yeni tarz yeni ekipmanlar demek ama kafam çok karıştı yardım

'Elektro Gitarlar' forumunda onur16 tarafından 13 Ekim 2009 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar kafamda bol elektronik altyapılı keskin gitar rifleri yada bazen yumuşak bol synth li az gitarlı bir tarz var. a-ha,rammstein,prodigy cold play gibi grupları karmak istiyorum yani bol malzemeli bir çorba yaptım :)

    sorunum şudur
    ekipmanlarım

    ibanez exr 17o-gitar
    roland micro cube-amfi
    digitech rp350-pedal
    behringer guitar link ucG102-kayıt için ses kartı gibi bişey


    bu ekipmanları satıyım mı satmadan üstüne pedalmı alayım bilmiyorum
    yoksa gitarın önce manyetiklerinimi değiştiriyim kafam çok karıştı bunalıma gircem artık yemin ederim ! bol bol öneriye ihtiyacım var o yüzden

    200 ytl nakit param var ayrıca nasıl bir ekonomi çizip nasıl değerlendirebilirim ?
     
  2. dostum oncelikle düzgün bi midi klavye al .giriş seviyesi ekipmana zaten sahipsin.
    ileride para yapınca, gerek amfi gerek pedal, gerek gitar değiştirirsin.
    elindeki ekipmanla biçok şey yapmak mümkün.
     
  3. aslında midi klavye alıcam bu hafta ama öyle güzel bir tane değil creative prodikey başlangıç için fena olmaz diye düşündüm bu iş için program olarak şimdilik garage band benzeri olan mixcraft 4.5 kullanıyorum

    tek sorun gitar tonları olur diye tahmin ediyorum

    shure c606 lar var onları evde kayıt için kullansam mı diye düşünüyorum
    cidden kararsızım gerçekten iyi birşeyler yapmak istiyorum para konusu sıkıntı :(
     

Bu Sayfayı Paylaş