Gibson Les Paul Voodoo??

'Elektro Gitarlar' forumunda CANISI tarafından 19 Kasım 2005 tarihinde açılan konu

  1. Bu gitar hakkında düşünceleriniz nedir? çalan veya bilgisi olan yazsın lütfen görüşleriniz çok önemli!!! teşekkürler...
     
  2. süper, pahallı, artık üretilmiyo, bulman zor, kolay gelsin , eywallah, hede hede, hödö hödö :D
     
  3. Artık üretilmiyo , çilekeşin gitaristinde var. Çok şahane bi gitar görüntüsü enfes boyası çok güzel kırmızı inlayi çok güzel falan filan. Tonlarıda gördüğüm kadarıyla oldukça güzelde bulman zor gibi ama ebayden alma şansın varsa orda 600$ a falan vardı 2-3 tane çok pahalı değil aslında. (tabi 600$ sonradan 1000$ olmuşsa bilemicem ben en son gördüğümde öyleydi :) ]
     
  4. gitar amerikadan gelicek zaten 2 hafta içinde elimde içinizde çalan var mı klavyesi nasıl?
     
  5. rL

    rL

    236
    0
    300
    Güzel görünüyor. Nasıl bir karaktere sahipki bu gitar? Merak ettim bak şimdi. Şimdiden hayırlı olsun yeni gitarın.

    Saygılar.
     
  6. valla çilekeşin canlı performanslarına bakarsak gayet tok ve.. ve süper esasen :)

    amerikadan ne kadara getirttiğini yazar mısın kargosu ve sairesiyle.
     
  7. 1320$ a gelio amerikadan az sonra para yatırmaya gidicem ... yorumlarınız için sağolun arkadaşlar...
     
  8. Gibson ? Soundu tok olmıycak ? Abi yapma gibson = tokluk demek sırf tok bi ton için klavye odun gibi kalın gövde desen aynı bilmem kaç kilo çeken bi gitardan bahsediyoruz. Swamp ash sonuçta kaliteli gitarlarda kullanılan bi ağaç genellikle. Ayrıca yukarda yazılan gibi çilekeş in canlı performansını izledikten sonra tok değil demek mümkün değil canavar gibi alet valla.
     
  9. Gibson LP standart,yada classic filan dese doğru..

    Ama bu gitarın gövdesi swamp ash,elbette kalite bir ağaç ama bu kadar tiz tonlar verebilen bir ağaç(ki seramik manyetikler var üzerinde) amfiden tiz bile kıstırabilir...

    Çilekeş e gelince ben dinlemiyorum,saund unuda bilmiyorum,ekipmanlarla alakalı bir durumda olabilir...
     
  10. Ya zaten çoğu şey ekipmana bakıyo :) Canlı performansta marshall kabin ve mesa triple rectifier kullanıyordu :)
     
  11. Doğru ekipmanı kullanabildikten sonra, ekipmanın ton üzerindeki etkisi arttırılabilir...
     
  12. gitarın tonu kulağıma çok iyi geldi..bu arada bi arkadaş sormuş ne kadara geliyor diye kargo ile birlikte 1305$ tuttu..
     
  13. bu gitarın solagını bulabilrmiyiz:D?
     
  14. Bak bu çok zor işte :D
     
  15. ben şuan kullanıyorum kesinlikle çok iyi. on manyetiklerde klasik gibson tokluğunda bir sound var. arka manyetikte daha tiz ve sert bir karakter var. sapı kalın ama bir o kadar da rahat. tavsiye ederim bulabilene:p
     

Bu Sayfayı Paylaş