yamaha aes720 bu gitar ne kadar eder arkadaşlar

tamam satarım dikkat et kendine görüşürüz :)
o gitarı 2800 e alan mağazanın ismini verde bendede satılık birkaç ekipman var onları götüreyim. valla ben aktif stokta olan ürünlerin yarı fiyatını istiyorum. fazlasında gözüm yok %50 sine veririm mağazada kazanır bende elimden çıkarmış olurum. birde söyle bir konu var. zaten işi bilen biri gitarın değerini ederini, bilmiyordur. he gelelim acemi yada bilmeyen oda zaten almadan önce formlarda araştırma yapıyor ve bu konuşmaları görünce almıyor. o sebepler doğru fiyat vermediğiniz sürece o tarz gitarları satmanız çok zor . genede gitar sizin ilanda kalsın o aradada bol bol çalarsınız . belki kur 15 tl fln çıkar sizde aynı fiyatı istemeye devam edersiniz ozaman belki alıcı bulur .
 
o gitarı 2800 e alan mağazanın ismini verde bendede satılık birkaç ekipman var onları götüreyim. valla ben aktif stokta olan ürünlerin yarı fiyatını istiyorum. fazlasında gözüm yok %50 sine veririm mağazada kazanır bende elimden çıkarmış olurum. birde söyle bir konu var. zaten işi bilen biri gitarın değerini ederini, bilmiyordur. he gelelim acemi yada bilmeyen oda zaten almadan önce formlarda araştırma yapıyor ve bu konuşmaları görünce almıyor. o sebepler doğru fiyat vermediğiniz sürece o tarz gitarları satmanız çok zor . genede gitar sizin ilanda kalsın o aradada bol bol çalarsınız . belki kur 15 tl fln çıkar sizde aynı fiyatı istemeye devam edersiniz ozaman belki alıcı bulur .
hahahhaha yamaha gerizekalı dimi yaaa çünkü 3 bin tllik gitara 2 bin tllik manyetik ve burgu takıyor yada yada diğer markalar kazıkçı 8*9*10 bin tllik gitara böyle şeyler takıyorlar yada siz boşverin bu gitar 50 tl etmez sx ten daha kötü bir gitar çöpe atsan yeridir zaten bu gitarın sizin elinizde olup ilana 1000 tlye koycaksınız
uyanı ilk önce ilanlara bakın 1000 tlye sx gitar satılıyor ıd core 10 satılıyor sıfırı 2 bin olmayan takamine satılıyor sizin burda yaptınız ekonomiden habersiz fiyat vermej burda 500 tl eder dyende oldu 1000 tl eder diyende oldu herkes gözündeki fiyatı söylerse bana göre elinizdeki gitarlar 100 tl etmez parayla değeri yok gitarların ama fiyatlar bu şekilde ben bu gitarı satınca görürsünüz az kaldı yakında.
 
hahahhaha yamaha gerizekalı dimi yaaa çünkü 3 bin tllik gitara 2 bin tllik manyetik ve burgu takıyor yada yada diğer markalar kazıkçı 8*9*10 bin tllik gitara böyle şeyler takıyorlar yada siz boşverin bu gitar 50 tl etmez sx ten daha kötü bir gitar çöpe atsan yeridir zaten bu gitarın sizin elinizde olup ilana 1000 tlye koycaksınız
uyanı ilk önce ilanlara bakın 1000 tlye sx gitar satılıyor ıd core 10 satılıyor sıfırı 2 bin olmayan takamine satılıyor sizin burda yaptınız ekonomiden habersiz fiyat vermej burda 500 tl eder dyende oldu 1000 tl eder diyende oldu herkes gözündeki fiyatı söylerse bana göre elinizdeki gitarlar 100 tl etmez parayla değeri yok gitarların ama fiyatlar bu şekilde ben bu gitarı satınca görürsünüz az kaldı yakında.
he bide o sitede kaç tane gitar var değerinde olmayan ibanenz rgxxv 1100 tl peki o gitar diğer yerlerde 4000 tl değilmi vveya size 10 örnek dahada sayyarım benim gitarımda dahil
 
Sarı siteden tarafıma atılan mesaj sonucu arkadaş ile biraz muhabbetimiz oldu, , gitarın sıfırının 3000 Tl olduğunu nazikçe gösterdiğimde olayı bir sidik yarışında döndürerek benim gitarımın stoğu olmayan linkini atarak fiyatı sanki ben abartıyormuşum gibi terbiyesizlik yapmaya, kendi hayal dünyasında kurduğu senaryoyu birkaç gitardan ve uçuk fiyatlarından bahsede bahsede okumaya başladı. Konuşmanın sonucu şöyle oldu:
Yamaha satıcı:
...üstünde 2250 verebilirseniz...
Ben:
Şu turkrock forumundaki konuyu baştan aşağıya okudum, 1250 Tl' ye aynı gitarı satın alan arkadaşın durumunu hiç tartışmayacağım. Orada yabancı-yerli kaynaklı birçok siteden sayısız örnek verilmesine rağmen bu fiyat politikasını sürdürmen çok yanlış. Yaptığın bir diğer yanlış ise gitarın arkasındaki problem ve gitarı aldığın zaman konusunda yalan söylemiş olman. Hadi onları da geçtim orada bu işin ticaretini yapıyorum diyorsun burada paraya ihtiyacım var yoksa bu fiyattan satmam ayağı çekiyorsun. Yaptığın terbiyesizlik diz boyu. İşin ticaretini yapıyorsan benden sana tavsiye, böyle yalanla dolanla 1-2 enayi çarparsın sonra senden akıllısı gelir seni daha güzel çarpar neye uğradığını şaşırırsın. Serbest piyasa istediğim fiyattan satarım hikayesini de kimse yemez haberin olsun, önce basiretli tüccar ol sonra daha çok kazan. Senin gibi adamlar böyle fiyatlardan sattığı için piyasada yaprak kıpırdamıyor.
Bu mesaj beni rahatsız etti. Gitarın sıfırı 3000 TL filan olamaz, o site fiyatları güncel değil.

Eğer bu gitar ellerinde varsa ve bu fiyatsa hemen alıyorum mesela.


Burada bence arkadaşı daha fazla sıkıştırmayın ve ölücülük yapmayın. Bana göre çirkin filan ama öyle 1000 - 1750 filan arası edecek gitar değil. Kaldı ki satıcı dilediği fiyata satar. Alan alır almayan almaz.

Gitarı satan arkadaşım, sen bildiğin yolda yürü. Belki 3500 - 4000 etmez, bilmiyorum ama şu piyasada Çin Epi Les Paul 3000 altı yoksa senin gitarının kesinlikle ondan aşağı kalır yanı olmamalı.
 
O gitar şu an satışta olsa, doların 7 lira olduğu zamanda max 4000 lira eder. Önceki sayfalarda mydukkan'dan link konulmuş ama mydukkan sözde peşin fiyatına taksit anlayışı ile gitarların, amfilerin vs peşin fiyatlarını 12 taksit yapılmış gibi şişiriyordu. Sanırım hala öyleler, uzun zamandır bakmadım. Mesela bendeki bir gitarın satış fiyatı 750 dolar ama 2008 mydukkan'ına göre 940 dolar gibi bir şeydi.

Üstte bilindik bir müzik marketinde 620'nin fiyatı mevcut, 500 dolar. 720'den farkı köprüde Duncan JB, sapta Yamaha'nın kendi manyetiği var. Hadi sap manyetiğinden fiyatı düşelim ama 620'de flame maple kapak var, şimdi de fiyatı eşitleyelim. Hadi %10 fark var desek bile senin gitarının sıfırı max 550 dolar, şu anki kurla 4000 lira. Hadi bizim buradaki dükkanlar geçirecek biraz, 4500 lira. 13-14 yaşında, gördüğüm en tipsiz LP kasa bir gitarı 2000 liraya satarsan öpüp başına koy.

Not: Linkteki MSRP fiyatını görüp coşmanı tavsiye etmem.
Ben şu mesajımı şuraya tekrar koyarak başlayayım. Konu sahibi bu yazıma cevap verememişti. Tek dediği AES bilmem kaç şu fiyata ilan açılmış, benim gitarım da bu eder. Biri mydukkan'dan link attı, bozuk plak gibi onu sayıklayıp duruyor. 2008 mydukkan fiyatlarına bakarsan benim elimdeki bir gitar ederinden %30 daha pahalı. Şimdi ben bu arkadaşa ve ölücülükle suçlayana soruyorum, bu 620 modeli 500 dolar iken 720 modeli kaç dolardır? Taş çatlasa 550 dolar, hadi enflasyonu da koyalım 650 dolar, yani 4400 lira. Şimdi bu başka hesaplarla kendi kendine konuşup milleti kandırdığını sanan (güya o kişi bugün yarın ilan açacaktı), gitarın arkasındaki japon yapıştırıcısını göstermeyen, millete takas teklif edip üstüne ebesinin nikahını isteyen, aynı gitarın 12372 tane 200-300 dolarlık 2. el ilanı varken, kendisi gibi çakal ebay, reverb kullanıcılarının açtığı 1-2 ilanı örnek alan adam normal, biz anormal olduk. İyi valla.

Arkadaşın ilanlarında ilk cümlesi YARI FİYATINA! Fiyat ne? 4000 lira. Yani gitarın sıfırı 8000 lira, dolar olarak yaklaşık 1200 dolar! Biri bana açıklasın AES620 nasıl 500 dolar?

Bu arada Epiphone distribütörü herhalde çok uğraşmıştır ama yurt dışından ülkeye girişini yasaklayamamış. Yeni gümrük vergileri geçerli oldu mu bilmiyorum ama o gitar thomann'dan tam da o fiyata alınabiliyor şu an.
 
Bu mesaj beni rahatsız etti. Gitarın sıfırı 3000 TL filan olamaz, o site fiyatları güncel değil.

Eğer bu gitar ellerinde varsa ve bu fiyatsa hemen alıyorum mesela.


Burada bence arkadaşı daha fazla sıkıştırmayın ve ölücülük yapmayın. Bana göre çirkin filan ama öyle 1000 - 1750 filan arası edecek gitar değil. Kaldı ki satıcı dilediği fiyata satar. Alan alır almayan almaz.

Gitarı satan arkadaşım, sen bildiğin yolda yürü. Belki 3500 - 4000 etmez, bilmiyorum ama şu piyasada Çin Epi Les Paul 3000 altı yoksa senin gitarının kesinlikle ondan aşağı kalır yanı olmamalı.
allah razı olsun sırf burdaki olaylar yüzünden kaç kişi almadı satılcağı varsa bile satılmadı arkdaşlar anlamıyor ne demek istediğimi gitar onların elinde olsa onlar sanki bin tlye satıcak gibi konşuyorlar zaten bu olayın patlak vermesinin sebebi arkadaşın 450-500 dolarlık gitarının üstüne para istememdi en başta mart ayında ordan sonra bu konuda klavyesi konuşturdu yardırdı buraya yaptığı kötülüğü allaha havale ediyorum sırf kendini eğlendircek diye pc başında burdan imalı imalı konuşuyor ve birisi mesaj attı sen hesap açıp kendine atmışsın diyor bu kadar şey düşününen bir insanın yorumunu kale alıp bu gitarı almak istemeyen almasın satılırsa satılır satılmazsa satılmaz bu gitar çok güzel bir gitar bence gidipte epipihonun en alt specieal serisi ve sx ile kıyaslıyorlar fiyat olarka hani bu konu o kadar çirkinleştiki gitarı almka isteyen bu konuya bakıyor gitar dünyanın en iyi gitarı olsa bile ilerde satamam hesabu düşünyor ve dün yazan ibanezli arkdaşın gitarının pembesi 1000 tl pembesiyle sarısı fiyat farkı var dedi sarısı 4500 tl bi renk 3500 tl fark katabilir mi? sitede anlam veremiyorum güncel olmayan fiyatlarla karşılaştırmıyorum bende gitarımı mydukkan veya yabanncı formlardan elde ettipğim fiyatın yarısına bırakıcam ortalama olarak ve arkdaşın gitarının arkasında önemli değil dediği ağaçtan kopmuş parça var göz var nizam var önemli bir şey değil benim saptan kopan gitarım var kulllanıyorum ancak arkdan ağaçtan kopmuş parçada hiç önemsiz değil sahibindenddeki piyasa için ve diğer konu arkdaşın schcecterin telecasteri üstüne para istediğim için hayır diyip geçmek yerine bu konuyu buraya kadar taşıdı bende farklı çözümler üretebilirdim onları yazdırmayabilirdim ona fakat neyse dediğim gibi allaha havaele ediyorum ve son bir şey mart ayında konu açıldında 5 istiyordum dolar 5.5 iken ozamana kadar bu işin ticaretini yaptım mağaza fiyatına yakın satmam gerekir ki kar edeyim yani ozaman fazla olduğunu kabul ediyorum fakat dediğim gibi istediğim fiyata satma hakkım var alan alır almayan almaz kötü yorum yapmak düşmez buraya sorudğumda kardeşim fazla olmuş demeleri yeterliydi karşısındaki insanı tanımadan kim olduğunu nelerle sonuçlancağını düşüneden böyle yazılar yazmanız yanlıştı sadece demek istediğim burda sözüm meclisten dışarı saygı çercevesinde fikrini belirtenler sağolun tekrardan şuan ticaretini yapmıyorum eldekileri çıkartıp bırakıcam bu işi uzunca bir süre
bu formuda hiç anlmadım açtığım konuyu sildiremiyorum çok saçma kim ilgileniyorsa ulaşsın bana rica ediyorum
 
Bu mesaj beni rahatsız etti. Gitarın sıfırı 3000 TL filan olamaz, o site fiyatları güncel değil.

Eğer bu gitar ellerinde varsa ve bu fiyatsa hemen alıyorum mesela.


Burada bence arkadaşı daha fazla sıkıştırmayın ve ölücülük yapmayın. Bana göre çirkin filan ama öyle 1000 - 1750 filan arası edecek gitar değil. Kaldı ki satıcı dilediği fiyata satar. Alan alır almayan almaz.

Gitarı satan arkadaşım, sen bildiğin yolda yürü. Belki 3500 - 4000 etmez, bilmiyorum ama şu piyasada Çin Epi Les Paul 3000 altı yoksa senin gitarının kesinlikle ondan aşağı kalır yanı olmamalı.
merhaba istersen alabilirsin telefonla görüştüm şuan ellerinde var sipariş verirsen bayram sonrası elinde olur .
 
VE BANA İNANMAYANLAR MÜZİKEKİPMANIM SİTESİNİ ARASIN BEN DAHA DEMİN TERKARDAN ARADIM ALICI GİBİ KONUŞTUM ELİMİZDE GİTAR KALMADI NERDEYSE FİYATLAR GÜNCEL DEĞİL YAKINDA GÜNCELENECEKTİR DORENİN SİTESİNDEN BAKINIZ DEDİ BENDE SONRADA BU GİTARIN SAHİBİ OLDUĞUMU BU KONUDA MAĞDUR OLDUĞUMU BİLDİRDİM SİTEYE MESAJ ATIP GİTARI GÜNCEL OLMADIĞI İÇİN KALDIRTABİLİRMİŞİM GİTARIN ÇOK ESKİ FİYATI İMİŞ DİĞER GİTARLARLA KIYASLARSINIZ ORDAKİ ESKİ FİYATI OLAN GİTARLAR 3-3.5 KATI AMA KALDIRTMADAN ÖNCE BURDAKİ HAKARET İÇERİKLİ PİSLİK MESAJ ATANLAR ORAYI İLK ÖNCE ARAYIN BUNU ÖĞRENİN SİZDE BU GİTARIN FİYATININ BU OLMADIĞINI BİLİYORSUNUZ SIRF PİSLİK OLSUN SATMASIN DİYE BU KONUYU UZATTINIZ NORMALDE TAKMAYACAĞIM İNSANLARSINIZ FAKAT GİTARI SATMAK İÇİN SİZİN İFTİRA İÇERİKLİ MESAJLARINISI TEMİZE ÇIKMAK ADINA CEVAP VERDİM GİTARIN GÜNCEL FİYATI 8-10 BİN BANDIDAIR TR FİYATI OLARAK EE REVERB FALAN UZATMASIN ORDA 500 DOLARA USA FENDER ALIYOSUN SAHİBNDENDE HAŞI 7 BİN TL MEKSİKA OLMUŞ 4-5 BİN TL BU KONU BURDA KAPANSIN BEN KENDİMİ KANITLADIM İSTEYEN ARASIN SİTEYİ BURDAN BAŞKASINI KALE ALIRSANIZ DİYE ALMAK İSTEYENLER BU SÖZÜM SİZE MÜZİK EKİPMANIM SİTESİNİ ARAYABİLİRSİNİZ ASIL BANA DEDİĞİNİZ HAKARETLER ŞU İNSANLARA OLMALI SIFIRI 5 TL OLAN GİTARI Bİ HAFTALIIK Bİ AYLIK DİYİP 4.99 A KOYANLAR NEYSE HADİ EYVALLAH BU KONUYA SON YAZIMDIR BEN AÇIKLAYACAĞIMI AÇIKLADIM HERKESE SIRF BU OLAYDAN 3 AY ÖNCE İLANDAN ÇEKTİM GİTARI YENİ KOYDUM YİNE PATLAK VERDİ BURAYADA NOKTAYI KOYUYORUM BURDAN SONRA DİĞER TÜM MESAJLARIMI TEKRAR YAZMAM DEMEK HEPSİNİ OKUYUP BİR KARARA VARIRISINIZ
 
allah razı olsun sırf burdaki olaylar yüzünden kaç kişi almadı satılcağı varsa bile satılmadı arkdaşlar anlamıyor ne demek istediğimi gitar onların elinde olsa onlar sanki bin tlye satıcak gibi konşuyorlar zaten bu olayın patlak vermesinin sebebi arkadaşın 450-500 dolarlık gitarının üstüne para istememdi en başta mart ayında ordan sonra bu konuda klavyesi konuşturdu yardırdı buraya yaptığı kötülüğü allaha havale ediyorum sırf kendini eğlendircek diye pc başında burdan imalı imalı konuşuyor ve birisi mesaj attı sen hesap açıp kendine atmışsın diyor bu kadar şey düşününen bir insanın yorumunu kale alıp bu gitarı almak istemeyen almasın satılırsa satılır satılmazsa satılmaz bu gitar çok güzel bir gitar bence gidipte epipihonun en alt specieal serisi ve sx ile kıyaslıyorlar fiyat olarka hani bu konu o kadar çirkinleştiki gitarı almka isteyen bu konuya bakıyor gitar dünyanın en iyi gitarı olsa bile ilerde satamam hesabu düşünyor ve dün yazan ibanezli arkdaşın gitarının pembesi 1000 tl pembesiyle sarısı fiyat farkı var dedi sarısı 4500 tl bi renk 3500 tl fark katabilir mi? sitede anlam veremiyorum güncel olmayan fiyatlarla karşılaştırmıyorum bende gitarımı mydukkan veya yabanncı formlardan elde ettipğim fiyatın yarısına bırakıcam ortalama olarak ve arkdaşın gitarının arkasında önemli değil dediği ağaçtan kopmuş parça var göz var nizam var önemli bir şey değil benim saptan kopan gitarım var kulllanıyorum ancak arkdan ağaçtan kopmuş parçada hiç önemsiz değil sahibindenddeki piyasa için ve diğer konu arkdaşın schcecterin telecasteri üstüne para istediğim için hayır diyip geçmek yerine bu konuyu buraya kadar taşıdı bende farklı çözümler üretebilirdim onları yazdırmayabilirdim ona fakat neyse dediğim gibi allaha havaele ediyorum ve son bir şey mart ayında konu açıldında 5 istiyordum dolar 5.5 iken ozamana kadar bu işin ticaretini yaptım mağaza fiyatına yakın satmam gerekir ki kar edeyim yani ozaman fazla olduğunu kabul ediyorum fakat dediğim gibi istediğim fiyata satma hakkım var alan alır almayan almaz kötü yorum yapmak düşmez buraya sorudğumda kardeşim fazla olmuş demeleri yeterliydi karşısındaki insanı tanımadan kim olduğunu nelerle sonuçlancağını düşüneden böyle yazılar yazmanız yanlıştı sadece demek istediğim burda sözüm meclisten dışarı saygı çercevesinde fikrini belirtenler sağolun tekrardan şuan ticaretini yapmıyorum eldekileri çıkartıp bırakıcam bu işi uzunca bir süre
bu formuda hiç anlmadım açtığım konuyu sildiremiyorum çok saçma kim ilgileniyorsa ulaşsın bana rica ediyorum
Sarı RG2XXV gitar sanırım sizin dediğiniz. Bir dünya sorunu olduğu yazılan ve alsak başka ne sıkıntılar çıkaracağını bilemediğimiz, 1450 TL'ye düşen gitarı sizin gitarınızla kafa kafaya takas mı önerdi arkadaş?

RG2XXV'nin diğer zero II tremololu RG350 veya 370'lerden floresan boyası dışında bir farkı yok bu arada. Sonra ölücü dediğimde alınmasınlar lütfen.

merhaba istersen alabilirsin telefonla görüştüm şuan ellerinde var sipariş verirsen bayram sonrası elinde olur .
Ben de aradım ve ellerinde olmadığını, temin edemeyeceklerini ve yalnızca siparişle black beauty getirebileceklerini (6300 küsür TL) söylediler. Salladınız mı yoksa yanlış bilgi mi verdiler size?

Ben bu konuda başka yazı yazmayacağım. Hiçbirinizi tanımam ancak ucuza gitar kapma sevdasıyla burada sürekli satıcının ilanını sabote eden ve nedense de takas teklifi yapıp da reddedilen kişilerin samimi ve dostane yaklaşmadığını düşündüğümden naçizane kendi fikrimi belirttim. Bu konunun fazla uzamamasını arzu ediyorum ve satıcı bırakın da gitarını özgürce satsın. Fiyat fazla geldiyse abartı ilanlar köşesinde yazarsınız, bir iki dalga geçilir, daha ötesi olmamalı.

Satıcı arkadaşım sen de bence adminden bu başlığın tümden kaldırılmasını veya ilgisiz mesajların silinmesini talep edebilirsin. Zira başka bir sürü postta admin bunu yapıyor.
 
Sarı RG2XXV gitar sanırım sizin dediğiniz. Bir dünya sorunu olduğu yazılan ve alsak başka ne sıkıntılar çıkaracağını bilemediğimiz, 1450 TL'ye düşen gitarı sizin gitarınızla kafa kafaya takas mı önerdi arkadaş?

RG2XXV'nin diğer zero II tremololu RG350 veya 370'lerden floresan boyası dışında bir farkı yok bu arada. Sonra ölücü dediğimde alınmasınlar lütfen.



Ben de aradım ve ellerinde olmadığını, temin edemeyeceklerini ve yalnızca siparişle black beauty getirebileceklerini (6300 küsür TL) söylediler. Salladınız mı yoksa yanlış bilgi mi verdiler size?

Ben bu konuda başka yazı yazmayacağım. Hiçbirinizi tanımam ancak ucuza gitar kapma sevdasıyla burada sürekli satıcının ilanını sabote eden ve nedense de takas teklifi yapıp da reddedilen kişilerin samimi ve dostane yaklaşmadığını düşündüğümden naçizane kendi fikrimi belirttim. Bu konunun fazla uzamamasını arzu ediyorum ve satıcı bırakın da gitarını özgürce satsın. Fiyat fazla geldiyse abartı ilanlar köşesinde yazarsınız, bir iki dalga geçilir, daha ötesi olmamalı.

Satıcı arkadaşım sen de bence adminden bu başlığın tümden kaldırılmasını veya ilgisiz mesajların silinmesini talep edebilirsin. Zira başka bir sürü postta admin bunu yapıyor.
Rg'nin satıcısı benim, yazan ben değildim arkadaşın kendisi bana ulaştı sarı siteden. Ayrıca sattığım gitarın sıra dışı hiçbir problemi yok, uzun süre kullanılmadığı için senelerdir yapılmayan bakımı ile ilgilenilmesi gerekiyor. Onun dışında başkaları gibi bir kusuru varsa bildiriyoruz, saklamaya çalışmıyoruz, vuruğu varsa vuruğunu, fretleri ile ilgilenilmesi gerekiyor ise o durumu detaylı anlatıyoruz. Bakım masrafı var diye yazıp geçmiyoruz birçok kişi gibi. Haksız olduğumda haksızlığımı kabul ederim, ama burada bir kabahatim yokken laf yemeye de razı olamam. Bu durumda kabul edebileceğim tek şey, arkadaşın sattığı aes gitaın sıfırını 3000 Tl'ye stokta var etiketi ile listeleyen site üzerinden örnek vermiş olmam. Kaldı ki kabahat benim değil sitenin. Onun dışında ne benim gitarımın fiyatı bahsedilen diğer Rg gitarlara göre aşırı, ne de burada bu şekilde karalanacak vaziyette bir gitar, kullanılmadığı ve bakılmadığından dolayı insanların kendi gitarlarına 1 senede yaptığı masrafın tek seferde yapılması gerekiyor ilanda da belirtildiği gibi. Her şeyi geçtim karşı tarafın saklamaya çalıştığı gerçekler, yaptığı terbiyesizlik yüzünden buraya yazıyoruz, keyfimizden değil. Arkadaşın bire bir konuşurkenki yaklaşımını bilmeden burada boş konuşmaya lüzum yok.
Tekrar ediyorum, internette hatalı bir şekilde listelenen ürünün kabahati benim olmamasına karşın yine de aes gitarı satan arkadaşın fiyat politikasına yaptığım eleştiri aşırıdır. Bakın yanlış değil, aşırıdır. Bunun dışında herhangi bir hatam olduğunu düşünen arkadaşlar hatamı fark etmemde yardımcı olursa istemeden yaptığım şeyler hakkında elimden geleni yaparım. Sevgiler...
 
VE BANA İNANMAYANLAR MÜZİKEKİPMANIM SİTESİNİ ARASIN BEN DAHA DEMİN TERKARDAN ARADIM ALICI GİBİ KONUŞTUM ELİMİZDE GİTAR KALMADI NERDEYSE FİYATLAR GÜNCEL DEĞİL YAKINDA GÜNCELENECEKTİR DORENİN SİTESİNDEN BAKINIZ DEDİ BENDE SONRADA BU GİTARIN SAHİBİ OLDUĞUMU BU KONUDA MAĞDUR OLDUĞUMU BİLDİRDİM SİTEYE MESAJ ATIP GİTARI GÜNCEL OLMADIĞI İÇİN KALDIRTABİLİRMİŞİM AMA BUNU YAPMDAN BURDAKİ HAKARET İÇERİKLİ PİSLİK MESAJ ATANLAR ORAYI İLK ÖNCE ARAYIN BUNU ÖĞRENİN SİZDE BU GİTARIN FİYATININ BU OLMADIĞINI BİLİYORSUNUZ SIRF PİSLİK OLSUN SATMASIN DİYE BU KONUYU UZATTINIZ NORMALDE TAKMAYACAĞIM İNSANLARSINIZ FAKAT GİTARI SATMAK İÇİN SİZİN İFTİRA İÇERİKLİ MESAJLARINISI TEMİZE ÇIKMAK ADINA CEVAP VERDİM GİTARIN GÜNCEL FİYATI 8-10 BİN BANDIDAIR TR FİYATI OLARAK EE REVERB FALAN UZATMASIN ORDA 500 DOLARA USA FENDER ALIYOSUN SAHİBNDENDE HAŞI 7 BİN TL MEKSİKA OLMUŞ 4-5 BİN TL BU KONU BURDA KAPANSIN BEN KENDİMİ KANITLADIM İSTEYEN ARASIN SİTEYİ BURDAN BAŞKASINI KALE ALIRSANIZ DİYE ALMAK İSTEYENLER BU SÖZÜM SİZE MÜZİK EKİPMANIM SİTESİNİ ARAYABİLİRSİNİZ ASIL BANA DEDİĞİNİZ HAKARETLER ŞU İNSANLARA OLMALI SIFIRI 5 TL OLAN GİTARI Bİ HAFTALIIK Bİ AYLIK DİYİP 4.99 A KOYANLAR NEYSE HADİ EYVALLAH BU KONUYA SON YAZIMDIR BEN AÇIKLAYACAĞIMI AÇIKLADIM HERKESE SIRF BU OLAYDAN 3 AY ÖNCE İLANDAN ÇEKTİM GİTARI YENİ KOYDUM YİNE PATLAK VERDİ BURAYADA NOKTAYI KOYUYORUM BURDAN SONRA DİĞER TÜM MESAJLARIMI TEKRAR YAZMAM DEMEK HEPSİNİ OKUYUP BİR KARARA VARIRISINIZ
Sarı RG2XXV gitar sanırım sizin dediğiniz. Bir dünya sorunu olduğu yazılan ve alsak başka ne sıkıntılar çıkaracağını bilemediğimiz, 1450 TL'ye düşen gitarı sizin gitarınızla kafa kafaya takas mı önerdi arkadaş?

RG2XXV'nin diğer zero II tremololu RG350 veya 370'lerden floresan boyası dışında bir farkı yok bu arada. Sonra ölücü dediğimde alınmasınlar lütfen.



Ben de aradım ve ellerinde olmadığını, temin edemeyeceklerini ve yalnızca siparişle black beauty getirebileceklerini (6300 küsür TL) söylediler. Salladınız mı yoksa yanlış bilgi mi verdiler size?

Ben bu konuda başka yazı yazmayacağım. Hiçbirinizi tanımam ancak ucuza gitar kapma sevdasıyla burada sürekli satıcının ilanını sabote eden ve nedense de takas teklifi yapıp da reddedilen kişilerin samimi ve dostane yaklaşmadığını düşündüğümden naçizane kendi fikrimi belirttim. Bu konunun fazla uzamamasını arzu ediyorum ve satıcı bırakın da gitarını özgürce satsın. Fiyat fazla geldiyse abartı ilanlar köşesinde yazarsınız, bir iki dalga geçilir, daha ötesi olmamalı.

Satıcı arkadaşım sen de bence adminden bu başlığın tümden kaldırılmasını veya ilgisiz mesajların silinmesini talep edebilirsin. Zira başka bir sürü postta admin bunu yapıyor.
hocam yanlışlık olamasın ben teklif ettim arkadaşa takas nakit ihitacından alt modelle o konuda yanlış olmasın altını çiziyim dedim üste nakit alırım diye admine nasıl ulaşırım kaç aydır bunlarla uğraşıyorum admine uzun zaman ulaşmayı denedim becermedim
 
hocam yanlışlık olamasın ben teklif ettim arkadaşa takas nakit ihitacından alt modelle o konuda yanlış olmasın altını çiziyim dedim üste nakit alırım diye admine nasıl ulaşırım kaç aydır bunlarla uğraşıyorum admine uzun zaman ulaşmayı denedim becermedim
ve bu konuyu açmak için kayıt oldum ortamı çok bilmiyorum ama ortalık tamamnen kavak yelleri dizisi olmuş herkes kendi iç dünyasındaki ederi söyleyip takılıyorlar buda sözüm meclisten dışarı diğer arkdaşalkar için
 
Bahsedilen gitar 2006-2007 yılları arasında Bakü’deki Yamaha Mağazalarında 580 dolar gibi bir rakama satılıyordu, bu mağazalarda sadece Yamaha marka enstrumanlar satılıyordu ve neredeyse piyasada olan tüm modellere stokta olmasa dahi sipariş ile ulaşabiliyorduk.

Bu AES serisinin Japon yapımı olan 920 modelinde çok gözüm kalmıştı ama bütçe yetmediği için RGX 820z modelini almıştım. Ben gitarı 800 dolar civarına satın aldığım dönemde Türkiye’de tam olarak adını hatırlayamadığım büyük bir müzik mağazası aynı modeli 1200 Euroya satıyordu ve Amerika fiyatları da benim aldığım fiyattan 50-60 dolar daha fazlaydı. Yani o site veya bu site üzerinden karşılaştırma yapmak pek sağlıklı sonuçlar vermeyebilir.

Yamaha marka gitarlar aslında tam fiyat performans ürünleri, özellikle üst serilerinde paranızın karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz ama maalesef ülkemizde pek tutulmuyor. Çalıcı birisi için ömürlük bir gitar olabilir fakat satış esnasında sizi asla mutlu etmez.
 
ve bu konuyu açmak için kayıt oldum ortamı çok bilmiyorum ama ortalık tamamnen kavak yelleri dizisi olmuş herkes kendi iç dünyasındaki ederi söyleyip takılıyorlar buda sözüm meclisten dışarı diğer arkdaşalkar için
Bahsedilen gitar 2006-2007 yılları arasında Bakü’deki Yamaha Mağazalarında 580 dolar gibi bir rakama satılıyordu, bu mağazalarda sadece Yamaha marka enstrumanlar satılıyordu ve neredeyse piyasada olan tüm modellere stokta olmasa dahi sipariş ile ulaşabiliyorduk.

Bu AES serisinin Japon yapımı olan 920 modelinde çok gözüm kalmıştı ama bütçe yetmediği için RGX 820z modelini almıştım. Ben gitarı 800 dolar civarına satın aldığım dönemde Türkiye’de tam olarak adını hatırlayamadığım büyük bir müzik mağazası aynı modeli 1200 Euroya satıyordu ve Amerika fiyatları da benim aldığım fiyattan 50-60 dolar daha fazlaydı. Yani o site veya bu site üzerinden karşılaştırma yapmak pek sağlıklı sonuçlar vermeyebilir.

Yamaha marka gitarlar aslında tam fiyat performans ürünleri, özellikle üst serilerinde paranızın karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz ama maalesef ülkemizde pek tutulmuyor. Çalıcı birisi için ömürlük bir gitar olabilir fakat satış esnasında sizi asla mutlu etmez.
aynen hocam kesinlikle katılıyorum size ben 50ye yakın gitar alıp sattık zamanında öğrencilik dönemedinden beri harçlık çıkarmış biri olarak elimden gibson fender suhr bu tip gitarlardan tut modifeyli sxler vb akustikler klasikler ama çaldığım en iyi les paul budur benim tabi şahsi yorumum çok aşırı tok ve sıcak bir tonu var çaldıkça çalasın geliyor hele 12 perde sonrası clenada hazzı muhteşem o kadar keyifli slash tonlarına yakın diyen çok duydum yabancı sitelerde ama gerçekten çok güzel gitardır
 
Son düzenleme:
Bahsedilen gitar 2006-2007 yılları arasında Bakü’deki Yamaha Mağazalarında 580 dolar gibi bir rakama satılıyordu, bu mağazalarda sadece Yamaha marka enstrumanlar satılıyordu ve neredeyse piyasada olan tüm modellere stokta olmasa dahi sipariş ile ulaşabiliyorduk.

Bu AES serisinin Japon yapımı olan 920 modelinde çok gözüm kalmıştı ama bütçe yetmediği için RGX 820z modelini almıştım. Ben gitarı 800 dolar civarına satın aldığım dönemde Türkiye’de tam olarak adını hatırlayamadığım büyük bir müzik mağazası aynı modeli 1200 Euroya satıyordu ve Amerika fiyatları da benim aldığım fiyattan 50-60 dolar daha fazlaydı. Yani o site veya bu site üzerinden karşılaştırma yapmak pek sağlıklı sonuçlar vermeyebilir.

Yamaha marka gitarlar aslında tam fiyat performans ürünleri, özellikle üst serilerinde paranızın karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz ama maalesef ülkemizde pek tutulmuyor. Çalıcı birisi için ömürlük bir gitar olabilir fakat satış esnasında sizi asla mutlu etmez.
yamaha bir modeli 3-4 sene üretir kaçar gider yeni model çıkartır ama hepsi ayrı kalitedir uzun süre üretse tutacak illaki biri pacifica dışında yok uzun süreli aes şimdi revstrar oldu segment olarak
 
yamaha bir modeli 3-4 sene üretir kaçar gider yeni model çıkartır ama hepsi ayrı kalitedir uzun süre üretse tutacak illaki biri pacifica dışında yok uzun süreli aes şimdi revstrar oldu segment olarak
Ben çok uzun süre AES 620 HB modelini hiç bir modifikasyona gerek duymadan kullandım önceki mesajımda belirttiğim gibi tam fiyat performans gitarları.2007 yılında aldığım RGX 820Z modelinin üzerindeki Seymour Duncan JB ve 59 manyetikleri P-Rails set ile değiştirdim ve halen kullanıyorum.

Yamaha gitarlar genel olarak underrated ve bu markaya karşı olan önyargının aşılması pek kolay değil. Mesela ben uygun fiyatlı Pac 1611MS veya AES FG bulursam hiç tereddütsüz alırım çünkü satma gibi bir düşüncem olmaz, ama al sat işi yapacak olsaydım Yamaha tercih edeceğim son marka olurdu.
 
Ben çok uzun süre AES 620 HB modelini hiç bir modifikasyona gerek duymadan kullandım önceki mesajımda belirttiğim gibi tam fiyat performans gitarları.2007 yılında aldığım RGX 820Z modelinin üzerindeki Seymour Duncan JB ve 59 manyetikleri P-Rails set ile değiştirdim ve halen kullanıyorum.

Yamaha gitarlar genel olarak underrated ve bu markaya karşı olan önyargının aşılması pek kolay değil. Mesela ben uygun fiyatlı Pac 1611MS veya AES FG bulursam hiç tereddütsüz alırım çünkü satma gibi bir düşüncem olmaz, ama al sat işi yapacak olsaydım Yamaha tercih edeceğim son marka olurdu.
bende ilk amacım kullanma içindi sabit gitarımdı bu çünkü çok severek aldım bu arada aes fg satılık var antalyadan birisi satıyor temiz duruyor
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler