır gitara rutüş de ilk defa duyuyorum zaten. Çok ama çok sinirlendim, kusur önemli değil ama yaptıkları muameleye, ve haksızken kendilerini haklı çıkarmaya çalışmalarına sinirlendim, ben onlara güvendiğim için görmeden internet üzerinden alım yaptım, elden başka dükkanlardan da temin edebilirdim. Forumdaki arkadaşlara tavsiyem; kesinlikle bu kurumdan gitar almayın. Hatta hiç bir internet sitesinden kendiniz incelemeden gitar almayın. Dün benim başıma gelen yarın sizin de başınıza gelecek.
Fotoğrafta gördüğünüz kusur sıfır bir gitarın üzerinde.
Hemen fotoğraflayıp site ile iletişime geçmek için mesaj attım, aradılar. Onur bey ile telefonda görüştüm ve dediği şu: Biz ürünleri iki kişi 3 boyutlu olarak inceliyoruz böyle bir şeyin gözümüzden kaçması mümkün değil, bizden böyle çıkmadığına imzamı atarım. Ben haklı ve biraz hararetli olarak bunun benden kaynaklanmadığını ifade ettiğimde ''dinleyemecekseniz kapatıyorum, mesaj atacağım'' dedi.
Sustum, dinledim ve kısaca herşeyi kulbuna uydurmuşlar, yapmam gereken kargo memuru oradayken onu bekletip, kargoyu onun yanında yırtıp, gitarın her noktasını inceleyip, problem varsa zabıt tutturup Mydukkan ile iletişime geçmem gerektiğiymişmiş, ama kusur kargoda oluşabilecek gibi bir kusur değil.
Kısaca herşeyi usulüne uydurmuşlar, her sözüme kulp buldular, kendilerini haklı çıkarıyorlar ve dediklerinin karşılığı kusuru benim yapmış olduğum anlamına geliyor. Tamir ettirebileceklerini söylediler, ama kağıt üstünde kusurun benden kaynaklanmış olduğu anlamına geliyor bu, kargoyu da benim karşılamam gerekiyor o durumda. Sıfır gitara rutüş de ilk defa duyuyorum zaten. Çok ama çok sinirlendim, kusur önemli değil ama yaptıkları muameleye, ve haksızken kendilerini haklı çıkarmaya çalışmalarına sinirlendim, ben onlara güvendiğim için görmeden internet üzerinden alım yaptım, elden başka dükkanlardan da temin edebilirdim. Forumdaki arkadaşlara tavsiyem; kesinlikle bu kurumdan gitar almayın. Hatta hiç bir internet sitesinden kendiniz incelemeden gitar almayın. Dün benim başıma gelen yarın sizin de başınıza gelecek.