spirited away(sen to chiriro no kamikakushi)

'Forum Meydanı' forumunda darkwingduck tarafından 9 Eylül 2006 tarihinde açılan konu

  1. izlediğim en güzel animasyonlardan biri hatta ilki... izlediğim tüm filmlerin içinde en iyilerinden.. izlemenizi tavsiye ettiğim başka bir film.. 2001 yılı filmi olmasına rağmen türkiyede sinemalara 2004 2005 gibi gelmişti.. gecikmeli de olsa izlemiştim.. ve beni çok etkilemişti... seslendirmeleri orijinal olarak dinlemenizi (yani japonca) filmin altyazılı versiyonunu izlemenizi tavsiye ederim.. filmde kullanılan ses efektlerine bayağı gerçekçi...

    izleyin pişman olmazsnız...


    http://hungarian.imdb.com/title/tt0245429/


    filmden örnek bir bölüm...

    http://www.youtube.com/watch?v=Bi4OGi-7-Ns&mode=related&search=

    filmde konu akışı müthiş.. filmi baştan sona izlerseniz kısa bölümlerden çok çok daha fazla etkilenirsiniz..
     
  2. abi bende dvxi var dvde çalışır dimi bilgisayarda çalışıodu çünkü olursa birazdan izlicem ablam izledi ve dvxini bulmuş çok sewmiş filmi izleyebilirsem:)yorumlarımı yazıcam..
     
  3. dvd playerının üstünde divx oynatıp oynatmadığı yazar.. ama genede dene.. yeni modellerin bazılarında çalışabiliyo.. valla film güzel abla yanılmamış.. bekliyorum yorumları
    ..
     
  4. sana fazkasıyla yorum topladım çünkü kuzende filmi izlerken not bile aldım!!!hakunun chi'yi ruh olmaktan kurtardıgı sahne,hakunun kurbagayı dondurup hızla uçuşları..chihironun merdivenden uçarcasına inişi :wink: kamajinin minik çalışanları ve sonradan chihiroyu sevişleri 8) miniklerin yemek gelinceki birbirine ezercesine hücumları..ki ilk chihiro geldiginde kömürleri chi'ye yüklemeye çalışıp üst üste yarattıkları izdiham :lol: yubabanın küçük yaramaz kafaları,sürekli chiyi izleyen ruh ve sonradan yarattıgı vahşetler,yubabanın kuş oldugu sahne,yuttuklarından sonra pis kokulu bir yaratık haline gelen nehir tanrısı ve sen'e verdigi işe yarar hediye..nehir tanrısının verdigini yemeye çalışan sen:)zenibanın küçük bir kagıt olup sen'e yapışması..yababanın bebeginin küçük tatlı bir fareye ve pis karganın küçük sinege benzer bir kuşa dönüşmesi,zenibanın mührünü çalan hakunun sen sayesinde mührü kusması ve mührün dönüşen küçük yaratıga sen'in basması..kamajinin miniklerinin ve tatlı farecikle sen'i canlandırmaları:)haku ve senin durumuna lin'in şaşırıp "Burada neler oluyor?"sorusuna Kamajinin "Buna aşk denir!"yanıtı:)yubabanın fare olan bebegini tanımayıp "ne igrenç şey" deyişi ve üzülen bebegi:)zenibanın evi:)mührünün üstüne sen'in bastıgını ögrenen zenibanın o mührün hakuyu yönetmek için babayabanın kullandıgını söyleyip attıgı kahkaha:)farenin zenibanın ziyafetinden bikaç şey kapıp sinekle bi köşeye çekilişi:)zenibanın 2.misafiri haku,zenibanın lambasının sen'e vedası,farenin zenibaya veda busesi:)sen'in zenibaya vedası:"Teşekkürler nine:)"..hakunun gerçek adı..farenin gökte uçarlarkenki halleri:):):)hakuyla chihironun vadası:):)annesiyle babasının kızın basından geçen onca olaya ragmen onların domuzluklarından dolayı birşey hatırlamayışı...çooooook güzeldi....miyazakinin animelerindeki karakterleri çok iyi yansıtan bir anime oldugunu söyledi kuzenim..benim izledigim türkçe altyazılıydı ingilizceyle yorulmadım:):)çoooooook güzeldi yaa!!!!!abla gerçekten haklıymış..gerçi tahmin ediyordum çok güzel oldugunu..zenibayı daha çok sevdim babayabadan ben:)minik çalışanlar,farecik:)chihiroyu sürekli takip eden ruha sinir oldum :twisted: haku da çok iyiydi ya aralarındaki aşk:)yürüdükçe teni gıcırdayan bir ruh vardı chiriroya veda ederken herkes o alkışlarda o da yaglı ve yaglardan bıngıldayan bedeniyle ordaydı!!çook degişik bir şeydi ya o..bir de chihiroyla asansördeki sahnelerinde sıkıştırmıştı ya onu..kamajinin uzayan bacakları..lin de çok iyiydi çok sahip çıktı chi'ye...
     
  5. ehehh.. valla sen söyleyince hatırladım çoğu yerini.. anime hayranı değilim ..ama gerçek üstü şeyleri sevdiğim için...çok hoşuma gitti..

    salvador dali çizgi film yapsa bu kadar olurdu..

    eğer popüler olmamasına rağmen bu çizgi film birinin hoşuna gittiyse.. kafasının çalıştığını baştan taahüt etmiş olur.. umarım türkiyedede böyle şeyler bi gün yapılabilir.. zira alaturka kültürümüz doğudan ve batıdan daha gerçek üstü...

    ses efektleri de çok hoşuma gitmişti benim..
     
  6. çook güzel gerçekten yaa ben bu gece izledim ve taze taze yazayım dedim..izlemiyorum diyorsun anime falan ama ne güzel degişik şeylere açıksın..keşke gerçekten herkes böyle olsa..anime dendigi zaman basit bir çocuk filmi gibi geliyor akıllara halbuki alakası yok...çizimler ve konular o kadar güzel ki hatta çogu şey çocuklar için bile degildir animelerde...örnek prenses mononoke diye bir anime bu anime de öyle..bak onuda izle mutlaka..miyazaki imzalı animeler mutlaka güzeldir bu izledigin gibi...dogru söylüyorsun türkiyede böyle degişik yapımlar yaygın degil ve bu üzücü bir şey..bu anime vizyona girmiş ama talep oldukça azmış sinemaya..halbuki insanlar yeni bir şey olsa da denemeli seni tebrik ediyorum dostum..herkes senin gibi olsa türkiye sinema alanında da çok gelişecek ve çok şey kazanacaktır..
     
  7. çok güzel bir anime idi.şimdi yapımcısının adını hatırlamıyorum ama çizgileri diğer anime yapımcılarından farklı ve oldukça yaratıcı.gerçi mononukeyi pek beğenmemiştim.
     
  8. yapımcı hayao miyazaki..ben tam izlemedim ama prenses mononoke güzelmiş duyduguma göre..sen begenmemiş olabilirsin tabii herkesin begenisi farklı..ama bu animeyi dün gece izledim ve çok sevdim...muhteşemdi..spirited away şiddetle tavsiye edilir!!!
     
  9. pin

    pin

    91
    0
    300
    Prenses Mononoke güzeldi ama Spirited Away ve Howl's Moving Castle daha güzel. Ayrıca Porco Rosso'yu izledim yeni. Sprited Away kadar olmasa da gayet güzel bir animeydi. Ben seviyorum Miyazaki'nin filmlerini. Şimdi My Neighbour Totoro'yu indiriyorum.
     

Bu Sayfayı Paylaş