Duyulmadık,bilinmedik filmler

lanet olsun yardım edin eger sizde baska biyerde yada benım gıbı haziran ayi gibi digiturk te 'the last run'='son kacis' adli film izlediyseniz yazın basrollerde fred savage de var suan bulundugum yerde digiturk yok yani izleme sansımda yok yardımcı olursanız sevinirm hakikaten begendigim bi komedi filmi idi.
 
eMule kullanmanı tavsiye ederim. Ben o filmi oradan indirmiştim. Eğer Ankara'daysan elden verebilirim cd'ye çekip. Ancak elimde alt yazısı yok. Yani benim çekeceğim filmin orijinal dilinde olur. Alt yazısını bulamamıştım ben de..
 
Benim bahsettiğim filmde 2004 yapımı. Baya oldu izleyeli zaten ama sanırım başroloyuncusunun mesleği muhasebecilikti. Böyle bol kadınlı ve şamatalı bir filmdi yanlış hatırlamıyorsam. Yönetmenini hatırlamaya çalışıyorum ama cd kapağına yazmamışım sadece oyuncular arasında Fred Savage, Amy Adams, Steven Pasquale yazmışım ABD 2004 demişim :)
 
anarchist demiş ki:
ucar gerekli aciklama yapıldı farkındaysam. Şimdi bu şekilde dalga geçer nidada tekrar dile getirmenin ne anlamı var.

Eğer bir şeyler yazacaksanız faydalı olsun yazdıklarınız....
hadi yaa açıklama gerçektende yapılmışmıydı!pardon ben salak olduğum için fark edemedim!senin bu yazdığın peki ne kadar faydalı!ayrıca bana komik geldi ve yazdım.ben başkalarına faydalı olmak için burda birşeyler yazmıyorum sadece kendimi tatmin etmek için yazıyorum!
 
bi kaç tane yazıcam biraz baktım yazılmammıştı ama yazıldıysa da kusura bakmayın confession of a dangerous mind/a murder of crows/i heart huckabees bunlar çok tanına oyuncuların pek bilinmeyen filmleri tabe burdakiler büyük ihtimall biliodur ama yazmak istedim
 
Yıllar önce izlediğim bir film var tv'demi sinemadamı izledim hatırlamıyorum yalnız bir trende geçiordu bir kadın ve kızı yolculuk ediyorlardı kadın tirende tanıştığı bir adamdan hoşlanıordu kadının kızıyla ve adamla birlikte yaşadığı olaylar anlatılıyordu kısacası Sanırım film sonuna kadar da trende geçiordu hatırlayan varmı böyle bir film.
 
anarchist demiş ki:
Benim bahsettiğim filmde 2004 yapımı. Baya oldu izleyeli zaten ama sanırım başroloyuncusunun mesleği muhasebecilikti. Böyle bol kadınlı ve şamatalı bir filmdi yanlış hatırlamıyorsam. Yönetmenini hatırlamaya çalışıyorum ama cd kapağına yazmamışım sadece oyuncular arasında Fred Savage, Amy Adams, Steven Pasquale yazmışım ABD 2004 demişim :)
digiturk moviemax te 5 ocak ta tekrar var ve bu film icin İstanbul' a gidicem fırsatim oldugundada sana ulasmaya calısırım umarım...
 
pj_harvey demiş ki:
anarchist demiş ki:
Benim bahsettiğim filmde 2004 yapımı. Baya oldu izleyeli zaten ama sanırım başroloyuncusunun mesleği muhasebecilikti. Böyle bol kadınlı ve şamatalı bir filmdi yanlış hatırlamıyorsam. Yönetmenini hatırlamaya çalışıyorum ama cd kapağına yazmamışım sadece oyuncular arasında Fred Savage, Amy Adams, Steven Pasquale yazmışım ABD 2004 demişim :)
digiturk moviemax te 5 ocak ta tekrar var ve bu film icin İstanbul' a gidicem fırsatim oldugundada sanan ulasmaya calısırım umarım...
www.torrentspy.com Burda torrenti var hala ilgileniyorsan....
 
didi_in_chains demiş ki:
+the life of david gale
+bin jip
+the secret life of words
+singles
The Life Of David Gale: Kevin Spacey başrolde. Filmin yönetmeni Alan Parker; Geceyarısı Ekspresi, The Commitments, Evita gibi filmlerin yönetmeni ayrıyetten...
http://www.beyazperde.com/film/1555


Bin Jip: Güney Koreli Kim Ki-Duk'un filmi. Konusu ilginç geldi bana, seyredeceğim.
http://www.beyazperde.com/film/2631


The Secret Life Of Words: İspantol yönetmen Isabel Coixet'in filmi. Bu filmin 10 dan fazla, çeşitli dallarda ödülleri var. Başrollerde Tim Robbins, Sarah Polley...
http://www.imdb.com/title/tt0430576/

Singles: Matt Dillon'ın oynadığı rockçı bir film galiba. :) Yönetmenin daha sonraki filmleri: Almost Famous, Vanilla Sky...
http://www.imdb.com/title/tt0105415/

edit: önceki yerine sonraki olarak düzelttim.
 
polski90 demiş ki:
didi_in_chains demiş ki:
+the life of david gale
+bin jip
+the secret life of words
+singles
The Life Of David Gale: Kevin Spacey başrolde. Filmin yönetmeni Alan Parker; Geceyarısı Ekspresi, The Commitments, Evita gibi filmlerin yönetmeni ayrıyetten...
http://www.beyazperde.com/film/1555


Bin Jip: Güney Koreli Kim Ki-Duk'un filmi. Konusu ilginç geldi bana, seyredeceğim.
http://www.beyazperde.com/film/2631


The Secret Life Of Words: İspantol yönetmen Isabel Coixet'in filmi. Bu filmin 10 dan fazla, çeşitli dallarda ödülleri var. Başrollerde Tim Robbins, Sarah Polley...
http://www.imdb.com/title/tt0430576/

Singles: Matt Dillon'ın oynadığı rockçı bir film galiba. :) Yönetmenin daha önceki filmleri: Almost Famous, Vanilla Sky...
http://www.imdb.com/title/tt0105415/
aynen öyle ;)
grunge yaşam tarzının içinde geçen bir bekarlar hikayesi "singles" =)
 
polski90 demiş ki:
Singles: Matt Dillon'ın oynadığı rockçı bir film galiba. :) Yönetmenin daha önceki filmleri: Almost Famous, Vanilla Sky...
http://www.imdb.com/title/tt0105415/
singles kesinlikle bu filmlerden çok önce..... 1992 de vizyona girdi idi.... çok da tutuldu idi... bilinmeyen filmlerde yer alması garip... Alice in chains , Pearl Jam ve Sound Garden (Chris Cornal - Audioslave) in en parlak olduğu dönemde onların yer aldığı bir filmdi... cnbc-e de yüzlerce defa gösterildi....
 
polski90 demiş ki:
The Life Of David Gale: Kevin Spacey başrolde. Filmin yönetmeni Alan Parker; Geceyarısı Ekspresi, The Commitments, Evita gibi filmlerin yönetmeni ayrıyetten...
http://www.beyazperde.com/film/1555
ben hiç iyi bulmamıştım bu filmi. gayet sıradan bir yapım olmasının yanısıra alan parker'ın en vasat işlerinden birisiydi. en başta senaryoda çok sorun ve kopukluklar vardı. en sondaki idam eleştirisinde de çok yüzeysel tartışmalara gebe olacak bir film. daha önce daha iyileri yapıldı çünkü...
 
S

simosh

annem hakkında herşey i izlemenizi tavsiye ederim.2003 yapımı ve toplam 13 ödül almış bir film.adını ya duymamış ya da en fazla bir kere duymuş olabilirsinz ben izleme şansını buldum bence güsel bir film
 
Üst