V-AMP 2 Yi Nasıl kullanacağız?

'Elektro Gitarlar' forumunda TRASHSAW tarafından 18 Haziran 2010 tarihinde açılan konu

  1. Vamp 2 yi aldım kullanım kılavuzundan birşey anlamadım alet karışık geldi biraz,ikincil amfi modellemelerine ve kabin simülasyonlarına nasıl geçeceğiz :evil: ooofffffffff
     
  2. Yok mu bu aleti daha önce kullanan :?:
    Bilgisayara mı bağlamalıyım acaba bağlamadan kullanamazmıyım özelliklerini? :cry: :cry: :cry:
     
  3. a-b-c...... diye yazan tuşlar ton bankalarıdır. Herbiri 5 ton kaydeder. footswicth ile de aktif olan bankadaki tonlar arasındaki geçişi sağlar.

    Yazmış olduğun herhangi bir tonu ise a-b-c diye bahsettiğim harfler ile belirtilmiş bankalardan herhangi birine basılı tutarak kaydedebilirsin.

    Sağ sol şeklindeki okların olduğu 2 tuş ile tonlar arasında gezinebilirsin.

    baya önce kullandığım için herşeyi net hatırlayamıyorum.
     
  4. Ben forumdaki incelemem sonucu daha yeni edindim Vamp 2 .
    Ancak hayal kırıklığı yaşadım halbuki trash yapanlarda önermiş aleti
    ama üzerindeki ekolayzır biraz tepkisiz sanki sesler çok boğuk çıkıyor 32 amfi ve 15 kabin modellemesini denedim ama yok...
    Troy stetina dakine benzer bir ton istiyorum yok ne yapmalıyım param boşa mı gitti şimdi lütfen yardım
    Not: bu ekipmanla zaten öle tonlar alamazsın adamlar bilmem kaç paralık ekipmanlar kullanıyo .... v.s. gibi şeyler yazmayı seve işgüzar arkadaşlar varsa yazmasın sonuçta bu aletin işi o bilmem kaç paralık ekipmanları modellemek değil mi zaten???
    Gitar Rig de bile seçiyorum treble boosterı-distorşın ve kabin modellemesini daha yakın ton alıyorum altı üstü sanal bir programdan böle ses çıkıyorsa 350 tl saydığım neredeyse 1 kilo gelen alet niye yapamıyor bunu diye bir soru var şimdi aklımda...
     
  5. Sana alette nasıl ton kaydedileceğini anlatmışım ama demek ki yazımı okumamışsın...

    Mevcut amp modellerinde baya sağlam trash tonları mevcut. Örn: Modern High Gain... Amp modelini seçtikten sonra gainide biraz açmak lazım değil mi?

    Footswicth ile midi kablosunun yada bilgisayarın hiçbir alakası yoktur. Bu pedalla vampı kontrol edersin.

    Midi kablosuyla bilgisayardan ton atabilirsin vamp a. Öyle ekstra özellikler filan çakmıyor yani. Eğer elinde midi kablosu varsa internetten araştırdığında resimli anlatım bile belki bulabilirsin.
     
  6. Yazdığını tabikide okudum yardımı oldu,sağol vediğin bilgiler için.
    Sorun alette sorun yoksa gitarımda mı var acaba ?Bu iş iyice hevesimi kaçırdı ne yapmalıyım ?
    Dediğin modellemede dahil hepsine baktım ama ses bğuk puslu çıkıyo sanki Gitar rig de daha net distortion sesi alıyorum sence nerede yanlış yapıyorum lütfen yardım..
     
  7. B ve D ye aynı anda bas o zaman CONFIG. acılcak ordan L1 ya da L3 ü secersen boğukluk problemi kalkacaktır.
     
  8. Evet dediğin gibi oldu boğukluk gitti çok sağol.
    Bir sorum daha var aleti bilgisayar yada ses sistemi yada amfiye girerken LİNE OUT L-R yi mi kullanacağım??
    Phoneyi kullanınca ses te ne farkeder çıkış olarak, phone de de s1 l1 gibi değişimler yapılabiliyor sonuçta?
    Yani lısaca 2 li jack ı alayım mı ses daha iyi çıkar mı LİNE OUT L-R den
     
  9. Gitarımın köprü manyetiğini artec HXBB ile değiştirmiştim bu manyetiğin sesi mi çamur acaba habire ekipmanlara kabahat buluyorum ama manyetikten olmasın . Mesela Seymour Duncan Tb4 le yada EMG manyetikle deneyen var mı VAMP 2 yi bu manyetiklerde ses çok fark edr mi yoksa değişen pek fazla birşey olmaz mı?P
    (daha önceki prosesörüm ZOOM G 2 ydi istediğim tonu alamadığım için VAP 2 aldım Millertin kayıtlarını dinliyorum bomba gibi ses çıkıyor eğer manyetiktense manyetiği değiştirecem ama değilse boşuna masraf yapmak istemiyorum.
     
  10. Ben line out R den muzik sistemine giriyorum.Bence gereksiz olur 2 jack alman.Manyetik meselesine gelince bende EMG manyetiklerle kullanıyorum ve sonuctan memnunum.Bu fiyata alıncak en iyi tonları veriyor alet.Muzik sistemim olmasa bi amfiyle idare ederdim orası ayrı.
     

Bu Sayfayı Paylaş