Washburn N-1 Nuno Bettencourt ???

#4
Gitarının tonları benim baya hoşuma gidiyor, cok etli geliyor, örnegin " Extreme - Stop The World "parcasındaki "02:55" saniyesinde giren soloyu dinleyebilirsiniz. Klavyesinin cok rahat, distortion tonlarının cok iyi oldugunu duydum, fakat clean tonlar için aynı şey söylenmiyor galiba.
 
#5
yumuşaklığı sewmem zaten distortion iyise sorun yk güsel :D bi arkımda war satılıkda almayı düşünüyodum bi fikirlerinizi alayım dedim... :D

saygılar...
 
#6
İlk gitarım.
Fiyatına göre iyidir. O fiyat kategorisindeki çoğu gitar genelde Endonezya veya Çin olur N1 sanırsam Kore, bir nebze daha işçilik kalitesi tatmin edici yani.
Performans olarak da tatmin edici. Alırsan hayatının gitarını almış olmazsın elbet ama tepe tepe kullanacak her yola gelecek sağlam bir gitar almış olursun. Akor filan kaçırdığını bilmem, ele avuca da rahattır.
Ters kafa bazılarına antipatik gelebilir zira Jackson ya da ESP gibi sivri köşeli değil, ters Strat kafası var, o yüzden biraz garip gelebilir.
 

Üst