Crossfire

U

unReaL_existence

çok güzel = (video), özellikle davulları
indirmenizi tavsiye ederim(video)
sence nası sadece davulları indirebilirim?
 
gbanes374 demiş ki:
ben bu videoyu izledikten sonra daha bi merakla ve sabırsızlıkla bekler oldum albümü. bence gayet sağlam geliyolar... :metalhead :metalhead :metalhead
can beşli :arrow: :taptim :taptim
kesınlıkle katılıyorum her cumlesine..album un ne derecede süper bişi olcagına fikriniz olur,mutlaka indirin derim..

3 eleman var video da 3 ude birbirinden şahane...
özellikle gitar solosuna aşık oldum...davul partisyonlarıda süper..

kasımda yıkılıcak ortalık..
 
Videoyu ben de indirdim, yine muhteşem bişeyler yapmışlar, ve bence de gitar solosu muhteşem! Ayrıca stüdyo içindeki ışıklandırma da acayip olmuş :D
Ben de acayip sabırsızlıkla bekliyorum albümü, konserlerde dinlediğim kadarıyla muhteşem olacak albüm :metalhead :metalhead
 
bence crossfire yanlış forum altında...kesınlıkle amator grup statüsüne girmemktedir diye düşünüyorum..

benım gibi düşünen bi mod arkadaş varsa ilgilenirse çok guzel olur..
 
Crossfire albümünü çıkardıktan sonra resmen Türk rock veya dış kaynaklı rock kısmına taşınmaya hak kazanacaktır gibi geliyor bana.
 
söylenenlerin hepsine katılıyorum; bence de Crossfire çok profesyonel bir grup!!
Raven'da çekilmiş olan videoyu Kemal izletmişti bana da.. Abi o ne ya?! abartmış aşmışsınız olayı yani :tap: sadece çalış-teknik olarak değil (onu zaten biliyoruz :) ) bide o kısa görüntüye muhteşem bir ruh katmışsınız!! Ve Kerem; sen daha şimdiden çok sağlam bir gitaristsin!! Senin gibi çalabilmeyi gerçekten çok isterdim.. Umarım sen ve Crossfire'ın tüm elemanları; hakettiğiniz büyük başarılara imza atarsınız!!
 
Bence Crossfire elemanlarının enstrüman hakimiyeti ile ilgili olarak en önemli nokta enstrüman hakimiyetlerini göstermek gibi bir dertlerinin KESİNLİKLE olmamasıdır. Geçen gün baterist arkadaşım Can için bunu söyledi Kaya ve Kerem ile ilgili olarak bunu ben zaten şahsen biliyorum. Özellikle Kaya sadece kaliteli beste yapıp sahnede bunu yansıtmak için uğraşıyor. Aşırı derecede saygı duyuyorum kendisine. Konser öncesi ısınırken ya da stüdyo Raven'da çalışırken gördüğümde inanılmaz zor şeyler yapabildiğine şahit oldum. Kendisi benim için Türkiye'deki en iyi çalan 1-2 gitaristten birisi. Ama esasen solo yazmak konusunda tam anlamıyla kusursuz bence. Özellikle Slaves'ın ve Non-Serviam'ın soloları abartı derecede kaliteli. Hastasıyım... :metalhead
 
Teker teker her bir elemanı büyük yetenek ve bu yeteneklerinin de üstünde tevazu sahibi insanlar.

Bence şimdiye kadar tarzında Türkiye'de yapılmış en iyi birkaç albümden biri olması yanısıra, günümüzde Avrupa'da çıkan çoğu albümle de rahat rahat boy ölçüşebilecek bir albüm olacak bu.

Hak ettikleri başarıyı yakalayacaklarına kesinlikle inanıyorum.
 
P

poisonhearted

rıfattın askerliği çıktı kötü oldu grup için neyse 1 ay sonra aramızda
 
P

poisonhearted

bence daha albumleri olmayan bi grup amatördür yaptıkları müzik kaliteli olsa bile( gitarist mükemmel ya 85 ama eli öplür yani)
 
Decisions of Hate ile gonlumde yer etmislerdi zaten haber bekliyodum hep. Sitenin acildigini ve album haberini gorunce cok mutlu oldum. Videoyu izledikten sonra direk koptum zaten iyi seyler basaracak crossfire. Sabirsizlikla bekliyorum..
 
beyler bayanlar dayanın cok az kaldı yakında album cıkacak herkez görecek metal neymıs sonra crossfire abilerim bi güzel konserler zinciri yapar.konserlerde görüsmek üzere gelmemezlık yok ok.ben su an sunu demekle yetınıyorum

NIGHTWOLF
Reignin' In The Dark
NIGHTWOLF
From Dusk Till Down Alone...
 
Crossfire gönüllerimizin profesyoneli yaw bi kere :)

forumda durduğu yer bence çokta önemli değil. önemli olan Crossfire' ın bizim aklımızdaki ve düşüncemizdeki yeri....işte bence olay budur....


ayrıca Allah' ın dediği olur ne desek boş...

Haydin görüşürükkkk....
 
CelestialEra demiş ki:
Crossfire gönüllerimizin profesyoneli yaw bi kere :)

forumda durduğu yer bence çokta önemli değil. önemli olan Crossfire' ın bizim aklımızdaki ve düşüncemizdeki yeri....işte bence olay budur....


ayrıca Allah' ın dediği olur ne desek boş...

Haydin görüşürükkkk....
Valla Kemal bu laflardan sonra ne desek boş.Bitirmişin olayı.Bravo! :alkıs Hatta sana "en gaz ve en kas adam" ödülünü vermek istiyorum.Stajdan döndüğünüzde Rahvan Sötödyosundan alırsınız efenim ödülünüzü.Yanlız bu işlere Allahı peygamberi karıştırmayalım.Lütfen ama olmuyo böyle.
Bu arada Crossfire yeri göğü inletecek.Çok da fazla bişey söylemeye gerek yok.Ekim'de nasıl olsa herkez görecek :metal Allah sonumuzu hayır etsin!(Bak hep senin yüzünden Kemal bey görüyosun dimi?)
 
Üst