Usa Gibson Kramer'lar

arkadaslar usa gibson kramer almak istiyorum bu gitarlar hakkında bilgisi olan varmı fiyat, kalite konusunda...bi arkadasim satiyor 300usd'ye usa yazıyor ama gercekten usa oldugunu nerden anlayabiliriz bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tesekurler..
 
gibson aldıktan sonraki kramerlar korede üretilmeye başlandı diye biliyorum ben. hangi model olduğuna bağlı gibson kramesrın 100 dolarlık modeli de var 600 dolarlık da.
 
Vanguard FR440S bu aleti kullandım fiyatı 213$ mış ama şundan çok eminimki burda 500$ a alabileceğiniz bir gitarı harcar.. :)

azda olsa bi ara geldi bunlardan bulursanız kaçırmayın.. ;) ucuz ve kaliteli gitarlar, bide üzerinde kramer yazıyo '80 lerin efsanesi :)
 
oha bir de original floyd rose diyor? bir de handbuilt in usa diyor ama bu fiyatlar doğrultusunda ne kadar itibar edilir ki kardeşim? bu arada jersey star'a bir bakın derim tam bir glam
gitarı:)
 
arkadaslar aciklamalarınız icin tsk ederim..

gitarin F A04584 seri nosu var vintagekramer.com adresine baktim bi anlam cıkaramadım.. anlayanbirileri yardımcı olursa sevinirim.. eger gitar usa cıkarsa alicam hemen yardimci olun pls
 
Evet bu kramer lardan az da olsa geldi piyasaya
bence klavye ve uzerindeki ekipman da fiyat gore cok iyiydi.

drop-d bile vardi benim gordugum bir modelde. Push and pull mu ararsin vs

tonlarda basarili idi ve fiyat da 450$ gibi biseydi sifir
24 jumbo fret
yuksek cikis manyetikler

eyyy Lp yi aldigim donemde bakiyodum bunlara da

Bence bir foto verebilirsen modelden cikarabiliriz ne oldugunu

Benim gorduklerimin hepsi kore yapimi idi ama
 
Gibson'ın sitesinde takılırken Kramer linkini görünce atladım hemen, akabinde de sövmeye başladım tabii, fiyatları ve aletlerin özelliklerini görünce.

Bu hoş şeyleri Türkiye'ye getiren var mıdır arkadaşlar?
 
valla hiç bi fikrim yok ne kadar eder onu bilsek ben alırım dicem bi ara yana döne arıyodumda bi tane çıkmamıştı ;) ne kadar eder artık sen paha biçicen gitara dostum herşey ellerinde :)
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler