davul aldım zil yok(thrash music)

'Davul ve ekipmanları' forumunda celal5 tarafından 1 Haziran 2008 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar eve davul aldım. daha doğrusu karar verdim 1-2haftaya ladar sipariş verecem(kredi kartı arıyorum).
    tama imperialstar almaya karar verdim. umarım doğru karar vermişimdir.

    tarz agırlıklı thrash olcak. tabi tam anlamıyla thrash çalmama var daha.orta seviye davulcuyum. thrash dışında iron maiden, judas tarzı bişiler gitcem işte

    nese konuya gireyim. zil konusunda düşüncedeyim. takım olarak mı alsam yrı ayrı mı? ve bu tarza uygun saglam bişe olsun ıstıorm. bütçe 350civarı...

    mydukkanda http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=1477&gid=500 şöyle bi set buldum istanbul samatya serisinden 360 lira

    istanbul un kalitesine laf edemem tabi de bi kaç arkadaşım o müziğe bu ziller dayanmaz dedi

    almışken kalıcı olsun istiyorum. sonuçta ilerde çıktığım konserde ya da barda zillerimi götrmek baabında

    şöyle bi durum var

    forumda satılık zil gördüm paiste302 20"ride ve 12"istanbul agop splash

    ıkısı yaklasık 200ytl civarındaydı bu ziller alınır mı yanı ii midir(ki iidir ama dayanır mı)

    bunları alsam bile yanında tınısı hoş uygun fiyata bi hi-hat almam mumkun mudur(davul zilsiz geliyo hi-hatsiz anlamı yok)

    yoksa "geç bunları direk istanbul samatya yada başka bi set al" mı diyosunuz. diyosanız tavsiyeniz ne?

    çok soru sordum galiba :D
     
  2. Yapmak istedigin muzige dayanabilecek zillerden biri Paiste Rude serisi. Bu ve bunun cinsi zilleri bir arastir istersen. Biraz pahalidir bunlar ama ileride canli calacagin zaman isini hayli gorur.

    Ama ilk onerim yeni baslayacagin icin ilk once bir set edinmen. Maddi acidan kolaylik saglar ama ileride bar vs gibi programlari kaldirmaz bunlar. Vakti gelir guzel set dizersin kendine.
     

Bu Sayfayı Paylaş