Lathander kullanıcısının son içeriği

  1. Şarkı sözleri ve aranjmanının telif hakkı?

    aslında yok mu hiç noterden onaylatan? birisi çıksa da "bak işte ben notaları yazdım, işte bilmem nüfus cüzdanı fotokopisi ve bir adet çiçekle notere gittim. şarkımı onaylatacam dedim. o da onayladı, şu kadar para aldı. bana da şöyle de bi belge verdi" falan gibi anlatsa çok iyi olacak. çünkü...
  2. midi bas yazma tekniği konusunda yardım lütfen

    bu konunun açılması iyi oldu. birkaç tane bass vst'si önerebilirseniz çok sevinirim. cubase'deki vb-1'ın sesleri çok yetersiz.
  3. Önemli Konu ? Eserlerimizin güvenliği, Telif Hakları

    şarkıların notalarını noterden tasdik ettiriyorsunuz, grup ismi ise patent enstitüsünden alınıyor. orada zaten tüm dünya üzerinde araştırma yapabiliyorsunuz, belli bir danışmanlık ücreti de alıyorlar. ama bunun dışında başka ön koşullar vs. de var. neticede bu sizin markanız oluyor. pentagram...
  4. Cubase SX 2.0'da Tempo Ayarları

    sağolasın domokun. aslında tam olarak bir kontrol sağlayamıyor sanırım bu. yine de tam katlarını kullanmak için güzel bir yol. teşekkür ediyorum tekrar. bu arada swallowed sen de hazır lock konusunu açmışken onla da ilgili bir şey sorayım. şimdi bende lock attributes olarak 3'ü de seçili...
  5. Cubase SX 2.0'da Tempo Ayarları

    evet crazylead, benim aradığım böyle bir şey işte. mesela keman da bateri de 120 ile kaydedilmiş ama sonradan bateriyi 240'a çıkarmak istemişim vs. bunun cubase'de nasıl yapıldığını araştırıyorum.
  6. Cubase SX 2.0'da Tempo Ayarları

    :) hayır mahcem benim dediğim şey tam olarak track. yani yatay dilimler. özellikle bateri için çok rahatlatıcı bir yöntem olur gibi geliyor bana dediğim gibi bir şey olabilirse. yani parça yukarıda aksın normal yazdığım hızda, ben aşağıda bateriyi hızlandırayım, yavaşlatayım, deneyeyim diyorum.
  7. Cubase SX 2.0'da Tempo Ayarları

    haklısın ama ben parça normal tempo'da çalarken track'lerden birini hızlandırıp yavaşlatmanın yolunu arıyorum. yoksa zaten yöntem çok. ama özel olarak bunu yapmanın bir yolu var mı diye soruyorum. bunu merak etmemin bir nedeni de şu: cubase'de parçanın temposunu değiştirince track'lerin boyu...
  8. Cubase SX 2.0'da Tempo Ayarları

    :) evet tabi tüm tempoların aynı olması gerek ama şöyle bir durum var. ben bazen bir midi'yi yavaş çalarak kaydediyorum. sonra bunu parçanın temposuna uydurmak için biraz hızlandırmam gerekiyor(ya da tam tersi). yani aslında "metronomlu çalsana sen de" diyeceksiniz ama(haklısınız da) bazen...
  9. Cubase SX 2.0'da Tempo Ayarları

    Cubase Sx 2.0'da her track'in temposunu farklı ayarlamak istiyorum. mesela midilerden birisi 120 ile çalarken biri 76 ile bir diğeri 155 ile falan çalsın diyorum. yani kısacası bir track'in tamamına etki edecek ancak diğer track'leri etkilemeyecek bir tempo değişimini nasıl yapabilirim?
  10. Cubase SX 2.0 ve MIDI

    cubase'le ilgili forumda çok geniş tartışmalar var sanırım. "arama" kısmından aratarak istediğin bilgiye ulaşabilirsin.
  11. Cubase SX 2.0 ve MIDI

    tamamdır sorunu çözdüm. senin mesajından sonra anladım ki aktif olanlar sadece synth'lermiş. ondan sonra transport bölümünden sync setup'taki in'leri "all midi inputs", out'ları da "synth A" 'yı seçtim. device altında device setup'taki default midi ports'ta da aynı ayarları yaptım. şimdi...
  12. Cubase SX 2.0 ve MIDI

    burada benim show'ların hepsi "yes"'te zaten ama bazılarının active bölümü "no". orayı da yes'e çevirmiyor. out'lardan sadece synth a ve synth b'de "yes" yazıyor. onları out olarak seçince de ses yine alamıyorum zaten.
  13. Cubase SX 2.0 ve MIDI

    Cubase SX 2.0'a yeni geçtim ama midi çalmayla ilgili bazı problemlerim var. midi out'larını doğru ayarlayamıyorum sanırım çünkü midi çalarken hiç ses alamıyorum. kendi kaydettiğim midi'lerde bir sorun çıkmıyor çünkü onları kaydettiğim vsti'leri bildiğimden direk onları out seçebiliyorum. oysa...
  14. Ses karti????

    bende audigy 2 platinum ex var. cubase sx'i sorunsuz çalıştırabiliyorum. yani çok profesyonel bir seçim değil ama demo kaydını bunda yapıyorum, tatmin edici sonuç aldığımı söyleyebilirim. ama giriş-çıkış sayısı açısından terratec'ler daha zengin. senin yazdığın kartlarla kayıt yapılması pek...
  15. quentin tarantino

    desperado ve from dusk till dawn robert rodriguez filmleri. tarantino ikisinde de oyuncuydu. robert rodriguez'le ikisi iyi arkadaştır biliyorsunuz. hatta tarantino ayak fetişisti olduğu için from dusk till dawn'la ilgili şöyle bir hikaye de vardır: salma hayek'in gösterisi sırasında...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler