gRi

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda grihasta tarafından 29 Kasım 2006 tarihinde açılan konu

  1. gRi 1999yılında Antalya da kuruldu ve hala projelerini devam ettirmeye çalııyo grubun demolarını aşağıdaki linklerden dinleyebilir ve grubu daha yakından tanıyabilirsinz.
    www.soundirect.net/gri
    www.gri.rockmekan.com
     
  2. Yazmamışlar isimli parçanız gayet hoş arkadaşlar başarılar diliyorum hepinize kolay gelsin ...
     
  3. Özlem Tekin'den Yazmamışlar gerçekten çok harika olmuş arkadaşlar.
     
  4. Başka çalışmalarınız var mı acaba?
     
  5. başarılar arkadaşlar..konserlerde görüşmek dileğiyle :)
     
  6. tabiki başka çalışmalarımızda var.. kaydettiklerimiz çalışmaları verdiğimiz linklerden takip edebilirsiniz..
    gRi
     
  7. o zaman merakla bekliyoruz.
     
  8. waaaawwww kardeşim sizi buralarda görmek gerçekten güzel...

    sonunda dediğime geldiniz ....:)
     
  9. ((:) basarılar...
     
  10. aman nazar değmesin vokalimize... :D
     
  11. bu arada aramızda kalsın gri 2 ocak'ta sahnedeymiş antalya'da ama yer konusu henüz netleşmemiş ben öğrenince buradan haber edicem sizlere...

    antalya'da olanların gözü kulağı burada olsun...:)
     
  12. gizli bahçe'de olucak konser..2 ocakta aynı organizasyondayız da :)
     
  13. ewet gördüğünüz üzere... gizli bahçe'dreymiş...:)
     
  14. hımm o zaman istanbula yada izmite de bekleriz bi ara :)
     
  15. gri 26 aralıkta kocaeli üniversitesinin düzenlediği cover yarışmasında canlı performans sergileyecktir.
     
  16. Ewet arkadaşlar "g R i" 26 Aralık'ta Kocaeli Üniversitesinde düzenlenen Cove yarışmasında " En iyi Performans" ödülünü almıştır...
     
  17. Onları yürekten tebrik ediyorum. Harikaydılar zaten...
     
  18. pek severiz kendilerini :)
     
  19. Bu grup performansıyla adından kesinlikle söz ettirecek...
     

Bu Sayfayı Paylaş