Amfim Hakkında Yardıma Ihtiyacım Var :)

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda Quadragha tarafından 16 Şubat 2015 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar merhaba öncelikle, geçenlerde Marshall 65 watt valvestate elektrogitar amfisi aldım. Fender stratocaster gitarım var ve amfiye bağladığım zaman sadece clean kanalında ilk açtığımda olmayan ve sonradan bi 5 saniye içinde yavaşça ortaya çıkan bir ötme sesi oluyor. Prizleri değiştirdim, jackları değiştirdim sorun halen mevcut. Şimdi işin sıkıntılı kısmı, gitarım herhangi bir sistemde single manyetik olmasından kaynaklanan ötme dışında herhangi bir problem yaratmadı, alırken baktığım yerde sadece klasik single manyetik problemi olarak switch 1-3-5 te ötme yapıyordu onu da yapacak tabi doğasında var. Drive kanalında herhangi en ufak bir ötme yokken, GİTAR TAKILI BİLE DEĞİLKEN clean kanalından gelen bu ötme problemini gerçekten çözemedim varsa bi bilgisi olan bana yardımcı olursa sevinirim umarım topraklama kadar basit bir problemdir amfide sıkıntı varsa gerçekten gidip hunharca dağa taşa saldırmayı düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler hepinize.
     
  2. Pream lambasını değiştirmeyi denediniz mi? Mikrofonik preamp lambası da ötme yapabilir.
     
  3. öncelikle yanıt için teşekkür ederim, preamp katıyla ilgili bir problem olsaydı drive kanalı da ötme yapardı diye yorumladım ben ama dediğim gibi sadece bi teori bilgim yok sorun ondan kaynaklanabilir mi acaba? çünkü sesi açsam da açmasam da o ötmede herhangi bir değişim olmuyo
     
  4. Rica ederim ne demek. Ben çok bilmem detaylarını ama bir yerde eski jenerasyon valvestatelerin clean kanallarının da preamp lambasında geçtiğini okumuştum. Hatırlayamıyorum ama nerede diye.
    Yani onun dışında basit bir bağlantıdan vs. çıkabilir belki o da teknik eleman işi. Ben genelde çalar, arada bir de lamba değiştiririm o kadar :)
     
    Quadragha bunu beğendi.
  5. Çok büyük ihtimal lamba bitmiş zira stabil çalışmama ihtimali olan tek şey lamba, hangi lambanın hangi kanalda aktif olduğu devre semasina bağlı.
     
    Quadragha bunu beğendi.
  6. anladım teşekkür ederim arkadaşlar daha ciddi bi problem olmasındansa lamba problemi tercihimdir :)
     

Bu Sayfayı Paylaş