• mydukkandan alışveriş yapayım dedim, her zaman kullandığım indirimimi kullandırmadı. Ancak mevcut kampanyalara ilişkin indirim uyguladı sepette. Yıllardır biriktirdiğimiz indirimler güncel kurla birlikte çöp mü oldu şimdi yoksa teknik aksaklık mı acaba ?
    V
    VanHalen
    %'li indirimse kullandırmazlar artık. O kuponlarda mydukkan, her an her şeyi değiştirme hakkını saklı tutar gibi bir ibare koymuşlardır. Konuyu böylece kitlerler. Genelde indirim kuponlarının açıklamalarına bakarsanız bu şekilde ibareler mevcut. Hatta ben de şimdi bakın şöyle bir ibare de mevcut: Tüm ürünlerde indirim uygulanamadığını unutmayınız. canı istediğine yapıyor yani.
    Squier gitarlarda kullanılan rosewood klavyeyi pek çok fenderden daha çok beğeniyorum, özellikle vintage modifiedlar. Enteresan.
    E
    Merhaba ben visual sound h2o v2 yi arıyorum ama bir türlü ülke içinde bulamıyorum. Sizinde önceki okuduğum yorumlarınızda vs sevgisi varmış peki ben bu pedalı nasıl bulabilirim ?
    gig-bag imin omuz askılarını kaybettim nereden temin edebilirim o tarz bir şey bilen var mı ?
    Can Temtek
    Can Temtek
    Çanta imal eden amcalarda bulabilirsiniz, gigbaginizi de götürürseniz yaparlar orada.
    uvidinli
    uvidinli
    Daha dün aynı sorunum vardı...İstanbul'daysanız Kadıköy bitpazarı üstü çantacılarda 15TL...Omuz bantlı olanını ısrarla arayın:)))Kolay gelsin!..
    xotic sl drive vs ocd yorumu yapabilecek birileri var mıdır buralarda
    Feci halde ayvayı yemiş bir pedalım var. Restorasyon gerekiyor. Kablo ve parça değişimi vs.. Bu tarz işlerle ilgilenen kim var ? (İstanbul)
    durduk yere banlanan furkan isimli bir arkadaş vardı, ne oldu o iş ? ses seda çıkmadı hiç.
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    F
    Furkannn
    "diğer hesap yasaklandığı için bu hesabınız da yasaklanmıştır" gibi bir uyarı çıkıyor hocam. Ama 5 aydır aynı bilgisayarın aynı tarayıcısından giriyorum. Yani 4 5 aydır şimdi olmuş olmasını forum yöneticileri dahi anlayamadık. Dediğim gibi replicant'ın inisiyatifine kaldı artık durum, umarım düzelir..
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    çok kötü olmuş abi umarım hallolur @Furkannn
    Alınan Beğeni: Furkannn
    haydi türkiyede olmayan pedalı ilana dolar olarak koymayı bir nebze anlarım, fakat 150-200 lira yazmak yerine dolar yazınca anlamıyorum
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    Kızılan bir şey yok yani yanlış anlaşılmasın. Dediğim gibi yurt dışında satılan veya 1000 dolar üstü meblağlı bir üründe bana da pek ters gelmiyor. Ancak 100-200-300 lira gibi ufak meblağlara 30-40-50 dolar yazmanın olayını meraktan soruyorum.
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    makinada srv de 79 dolar 89 dolar gibi etiketler görünce çevirmeye üşenirim ben mesela ki oralarda küsüratı da kuruşu kuruşuna alıyorlar 331 lira 244 lira tarzı fiyatlar ödediğimi bilirim. Bu yüzden pek pratik ve mantıklı gelmiyor.
    Wasp
    Wasp
    Sonu 9lu olanlar komik zaten :D Ama ilanı açanda sürekli döviz kuruna göre fiyat değiştirmekle uğraşmak istemiyor. Ama sen google mesela 89 dolar ne kadar yaz direk çıkıyor tl karşılığı.
    bir gitaristin alabileceği en güzel iltifat "iyi çalıyorsun" değil, "tonun çok güzel" dir bana göre
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    gerçi güzellik de göreceli ya :) bendeki de sesli düşünmek olmuş öyle :))
    forbidden_city
    forbidden_city
    Hem iyi(bu kısım göreceli) çalıp, hem kötü ton(bu kısım da göreceli) duyuran bir kimse ben şimdiye kadar pek görmedim. Ya çalımında beni çekmeyen şeyler vardı, ya da cidden bariz hatalarla dolu çalıyordu. Neyse bırakalım bu işleri de, On Stage'den bir Mistreated açayım ben.
    cemkazim
    cemkazim
    bence de iyi tespit katılıyorum :)
    pedalları tamir edeceğim diye bozup bırakıyorum :D sonra yok lan ben bunu yaparım deyip sil baştan, haydaaa
    HasanB
    HasanB
    Bende modifiye ederim diye bozdum pedalı yaparım dedim bir aydır köşede bekliyor :D
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    gece yapamamıştım sabahına kafam attı söktüm, bütün kabloları yenileyip bağlantıları tekrar yaptım tıkır tıkır çalışıyor, gözüm döndü :D
    kafa kabin bağlantısını hoparlör kablosu yerine enstrüman kablosuyla yapıp çıkış trafosunu eline alan var mı ?
    hackeiommi
    hackeiommi
    Ungodlara bak, hem profile saldırmışlar hem de adımı kullanmışlar :D Valla ben kalın bir hoparlör kablosu alıp iki ucuna kaliteli erkek jak lehimledim. Kafam rahat. Düşük wattlı amfi de olsa, gitar sinyaline nazaran muazzam bir yük binecek o kabloya. Ben riske gerek yok derim.
    Alınan Beğeni: wolkN
    blueorangeflames
    blueorangeflames
    evet bugün tünelde ecem kabloya gidip yaptırdım 15 liraya. Sommer in bir sürü çeşit kablosu var, onlarca çeşit jack da var, istediğiniz gibi seçip istediğiniz boyda kestirip alıyorsunuz 10 dkda. ihtiyacı olan uğrasın, her türlü ara jack, enstrüman kablosu vs. ihtiyacını karşılıyor. Konu silinebilir :P @forbidden_city
    wolkN
    wolkN
    Memleket meselesi çözüldüğünü göre sorun yok hayırlı olsun :) ne kadar da basit çözüldü olay :D
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst