Neverland(dreamtone)

Organizasyona bağlı sebeplerden ötürü, 25.6.2006 tarihinde Ankara - Backstage Venue'de yapılması planlanan gösteri, organizatör tarafından iptal edilmiştir.

Eylül ayında çıkacak olan single çalışmamızın adı "Snowfall" olarak değiştirilmiştir. Şu an için single dahilinde, 2007 albümünde de yer alacak olan Snowfall, Pandemonium parçasının yeni bir kaydı, bir adet sürpriz parça ve bonus materyaller olacaktır.

İlgililere duyurulur.

Metal Perspective'den Sojourn'a gelen kritik; www.metalperspective.com

It was a pleasant surprise for me to be approached by the Turkish progressive metal band Dreamtone. Not that I do not expect from a band from Turkey to play progressive metal. It was a surprise because I received a very professional work from a very young band and a very young record label (this is the debut release of the Turkish metal label Tavan Arasi). "Sojourn" is the first full length release and the band hopes to break through the international progressive metal scene with its seventeen tracks (approximately fifty minutes).

I would say that the band is more into power progressive metal, because there are very few moments of pure progressive metal. They are rather close to melodic technical power metal with a lot of keyboards. They have influences from Shadow Gallery, Dream Theater ("Images and Words" area), Iron Maiden and late Blind Guardian. Despite they have some influences they manage to shape their own character. Perhaps you think this is a common expression in many reviews, but believe me that the band has found a good balance between these influences and their own personality. Dreamtone avoid following the easy path to folklore elements, like it was done by other compatriots, and they show us an international face that probably will help them reach a wide audience. They have also the privilege of a guest appearance by Gary Wehrkamp (Shadow Gallery), which is also very assistive.

Now let’s go to the wrong side of "Sojourn". I would say that they have to work on a few areas. Firstly, the vocals section needs improvement. It is a problem that runs through all the Mediterranean countries and the examples of very capable bands that needed better vocal performances are countless. Secondly, I think that the production could be more balanced.

I suggest you look after for Dreamtone, because it is a very good case of a power progressive metal band. I am looking forward to meet them again and somehow I am sure that their follow up will be even better.

Rating: 7.5/10 Reviewer: Giannis Tsakonas

Albümü aldım dinlediğimde Dreamtone u Türkiye'nin Blind Guardian'ı olarak gördüm.(Böyle benzetmelerden nefret ederim ama neyse...)

Başarıların devamını dilerim ve en kısa zamanda sizleri canlı izlemek isterim...

Snowfall çalışmasının çıkış tarihi, tone meister Alp Turaç ve stüdyosunun dolu olması nedeniyle 1 Kasım tarihine alındı.
Grubun, single çalışmasının davul kayıtlarını zaten tamamlamış olduğu ve gitar, bas ve vokal kayıtları için, 10 Ağustos tarihinde İstanbul'a hareket edeceği biliniyordu.

Dreamtone, Sojourn albümünden "Nemesis" isimli parçası ile bu yıl düzenlenen Prog Power USA festivalinin toplama CDsinde yer alacak. Power ve progresif metalin bu prestijli organizasyonunu takip etmeyi unutmayın.

Bunun yanında Dreamtone grubu, yeni çalışmaları Snowfall'un parça listesini açıkladı. Lütfen bu listenin değişebileceğini (düşük bir ihtimalle olsa bile) ve single dahilindeki ekstra materyallerin burada belirtilmediğini unutmayınız. Ayrıca, grubun isteğine göre, parça sayısının artabileceği de belirtiliyor.

1- Snowfall
2- Promised Land
3- Pandemonium (yeni kayıt)

Dreamtone, 16 Eylül 2006 Cumartesi günü, Ankara - OverAll Live Music Hall'da sahne alacak. Ön grup olarak, Burak Kahraman'ın diğer projesi, Apoplexy'nin sahne alacağı organizasyonun kapı açılışı 18.00. Organizasyonun detayları yakında duyurulacaktır.

Dreamtone'un, Apoplexy grubunun ön grup olarak yer alacağı, OverAll Live Music Hall konseri, grubun takvimindeki çakışmalardan ötürü 23 Eylül tarihine alınmıştır. Kapı açılış saati yine 18.00 olup, bilet bilgileri çok yakında duyurulacaktır.

23 Eylül Cumartesi akşamı OverAll Live Music Club'da gerçekleşecek olan konserin detayları belli oldu;

Bilet fiyatı 7,5 YTL ve ilk bira bu fiyata dahil. Biletler Zıd Müzik, Shades Müzik, Orta Dünya Cafe ve konser günü kapıda satılacak.

Konserde Dreamtone, Apoplexy ve Nettlethrone cdleri, Dreamtone tshirtleri de satışta olacak. Ayrıca, Tshirt ve CD çekilişleri yapılacak.

Herkesi bekleriz.

Geri
Üst