Müzik yazmak için önerebileceğiniz programlar

  • Konuyu açan Konuyu açan Mustazu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Mustazu

Mustazu
Merhabalar. Son zamanlarda metal türünde şarkılar yaziyorum. Bunun icin Songsterr ın tab yazma bölümünü kullanıyorum. Sizce Songsterr yerine kullanabileceğim daha iyi programlar var mı?
Ayrica bateri ve bas gibi enstrümanları kayıt içinde kullanabileceğim dijital ses oluşturma sistemleri var mi acaba? Mesela ben yazdigim davul parçasını atiyorum ve sistem bana bu parçanın gerçekçi halini üretiyor ve ben bunu kayıtta kullanıyorum (Necrophagist ilk albumlerindeki drum machine gibi). Ne kullanabilirim?
 

Bas ve bateri için midi destekli vstler var. Ezdrummer ve Ezbass ilk aklıma gelenler. Bu vstleri bir kayıt programıyla (DAW) beraber kullanabilirsiniz, midi olarak ne çalacaklarını yazabilir, midi klavyeniz varsa canlı kaydedebilirsiniz.

Bahsettiğim sanal enstrumanlar ücretli olsa da bedava benzerlerini de araştırıp bulabilirsiniz. DAW olarak ben cubase kullanıyorum ama Reaper çok tavsiye ediliyor ücretsiz kullanılabiliyormuş bir araştırın derim.
 

Geri
Üst