Deja Vu

#1


Tür:Aksiyon/Macera/Gerilim
Vizyon:5 Ocak 2007
Yönetmen:Tony Scott
Senaryo:Bill Marsilii, Terry Rossio
Yapım:2006, ABD

Oyuncular:En sevdiğim aktörlerden biri Danzel Washington, Wal Kilmer, Adam Goldberg, James Caviezel, Paula Patton, Bruce Greenwood, Elle Fanning.

Konusu:Öldirme tehlikesi yaşayan genç bir kadınla onu korumakla görevli ajanın, süreç içerisinde birbirlerine aşık olmalarını konu alan Deja Vu, Tony Scott imzası taşıyor.



Bu filme bugün gittim son zamanlarda gittiğim en güzel filmlerden biri.Gerçekten Deja Vu anlamında bir film olmuş hafta içi olmasına rağman salon doluydu.
 
#3
bilmiyorum zaten böyle bi filmde açık noktalar kalması normal ama genel anlamıyla mükemmel.. aksiyon desen son haddinde var :) kurgu desen o da mükemmel..
 
#4
eğer film bahsedildiği gibi dejavu anlamını yoğun şekilde barındırıyorsa bi takım şeylerin açıkta bırakılması kasten yapılmıştır ve normaldir.Ama filmi merak ettim şimdi indirdim ve izliycem :)
 
#5
Bence insanı etkileyen en güzel filmlerden biri son zamanlarda.Sinemadan çıkınca insan filmin etkisiyle yaşıyor sanki bir süre.Ve hayranı olduğum oyuncu Danzel Wasınghton olmasıda artı puan katmış.Süper oyunculuk. Varmıdır böyle aşk ya? :D
 
#7
ze_ze demiş ki:
Bence insanı etkileyen en güzel filmlerden biri son zamanlarda.Sinemadan çıkınca insan filmin etkisiyle yaşıyor sanki bir süre.Ve hayranı olduğum oyuncu Danzel Wasınghton olmasıda artı puan katmış.Süper oyunculuk. Varmıdır böyle aşk ya? :D
Danzel Wasınghton'un oyunculuğu mükemmel ötesidir :)
 
#8
ya film gerçekten çok ii beni bitiren nokta şimdiden unutulmayan sözler bölümüne yazdığım "ya zaten yapmışsam" olayıydı herkese tavsiye ederim
 
#10
iyide bi anlamda zaman makinesi sayılır oradaki,bence biraz uçuk olmuş. yani o zaman çoğu kişi geçmişe gönderilir ve bi sürü şeyi düzeltirdi,hele usa in ise o alet. zaten usa den başkası yapamaz onu :)
 
#11
soulwalker demiş ki:
iyide bi anlamda zaman makinesi sayılır oradaki,bence biraz uçuk olmuş. yani o zaman çoğu kişi geçmişe gönderilir ve bi sürü şeyi düzeltirdi,hele usa in ise o alet. zaten usa den başkası yapamaz onu :)
Ya ne alaka sadece Amerikadamı akıllı kafa var.Dünyada çok zeki insanlar var.
 
#13
ze_ze demiş ki:
soulwalker demiş ki:
iyide bi anlamda zaman makinesi sayılır oradaki,bence biraz uçuk olmuş. yani o zaman çoğu kişi geçmişe gönderilir ve bi sürü şeyi düzeltirdi,hele usa in ise o alet. zaten usa den başkası yapamaz onu :)
Ya ne alaka sadece Amerikadamı akıllı kafa var.Dünyada çok zeki insanlar var.
ben kinayeli bir konuşma yapmıştım ama anlamadın neyse.
 
#14
filmin güzel ve farklı olduğunu herkes söylemiş o yüzden ben daha çok eleştirisel yaklaşacağım.filmin ilk yarısını beğenmedim,bi kere bir sonuca gitmek için sıfırdan bir alet yaratmak ve bak böyle birşey var görüyoruz biz geçmişi demek biraz kolay yol olmuş,madem öyle yapıyolar bakın bi alet bulduk katili buluyoruz 2 gün önce ne düşündüğünü buluyoruz ruh halini hesaplıyoruz diyip filmi 10 dakkada atalım,o kadar açıklama yapmalarına rağmen bence bu olmamış,saçma olmuş,mantık hatalarına hiç girmeyeceğim çoğunuz farketmişinizdir zaten(en basitinden feribotun kapısı en son teröristin geçişinden sonra kapanması,ancak kadının öleuça gemiye atlaması,ya da bazı yerlerde geçmişi değiştirip geleceğe etki etmesi,bazı yerlerinde geleceğe bulaşmaması.vs).bence filmi biraz daha soyut,mantık üzerine ve inandırıcı yapsalar,ne yaparsan yap şimdiki zamanı değiştiremezsin yazgın aynı kalacaktır temasına getirselerdi film daha güzel olurdu.güzel film ama artık denzel washington gözlükleriyle beraber burnunu çekip ters tarafa yürümesin=) yeni bir karizma yolu bulsun..
 
#16
film beş para etmez bir filmdir hani hepimiz alıskınızdır bir cok film de görmüşüzdür sonsuz zoom ozelliği olan uydulardan arabaların plakalarına kadar okuyabilirler de bu film sanırım bu espirinin bokunu cıkarmıs bu filmi bu yuzden hiç sevmedim seyredenleri aptal yerine koyan bir filmdir verdiğiniz paraya yazıktır. ayrıca Danzel Washington dan birkez daha nefret etmemi sağlamıstır bu film.
 
#17
Yönetici Uyarısı: Mesaj yazım ve anlatım hatalarına sahip olduğundan yönetim tarafından silinmiştir. Kasıtlı olarak Türkçe'yi yanlış kullanmaya devam etmeniz durumunda siteden atılacaksınız. Lütfen Forum Kurallarını okuyunuz.
 
#19
SLiPKnOTh demiş ki:
filmin güzel ve farklı olduğunu herkes söylemiş o yüzden ben daha çok eleştirisel yaklaşacağım.filmin ilk yarısını beğenmedim,bi kere bir sonuca gitmek için sıfırdan bir alet yaratmak ve bak böyle birşey var görüyoruz biz geçmişi demek biraz kolay yol olmuş,madem öyle yapıyolar bakın bi alet bulduk katili buluyoruz 2 gün önce ne düşündüğünü buluyoruz ruh halini hesaplıyoruz diyip filmi 10 dakkada atalım,o kadar açıklama yapmalarına rağmen bence bu olmamış,saçma olmuş,mantık hatalarına hiç girmeyeceğim çoğunuz farketmişinizdir zaten(en basitinden feribotun kapısı en son teröristin geçişinden sonra kapanması,ancak kadının öleuça gemiye atlaması,ya da bazı yerlerde geçmişi değiştirip geleceğe etki etmesi,bazı yerlerinde geleceğe bulaşmaması.vs).bence filmi biraz daha soyut,mantık üzerine ve inandırıcı yapsalar,ne yaparsan yap şimdiki zamanı değiştiremezsin yazgın aynı kalacaktır temasına getirselerdi film daha güzel olurdu.güzel film ama artık denzel washington gözlükleriyle beraber burnunu çekip ters tarafa yürümesin=) yeni bir karizma yolu bulsun..
Abi katılıyorum,bu filmi ben de izlediğimde beğenmemiştim.Konusu,kurgusu bana hiç de sıradışı gelmemişti.Bu "dejavu" mevzusu,zaman kavramının sorgulanması zaten birçok filmde görebileceğimiz birşey.Konuya farklı bir taraftan bakamamış,yavan bir filmdir.
 
#20
Ben de büyük hayalkırıklığına uğramıştım açıkçası filmi izlediğimde. Özellikle Tony Scott ve Denzel Washington isimlerini görünce çok heyecanlandığımı hatırlıyorum. Sağlam iş çıkacak demiştim ama vasatın üzerine çıkamayan bir film olmuş.
 

Üst