Nükleer Başlıklı Kız

  • Konuyu açan Konuyu açan erd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Selamlar olsun tüm NBK tayfasına. İki satır da ben yazmak istedim konser sonrası... Öncelikle Nokia'daki mevcut başarınızı kutlar, en son bir arabaya cila için çağırırsanız çok mesut olacağımı şimdiden bildiririm :P

Yazmışlar sound'da prolem vardı fln da, ben bir tek gitarları duymakta zorlandım. Davulun - mini china mıydı splash miydi - sesi pek kestiremedim ama onu bile net duydum :) [2. bestenin riffler çook şık olmuş bu arada davulda, ayrı bir tebrik ediyorum] 8)

Yeni gitaristi hatırlıyorum sanırım, iyi gibiydi sanki :) Çok çabuk uyum sağlamış, çok tuttum ben. Ancak şu sahnesi için desdurberkay'a göz atmasını söylesin biri şu çocuğa... :P

Billur'a da bir şey demek - en azından - bana düşmez. Çok güzel bir grup oldu NBK, çok iyi yerlere gelecek. Alkışlıyorum içtenlikle... :D
 
Ancak bir şeyler yazabildim... Abi grup çok iyi ya! Gerçekten yani elemanlar bu kadar birbirine bu kadar uyumlu olmaz! Grup ruhu bu olsa gerek :)
Zaten herkes gibi ben de vokele diyecek bir şey bulamıyorum...

Yeni besteniz de süper olmuş!

Başarılar!
 
konserden sonra biraz yığılmakla meşgul olduğum ve internet bağlantı sorunlarımdan dolayı anca yazabiliyorum.zaten benden önce kardeşlerim herşeyi ayrıntılıysa bildirmiş.özetle hiç bir zaman peşimizi bırakmayan teknik aksaklıklar yine konserde yerini almıştı.iyi kötü uzun bir aradan sonra üzerimizdeki uyuşukluğu atalım ege kardeşimizi görücüye çıkaralım dedik umarız beğenmişsinizdir.180 biletli 20 küsür de biletsiz insanın kapıdan giriş yaptığı konser günü inanın ben bukadar kalabalık bir kitleye çalıcağımızı hayal etmemiştim.süperdiniz.gelen herkeze sonsuz teşekkürler.ama en çok konserden önce termosa koyduğu mercimek çorbasıyla beni çoook mutlu eden SELİN'e:)ve MERVE'ye teşekkür ederim........

EGE kardeşim bi kez daha aramıza hoş geldin.BİLLUR,TOYGAN,ÖZGÜR sizinle sahneye çıkmayı çok özlemişim.seviyorum sizi.bu arada yeni besteyi umarız beğenmişsinizdir.(daha yolda çok var!)yolumuz çok uzun N.B.K. geri döndü ve daha çok uzun süre ortalarda olmaya niyetli :twisted:

Bolca konser bolca beste!her şey tek bir amaç için :metalhead :metalhead :metalhead :metalhead

........MAY THE N.B.K be WITH YOU!...............
 
iyiki doğduuun özgüüüüür....... doğum günün kutlu mutlu olsun canım arkadaşım benim :D ....bütün doğum günlerin sağlıklı , huzurlu , mutlu ve tabi en önemlisi MÜGE'li geçsin inşallah :wink: :lol: .. görüşürz artıkın...nice mutlu senelereee ...

arkadaşlar tabii ki konserimize gelen ve güzel yorumlar yapan herkese çok çok teşekkür ederiz tekrardan :) ..görüşmek üzere..herkese sevgiler & saygılar ....



N.B.K :twisted:
 
Düzenleme Berkay'dan, sunum benden :)
İyiki doğdun Özgür, nice mutlu yıllara.
zgrdo287umgn.jpg
 
çok sempatikler billur sesin billur gibi :) gerçekten performanslkarı çok güzel ben çokkk beğendimm zor adlı parçaları çok güzel billurun ''dayanmak çok zor ''diyişine bayılıyorum süperr yyaa başarıların devamını diliyorum süpersiniz :)
 
Merhaba arkadaşlar!
Dün gece 6-7 saatlik yol geldikten sonra istanbul seyahatini (şimdilik) sonlandırmış bulunmaktayız.
Bizimle birlikte orada olan herkese çok ama çok teşekkürler! Birlikte sahne aldığımız Fuat, Fonkee, Dengesiz herifler, ve Başka şeyler'le böyle keyifli bir geceyi paylaşmış olduğumuz için çok çok mutluyuz! Ayrıyetten; Boludan gelen Emre ve piercing li kıza ( ya biliyorum bunu okursan bana çok kızıcaksın ama hatırlayamıyorum hakkaten ismini :() , mekan sahibi Hüseyin beye, kanatsız melek Oben'e (aşağıda ayrıntılı değineceğim), ve hepsinden çok ezeli ve ebedi roadiemiz, hayat arkadaşım Müge'ye çok aşırı teşekkür ediyoruz!

Bir tek tadımın kaçtığı yer var, Toyganımız hastalığından dolayı İstanbula bizimle gelemedi, bidaha terli terli su içmemesi temennisi ile gözyaşlatımızı siliyoruz...

İnanılmaz keyifli geçen yol ve konserden bazı anları paylaşmak istiyorum. Hatta istemekle kalmıyor paylaşıyorum!

29 kasım akşamüstü sularında Ankradan yola çıktık, AŞTİ ye bizi götüren taksici kişi arabada bir bayan olmasına ramen önce uzak tarihi irdeleyip ardından yakın tarihe sürratli bir özet geçip konuyu bir şekilde (!) Aksaraydaki ruslara getirdi.. Üstelik, "işimiz olmaz abi bizim" cevabının ardından "Peh! İşleri olmazmış! Sen onun dadına bi bakacaaan..." gibi hıyarlıkta sınır tanımayan bir tavır sergiledi. Hatta en iyisi japonmuş ama bulmak zor oluyormuş... :)
Bizde arkadaşa cinsel hayatında başarılar dileyip otobüsümüze bindik. Ama tabi burada es geçilmemesi gereken bir husus var ki, sırt çantalarını da sayarsak 11 parça gittimiz için, ve bir çanta 1*0.45*0.40 boyutlarında içi ağzına kadar zil ayağı dolu olan bir hardcase olduğu için duyarlı yurdum vatandaşlarının 7 cümlesinden "Oğlum belinize yazık gençsiniz, o size lazım" gibi piskolojik destekler aldık...

Yol boyunca Ege ile bilgisayar oyunlarından bahsedip bütün otobüsü bezdirdikten sonra, basçımız Berkay'ın ailesinin evine geldik. Ve bu hiç abartı olmayacak, krallar gibi karşılandık, ağırlandık. Ama biz yine uslanmayıp sabaha kadar Ege ile birbirimize Silent Hill isimli oyun serisinden sahneler anlatarak birbirimizi korkutup, uyuyamadık. (Sanırım en son Berkay "Yatın lan güneş doğacak" dediğinde biraz uyuduk).

Sevgili Papa hazretlerinin İstanbul ziyaretinden kaylanaklanabilecek hertürlü gecikmeyi etkisiz hale getirmek için sabahın köründe yola çıkıp onyüzbinmilyon taşıt değiştirerek tüneldeki La Stüdyosuna geldik. Sağolsun Eray stüdyoda çok rahat ettirdi bizi.

Oradan Soundcheck için Indigo ya geçerken yol kenarında sehpası olmayan irice bir motor (900cc) Ege ile zil sehpalarının Hardcase ini çekerken sırımdaki zil çantasına takılan gidonu nedeni ile üstüme düştü! Ben Hardcase in üstüne oturup kaldım. Egeninde ayağı motorun, benim, zillerin ve hardcase in altında kaldı. Ama işin en komik yanı bu olay akabinde Ege ile aramızda geçen dialogtu;
(Mütiş bir dinginlik ile, sanki "abi çay koydunmu?", "yok abi daha suyu kayamadı" dercesine)
- Biri beni kaldırabilirmi?
- Ben kaldıramam ayağım case altında...
Yolun geri kalanını indigoya kadar yarı topallayarak gittik..

Ve soundcheck... Tonmaisterleri bilirisiniz, çok büyük bir bölümünün burnu havadadır, ne kadar sıcak davransanızda, duvar gibi olur bazısı. Ama kanatsız melek Oben, NBK'nın o gece bizimle çalacak 6. kişisiymişçesine herşeyimize koşturdu, ben bütün davulun etrafını baştan örerken, hiç üşenmeden bütün mikrofonları tekrar ayarladı. souncheckte hepimizle teker teker ilgilendi, en ufak bir isteğimizi bile es geçmedi! Ve bize demekki böyle ses mühendisleride varmış bu dünyada dedirtti.. Ne diyelim, darısı Ankaradaki tommixlerin başına :)

Nokianın partisi olduğu için sahneye çıkarken logomuzu asamadık, ama çok keyifli bir röportaj yaptık dreamTV gösterimleri için çekim yapan workattack takımı ile. Zaten tanıtım videolarımızıda çeken ekip oldukları için çok keyifli, çok eğlenceliyi!

Sahneden indikten sonra herkesten okadar güzel tepkiler aldıkki, bu satırları yazarken hala gülümsüyorum..

Ve muhtemelen bunları okumayacak ama, en az 15 yazacak yola bizi bedavaya götüren taksici abiye de defalarca ve ısrarcı olarak teşekkür ediyorum!

Ve ardından otobüs, Ankara, ev...

İşte böyle arkadaşlar... Çok uzun bir yazı oldu ama buraya kadar okuduysanız şimdiden çok teşekkürler...

May the NBK be with you!

*** Fotoğramfımızı çekebilen oldumu? Olduysa beni MSN nine ekleyebilirmi? (sanalbebek@gmail.com) yada mail atabilirmi bana?

;)
 
Geri
Üst