That 70's Show (tv8)

hastasııımm hastasııım...thats 70 s show un hastasıım.....
beraber izleyek yarın:)
hatta bunuda bi turkrock buluşmasını yapabiliriz:)
nihahah:)
 
Yüz numara!..Bütün kadronun enerjisine hayran olduğum bi dizi..Fez'i mi Hyde'ı mı, Kelso'yu mu, Kitty'yi mi yoksa lazer bakışlı Donna'yı mı desem bilmiyorum..Ahh ah..
 
dizi fena değil,kendini izletiyor,çok sıkı espriler var diyemeyeceğim ama yine de zevkle izliyorum...Bir kere şu kızıl hatun donna'nın hastasıyım nasıl izlemem:)
 
Ben de Eric'e hastayım. Donna'yla çok yakışıyolar :p

Çok kısa sürüyo ama
zaten yarım saat bi de reklam koyup iice kısaltıyolar
haksızlık:(
 
G

Gamse

sevimli dizi...çok güldürüyo gerçekten özellikle hintliye benzeyen fez karakteri:) düzenli olarak izlediğim nadir dizilerden...
 
Ashton Kutcher bile cok komik filmde özellikle bide yurtdisindan gelen dogru duzgun ingilizce konusamiyan bi cocuk var o da komik baya...
 
kardeşim bu kadar güzel kız olur mu ya acayip bi şey!

diziyi izlerken acayip eğleniyorum fakat kız çıkınca alt yazıları okuyamadığım için olayı kaçırıyorum arkadaş...
resmen sabote oluyo dizi, o ne biçim gözler, tavrı falan ne kadar ilginç ve hoş değil mi ya?

tipler çok hoş, zaten arada bi o yıllarda yaşamak varmış falan dediğim oluyor, bide du dizi patladımı üzerine tam oldu valla...

web adresini veren arkadaşa teşekkürler.
 
komikler...özellikle kız arkadaşı kelsoyu kız kılığına soktuğu zaman yarılmıştım gülmekten.....ericte tam şapşal...süperler fez de ii...
 
Bu ashton Kutcher ın oyandığı dizimi ya ben ne zaman rastlasam anı bölüm denk geliyor o bölümü biel 3 kere bıkmadan izledim tam olarak hangi günler saat kaçta çıkıyor ?
 
Üst