Tahrip (hardcore)-Ankara

1998 yılında Cerberus grubunu kurarak müzikal yolculuklarına başlayan volkan ve cihan 2001 yılında ilk kayıtlarını zoo müzikte yaptılar,grup deathcore çizgisinde idi...Eleman ve zaman problemlerinden dolayı grup 2002 yılında dağıldı ve ikilinin müziğe uzun bir ara verme dönemi böylelikle başlamış oldu.yaklaşık 4 senelik bir zaman zarfından sonra 2006 sonlarında Volkan ve Cihan kafalarındaki yeni proje için işe koyuldular,beste çalışmalarıyla birlikte eleman arayışlarını birlikte sürdüren ikili bunun meyvesini kısa zamanda aldı ve ilk olarak melih yılmaz ve daha sonra umut boran grup için gerekli olan kadroya dahil oldu.Zaman kaybetmeden üyeler birbirine adapte oldu ve besteler Melih ve umutun katkılarıyla revize edilip yeni beste çalışmaları tam kadroyla sürdürüldü,konsept son halini aldı: uygulanacak tarz:HARDCORE,Kullanılacak dil:TÜRKÇE İsim ise: 'TAHRİP'olucakdı...

VOKAL: MELİH YILMAZ
GİTAR: CİHAN ALPER TAŞ
BAS :UMUT BORAN
DAVUL: VOLKAN CİHAN AYTUNA



www.myspace.com/tahrip
 
terörist adlı kaydınızı uğur abi çok methederek ravenda dinletmişti şarkılar çok başarılı aynı profesyonel çizgiyi işin sunumunda ve fotoğraflardada yakalarsanız çok iyi olur...başarılar şarkılar gerçekten iyi çok çok tebrikler...
 
Yarı tiyatral sahne şovlarıyla profesyonellere taş çıkarmışlardı,. Türü pek sevmediğim halde sahne performansları ziyadesiyle keyif ve gaz vermişti. O kayıtları bir de canlı olarak dinlemeniz gerek evet evet...
 
Şarkıları dinledim başarılı güzel olmuş, kayıt baya iyi, sahne performansınızı merak ettim yukarıda birkaç arkadaş bahsetmiş, başarılarınızın devamını dilerim.
 
Ben zannetmiyorum fazla olduğunu, sonuçta bu adamlar Halk konseri verip Kral Tv de çıkmıyorlar. :) En azından bu tarz müziğin içinde olan gerçek dinleyicilere fazlayı bırakın eksik bile gelebilir.
Ankara'nın hardcore adına gurur kaynağı :)
 
müziğe sözüm yok mükemmelsiniz ama sahnede fazla tiyatral o fazla demek istedim daha yeni yeni gelişiyor TÜRKİYE de rock haksızmıyım kastım makyajdan yana ama devasa sahnelerde yakışır eyvallah hayko cepkin gibi mesela özenti olmayın müzik yetio zaten yanlış anlaşılmasın 80lerde değiliz
 
ANLADIM DOSTUM SÖLEDİKLERİN Bİ YERDE DOGRU ŞEYLER GERÇEKTEN AMA ŞURDA KATILMIYORUM BİZİM İNSANIMIZ ASLINDA BU TARZ ŞEYLERİ SEVER VE DESTEKLER AMA İYİ YAPILSIN KALİTELİ OLSUN YETERKİ ŞİMDİYE KADAR MAKYAJLAR KONUSUNDA HEMEN HEMEN HİÇ ELEŞTRİ ALMADIK DEMEKKİ BİZ İNSANLARA SAYGILIYIZ VE İYİ ŞEYLER YAPMAYA GAYRET EDİYORUZ SANIRIM BU BUNUN GÖSTERGESİ ;)
 
bi grunge akımıyla tembelleşti rock grupları. sabit ışıklar, akşamdan kalma elbiseler, ellerde sigara... aşıldı bunlar artık yurtdışında sahne ve sahne duruşu önemli olmaya başladı. bizde de olmalı artık bunlar. arkadaşın dediği "ülkemiz buna hazır değil" endişesini anlıyorum ama birileri bunları denemezse ne zaman hazır olunup olunmadığını hiç bilemeyeceğiz ki.
 
Tahrip'e laf yok =) Her stüdyoda içeri dalar gayet coşarım =) Tüm Tahrip grubuna sevgiler nice yıllara =) İnşallah BuRJuVa - TaHRiP birlikte bişiler yapıcaz =)

Burak - BuRJuVa VoKaL
 
Nereye ülke hazır degil yahu , ulke de ki dinleyiler en alasına da hazır , kafa yorup , elinizi cebinize atıp , sahne duruşu için yaptıgınız herşeyin size getirisi olacaktır , artık muzigi herkez yapıyor , yanına sahne de katmamak ahmaklık olur .
 
şu anda şokta olduğum için ne yazacağımı bilmiorum ama size bittim resmen..müzik, vokal, şarkılar, makyaj her şey 10 numara.profsyonlz diye gezen gruplar sizi dinlesnler ki utansınlar kendilernden..ya ben sizi tanıdığıma acayip sevndm böle müzik yapan çok az kişi var..hayko cepkin ve drowning pool'dan sonra siz varsnz artık benm için...süpersnz arkadaşlar süper sizi canlı canlı dinlemeyi çok isterm..
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler