Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu mini serilerinin tuşları normal klavye tuşlarına göre daha küçük oluyor. İlerleyen zamanda zorluk çıkartıyor. Bende Korg Mini midi klavye almıştım, sonrasında Arturia Keylab'a (mini olmayan Essentials modeline) geçtim. Keşke en başta onu alsaymışım boşuna para kaybı oldu.
Stereo genişlik için ek olarak şunu belirtmem lazım. İlk mix çalışmalarımda stereo genişliği çok geniş tutuyordum. Bu da mono dinlemelerde (olası bi radyo dinlemesinde mesela) parçayı zayıflatıyordu. Bu mix'leri yaparken mono vs stereo dinlemede ki farkı elimden geldiğince en aza getirerek...
Merhaba arkadaşlar,
Lake People G103-P MKII Kulaklı Preamp'i arıyorum. (XLR girişli olan modeli)
Elinde bulunan ve satmayı düşünenler iletişime geçebilirler.
Çok teşekkür ederim hocam. Parça için farklı platformlarda farklı kişilerden benzer yorum aldım. bridge eksikliği ve "ear candy" denilen aralarda dinleyicinin ilgisini çeken ufak nüanslar konusuna daha çok çalışıcam.
Aslında bu şekilde yüksek comp. yüksek make-up gain uygulamasını bilinçli bir tercih olarak yaptım. Tarzın karakterine uygun olarak olabildiğince agresif ve sert duyulmasını istedim. Mix açısından referans aldığım parça Extra Terra'nın aşağıdaki parçası.
EQ dağılımı açısından ise...
Hocam, p ve ş harfleri sıkıntılı seslerdir. Yukarıda Rotcafelgnis'in bahsetti tespit doğru. eğer Lewitt'de bu durumu yaşıyorsan en üst segment bir Neumann'da da yaşayacaksın. O yüzden burada mikrofon için verilecek tavsiyeler doğrudan sonuca götürmeyecektir seni. İnternet üzerinden P...
Arturia ses kartı var bende. Adamlar heralde Core Audio'dan daha iyi driver yapamicaz diyerek kendileri driver yapmamışlar Core Audio driver'ıyla çalışıyor:)
Hocam her plugin'de öyle olmuyor, en azından benim tecrübelerim bu yönde. Örneğin Serum'u kırık olarak kullanıyordum, ve ayda bir falan Plugin ekranı kayboluyordu DAW'ı kitliyordu ve crash yaşıyordum. Ne zaman ki lisanslı Serum aldım bi daha Serum'dan dolayı bir çökme sorunu yaşamadım.