Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaslar strat tipi bir gitarim var. Sorun su ki ince mi telinde bend yaparken teller parmaklarimin altindan kayiyor ve rahatca bend yapamiyorum. Tel yukseligini artirmayi denedim ancak bu sefer de bendler cok sert oldu. Diger tellerde boyle bi sorun da yasamiyorum. Deneyerek dogru...