ananaslıturta kullanıcısının son içeriği

  1. ananaslıturta

    Gitar önerisi

    Butcem 15-16 civari en begendigim grg olmustu c1 gibi kasalari cok sevmiyorum bu bahsettigim grg yi alsam üzermi dedigim gibi butce buna yetiyor
  2. ananaslıturta

    Gitar önerisi

    Forumdaki herkese merhabalar 30 k kadar butcem amfi dahil ibanez grg131ex dusunuyordum dx modeli bi arkadasimda var ve cok memnun kaldiklarini soyledi diger arkadaslarima sordugumda ise ibanezin grg serisinden uzak durmami soylediler squier sonic hss yada schecter sgr c-1 onerdiler ibanezin...

Geri
Üst