Türkiye'de Buckethead Çalabilen Adam Yok Mu?

Bana soracak olur iseniz yok! Ama belki vardır diyerek ve öğrenmek istediğim için bu konuyu açmış bulunmaktayım.
 
130'dan fazla solo albümü var adamın. Adam yemiyor içmiyor 3er 5er şarkılık (ki uzun oluyor genelde parçalar) albüm çıkarıyor. Benim de o kadar parçam olsa ben de çalmam :D

Buckethead - Vikipedi
Yıllarca yediler bizi, adam aslında tek kişi değil, yirmiisekiz arkadaşın kolektif çalışmasıyla ortaya çıkan bir sonuç bu, o kova yüzünden adam tek kişiymiş gibi gözüküyor:D
 
Sağlam shreed tekniği olan bir dolu insan çalıyordur bence, o kadar da imkansız parçalar değil. Ha zor mu evet ama çalınmayacak şekilde değil..
 
Yahu meraktan soruyorum. Normalde dinlemem ustattir saygimiz sonsuz. Album kayitlari cok guzelde canli performanslarinda ki (rahat bi 15 20 canli performansini youtubedan izledim) bendlerin yerini bulamamasi ve surekli hatali calim da tarzindanmidir?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: J-P
Dikkatimi çeken bir şey oldu, sol elinde orta parmağını nadiren kullanıyor sololarda. Taramaları falan işaret, yüzük ve serçe parmağıyla yapıyor. İlginç geldi. Hani ben serçe parmağımı nereye koyacağımı bilemem, garip bir hal alır. Onda da orta parmak öyle :D
 
Abartmış olduğunu düşünmüştüm kardeş günahını almışım çok özür :(
Ozur dilenecek birsey yok. Zaten hersey ortada. :) vurtioz seviyesindeki birinin yapmamamsi gereken hatalar. Haa sahne bu.. Kramp girer ,tel kopar eyvallah. Ama bir satriani, malmsteen ,guthrie govan gibi ustalara bakalim. adamlar album gibi calip iniyor. Kayit teknolojisi farkli bir alan cok bilgim yok ama kayitlarda neler yapilabiliyor nasil duzeltmeler yapiliyor hepimiz biliyoruz. Yukarda basligi acan kardesim buna hic dikkat etmeden acmis. Benim icin canli performans onemli.. Birde bende bucketheadin gunahini almayayim diye o mesajdan sonra bile bir suru daha performans videosunu inceledim sonuc ayni.. Albumlerdeki yaraticiligini cok begeniyorum. Keske canlidada ayni performansi gorsekte keyiften keyife kossak.. Birini cok sevmek onun hatalarini gormeyecek kadar gozleri kapatmamali.. Ve bu kadar curretkar olunmamali.. Videolar zaten arkadasimizin sorusuna cevap niteliginde.
 
Ozur dilenecek birsey yok. Zaten hersey ortada. :) vurtioz seviyesindeki birinin yapmamamsi gereken hatalar. Haa sahne bu.. Kramp girer ,tel kopar eyvallah. Ama bir satriani, malmsteen ,guthrie govan gibi ustalara bakalim. adamlar album gibi calip iniyor. Kayit teknolojisi farkli bir alan cok bilgim yok ama kayitlarda neler yapilabiliyor nasil duzeltmeler yapiliyor hepimiz biliyoruz. Yukarda basligi acan kardesim buna hic dikkat etmeden acmis. Benim icin canli performans onemli.. Birde bende bucketheadin gunahini almayayim diye o mesajdan sonra bile bir suru daha performans videosunu inceledim sonuc ayni.. Albumlerdeki yaraticiligini cok begeniyorum. Keske canlidada ayni performansi gorsekte keyiften keyife kossak.. Birini cok sevmek onun hatalarini gormeyecek kadar gozleri kapatmamali.. Ve bu kadar curretkar olunmamali.. Videolar zaten arkadasimizin sorusuna cevap niteliginde.
Kayıtlarda kendisi çalmıyor bile olabilir. Kulağa çok garip geliyor ama karsılaştım.
Andy James kılıklı bir studyo gitarıstine parayı veriyorsunuz, o sizin yerinize pırıl pırıl çalıyor.
Ancak bence bu konser performansının sebebi yaptıpı işi ciddiye almamakla alakalı. Saydığınız gitaristlerin album gibi çalıp inmelerinin sebebi aslında yaptıları işe karşı olan saygıları ve harcadıkları emekten geliyor. Yoksa bu adamlarda yetenekle ilgili bir sıkıntı yok bence.
 
Son düzenleme:
Kayıtlarda kendisi çalmıyor bile olabilir. Kulağa çok garip geliyor ama karsılaştım.
Andy James kılıklı bir studyo gitarıstine parayı veriyorsunuz, o sizin yerinize pırıl pırıl çalıyor.
Ancak bence bu konser performansının sebebi yaptıpı işi ciddiye almamakla alakalı. Saydığınız gitaristlerin album gibi çalıp inmelerinin sebebi aslında yaptıları işe karşı olan saygıları ve harcadıkları emekten geliyor. Yoksa bu adamlarda yetenekle ilgili bir sıkıntı yok bence.
Aynen oyle.. Tabi ki hatalar olur olmali da.. Adi ustunde canli performans.. Ama o seviyelerdeki bir ustanin butun canli performanslarinda bu sekil calmasi en basta dinleyenlerine saygisizliktir. Sakin su sekilde algilanmasin. Yaptigi işe , yaraticiligina laf etmek , yargilamak benim haddime kesinlikle degil. 130 kusur album cikartmak herkesin yapacagi is ve yetenek degildir. Ben bu insanlarin karsisina muzisyen kimligimle kesinlikle cikamam ve de muzisyen tarafimla bakip elestiremem. Benim tek yapabilecegim bir dinleyeci olarak , dinledigim insandan saygi gormek.. Baslikta ve devaminda cok iddali bir girisimde ve sualde bulunulmus. Turkiyede buckethead calan oldugunu sanmiyorum diye.. Kimse kusura bakmasin ama bu performanslar ornek alinip calinacaksa hic calan olmasin daha iyi.. Basligi acan kardesimiz ya bu performanslarin farkinda ve bizle dalga geciyor yada gercekten ciddi ve bu durumu kabullenmeyecek kadar buckethead hayrani :) umarim bizle dalga geciyordur :)
 
Aynen oyle.. Tabi ki hatalar olur olmali da.. Adi ustunde canli performans.. Ama o seviyelerdeki bir ustanin butun canli performanslarinda bu sekil calmasi en basta dinleyenlerine saygisizliktir. Sakin su sekilde algilanmasin. Yaptigi işe , yaraticiligina laf etmek , yargilamak benim haddime kesinlikle degil. 130 kusur album cikartmak herkesin yapacagi is ve yetenek degildir. Ben bu insanlarin karsisina muzisyen kimligimle kesinlikle cikamam ve de muzisyen tarafimla bakip elestiremem. Benim tek yapabilecegim bir dinleyeci olarak , dinledigim insandan saygi gormek.. Baslikta ve devaminda cok iddali bir girisimde ve sualde bulunulmus. Turkiyede buckethead calan oldugunu sanmiyorum diye.. Kimse kusura bakmasin ama bu performanslar ornek alinip calinacaksa hic calan olmasin daha iyi.. Basligi acan kardesimiz ya bu performanslarin farkinda ve bizle dalga geciyor yada gercekten ciddi ve bu durumu kabullenmeyecek kadar buckethead hayrani :) umarim bizle dalga geciyordur :)
Hocam bu adamin yaptigi hatalarin tek nedeni sürekli yeni seyler deniyor olmasi saygisizlik degilm inanin telefonumda 13 tane sootsayer var ve hepsi birbirinden farkli sürekli dogaclama yapıyor bence nedeni budur.
 
Hocam bu adamin yaptigi hatalarin tek nedeni sürekli yeni seyler deniyor olmasi saygisizlik degilm inanin telefonumda 13 tane sootsayer var ve hepsi birbirinden farkli sürekli dogaclama yapıyor bence nedeni budur.
Hocam bunun deneysel takilma ile alakasi yok. Denersinde ,detonenin surtonenin hatasi denemesi yanilmasi olmaz. Guthrie govan canli performanslarini izleyelim, sarkida deneysel takilma nasil olur ders niteliginde seyredelim. Yanlis basilan notalarin deneyselligi olmaz. Bir kere iyi muzik , yuksek teknik kapasite ve suratten ibaret degildir. Ki bunu hizi seven be bos vakitlerimde surekli shred egzersizleri yapan ve malmsteen fani olan bir muzisyen olarak yaziyorum. Ve yanlis calimin deneysellikle uzaktan yakindan alakasida olamaz. Kaldi ki guns and roses da caliyor ve klise olmus solalar artik bunlar. Kult olmus sololar. Slash imzasini atmis ve cekip gitmis. Seyircinin ne duymak istedigi belli.. Ki slash cok karakteristik gitar calan ve cok guzel muzikal cumleler kuran bir gitarist. Yani guns and roses parcalarini deneysellik ve dogaclamalarla kurtarmak pek mumkun degil. Kendi albumlerinde caldigi partisyonlara bakarsak ,guns and roses sololarini , gozu kapali calmasi gerekmekte.. Su canli performanslardakinin deneysel olmadigi ortada ve bir Allah kuluda cikip album kayitlari ve calimlari haric, bu adamin canli performansta yaptigi caldigi dogru diyemez.
 
Bu bahsettigimiz adamin normal bir insan evladi olmadığı belli. Bir facebook sayfasi bir youtube kanali bile yok cogu sarkisinin bir ismi bile yok. Yani bu adamin herhangi bir seyirci ne der diye bir düşüncesi yok o yüzden bence degisik olmayi seviyor. Ben zaten hatasiz caliyor demedim. Bana gore dünya üzerinde Siege engine ayarinda bir eser daha yok. Üstüne basarak söylüyorum bana göre
 
Bu bahsettigimiz adamin normal bir insan evladi olmadığı belli. Bir facebook sayfasi bir youtube kanali bile yok cogu sarkisinin bir ismi bile yok. Yani bu adamin herhangi bir seyirci ne der diye bir düşüncesi yok o yüzden bence degisik olmayi seviyor. Ben zaten hatasiz caliyor demedim. Bana gore dünya üzerinde Siege engine ayarinda bir eser daha yok. Üstüne basarak söylüyorum bana göre
Yine kıyaslama hataları... Buckedhead vakti zamanında tımarhanede yatmış bir ruh hastasıdır. Büyük ihtimal yazdığı 130'dan fazla albümde ki parçaları kendisi bile unutmuştur. Bunları adamı aşağılamak için demiyorum. Adam eşsiz biri bu belli zaten. Ama yok siege engine ayarında bir parça yoktur demek. Abartı olur... Ayrıca parça da çok iyi acayip iyi en iyisi bu ulen yoksa keserim dedirtcek bir parçada değil. Buckethead bir armuttur. Fakat hiç kimseyle karşılaştırlamayacak şekilde hepsinden farklı armut yani Unique bir armuttur.
 
Bana gore dünya üzerinde Siege engine ayarinda bir eser daha yok. Üstüne basarak söylüyorum bana göre


Belki de yasimla alakali yada zevk ve tarz meselesi.Buckethead vb gitaristlerin yaptigi calismalar bana zevksiz ve ruhsuz geliyor.Yukaridaki bahsi gecen parca backing track ile olusturulmus anlik bir kayittan ote degil bence.Kotu mu? hayir degil ama ikinci kez dinlemeye deger mi? bana gore degmez.Adamin hicbir parcasini 1 dakikadan fazla dinleyemedim.Kotu olduklari icin degil vasat olduklari ve beni etkilemedikleri icin.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler