Unknown Artist (Pop - Rock) - Ankara

Ocak 2007 de temelleri atılan grup eğlenceli ve dinamik repertuarıyla sizi eğlenceye davet ediyor.

Grup Elemanları:

Yiğit Sönmez - Vokal

Adilcan Akcan - Elektro Gitar

Can Bayraktar - Bas Gitar

Sercan Debelec - Bateri

 
Hayırlı olsun bakalım.
Da... Bu kaçıncı grup kardeşim? Durup durup grup mu kuruyorsunuz nedir anlamadım :)
Dikkatinizi ve gücünüzü çok dağıtmayın.
Fazla kedi peşinden koşan hiçbirini yakalayamaz sonra ;)

Başarılar
MG

Not: Yukarıdaki görsel çalışma başarılı olmuş, elinize sağlık.
 
Teşekkürler ;)

Bu arada 8 Şubat 2007 Perşembe günü saat 20.00 da Nedjima Bar'dayız. Giriş ücretsiz olup alt katta bira 2.50 TL dir.

Herkesi bekliyoruz. Görüşmek üzere :)
 
arkadaslar grubunuzda başarışar diliorum umarım sağlam şeyler çıkarırsınız ortya umutluyuz sizdenn başarılar...... :p
 
Yetmiyo abi :) neyse Çağdaş perşembe gelirsen bi yorumlarını isterim sen görüşlerini iyi yada kötü arkadaşız diye değiştirmeyen, olduğu gibi söyleyen birisin bu zaman böyle açık konuşmak kalmadı artık herkes birbirini pohpohluyo malesef..

Perşembe 20.00 da Nedjima'da görüşmek üzere....
 
Bu program sabit mi yoksa konser gibi bir şey mi?
Repertuarda neler var? Şehir dışında olmasam izlemek isterdim. İnşallah başka bir programınızı izlerim.. :)
Başarılar..
 
qataloq demiş ki:
Bu program sabit mi yoksa konser gibi bir şey mi?
Repertuarda neler var? Şehir dışında olmasam izlemek isterdim. İnşallah başka bir programınızı izlerim.. :)
Başarılar..
Öncelikle başarı dileklerin için teşekkürler :)

Bu perşembe grup ile ilk sahnemiz olacak neler olabileceğine dair bi fikrim yok biraz kısıtlı bi zamanda çalıştık ama güzel şeyler çıkacağına eminim... Güzel birşeyler çıktığı taktirde sabit ve düzenli olarak nedjimada sahne alacağız...
 
zorknemesis demiş ki:
Yetmiyo abi :) neyse Çağdaş perşembe gelirsen bi yorumlarını isterim sen görüşlerini iyi yada kötü arkadaşız diye değiştirmeyen, olduğu gibi söyleyen birisin bu zaman böyle açık konuşmak kalmadı artık herkes birbirini pohpohluyo malesef..

Perşembe 20.00 da Nedjima'da görüşmek üzere....
hahah tamam gazı aldım abi oradayım :)
 
ha bu arada unutmadan süper bir grup ismi. Fas-On'u biliriz biz Fas-10 falan gibi :p

Cidden çok orjinal bir isim...
 
olum tek eleman değiştirip yeni grup kuruyorsunuz ay başı:S

birinde devam edip bestelerle demo konser turne album diye ilerlesenizde bizde sevinsek...

nedjimada yaş sınırı problem olmazsa ki olur orada olmaya çalışcam :)

başarılar...
 
Herkese tekrardan merhabalar...
bu yeni olusumun ilk konserinde sloganımız "haydi hep beraber kopmaya"

hepinizi bekliyoruz... :)
 
qataloq demiş ki:
Bu program sabit mi yoksa konser gibi bir şey mi?
Repertuarda neler var? Şehir dışında olmasam izlemek isterdim. İnşallah başka bir programınızı izlerim.. :)
Başarılar..
Şu an icin sabit olup olmama durumu belli değil ama......

Neden olmasın ki. :)

Ayrıca iyi dileklerini dile getiren herkese sonsuz teşekkürler.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler