Bizim "popçu" dediğimiz öyle bazı müzisyenler var ki, bu insanların yeteneğini tümüyle kullandığı ama piyasa olmayan bazı şeyleri dinlesek, ağzımız açık kalır mesela.
En güzel örnek İsmail YK olur herhalde
Bizim "popçu" dediğimiz öyle bazı müzisyenler var ki, bu insanların yeteneğini tümüyle kullandığı ama piyasa olmayan bazı şeyleri dinlesek, ağzımız açık kalır mesela.
En güzel örnek İsmail YK olur herhalde
En güzel örnek İsmail YK olur herhalde
Bu yönüyle piyasaya çıkış yapsa belki de hiç bugünkü bilinirliliğine ulaşamayacaktı bence bunun bilincinde olup bu tercihi yaptıBu adam "gifted" klasmanına giriyor. "Hazır gelmiş" de der bazıları. Benim kast ettiğimin çok uç bir örneği bu. Bu denli üstün yetenekli olması şart değil aslında örneklerin.
Farkındaysanız adam öyle yetenekli ki, aslında teknik olarak nizami olmayan bir biçimde çaldığı ve çok da tecrübeliymiş gibi durmadığı enstrümanları bile iyi çalıyor.
Yalnız işin bir şöyle acı bir kısmı var tabii. Yetenek ne denli fazlaysa, ürettiği hayal kırıklığı da o denli büyük oluyor sanki🙂
"Bas gaza" gibi bir soytarılığı dinledikten sonra, insan gülse mi ağlasa mı bilemiyor.
Kendi hesabıma konuşacak olursam; bu kadar yanlış kariyer tercihleri yapınca yeteneği pek de bir şey ifade etmiyor ne yazık ki.
Not: En sıradan becerisini (şarkıcılık.... çok özelliksiz tınlıyor vokali...) kullanarak ünlü olması da bir diğer tuhaf unsur bunların. Başka örnekleri de var bunun geçmişte.
İster istemez belki de bu kadar yetenekli olması işi bozuyordur 🤣
Charles Barkley'nin (yanlış hatırlamıyorsam o idi...) NBA efsanesi Larry Bird için söylediği bir söz vardır (mealen söylüyorum):
"Bird zıplayamazdı, koşamazdı ve bu Tanrının işleri adil hale getirme şekliydi"🤣
Bir şeyleri doğru yapmak yerine, doğru şeyleri yapmak daha iyi sanki...
Yetenek ne denli fazlaysa, ürettiği hayal kırıklığı da o denli büyük oluyor sanki🙂
"Bas gaza" gibi bir soytarılığı dinledikten sonra, insan gülse mi ağlasa mı bilemiyor.
Kendi hesabıma konuşacak olursam; bu kadar yanlış kariyer tercihleri yapınca yeteneği pek de bir şey ifade etmiyor ne yazık ki.
En güzel örnek İsmail YK olur herhalde
İbrahim tatlises kirmizi cizgimifhdgsgwgsgyüzden ekstrem örneklerle konuyu sulandırmaya gerek yok bence de
İbrahim tatlises kirmizi cizgimifhdgsgwgsg
O zaman İbrahimio Tatlizotti den uzerine guneste nar gibi kizarmis urfa isotu serpilmis acili italyan napoliteni....
Bu Namm'de ekipmandan ziyade daha çok gitaristleri gördüm.
Dakika 8 civarını sağdaki kaslı adam gibi izledim🙂
Aslında dakika 8'den öncesi çok daha keyifli imiş, oraya kadar tadında çalıyorlar🙂
Mancuso iyi hoş da, "parmaklarımla çalıyorum ama aynı pena ile çalar gibiyim" kafası özellikle de distortion ile çok anlamsız oluyor.
Adam inanılmaz yetenekli, daha da önemlisi müzisyenliği de üst düzeyde. Polyphia filan gibi şeylerden çok farklı bir yerde bu anlamda. Ama distortion ile yoğun çaldığı zaman parmakla çalmasının çok anlamı kalmıyor. Yani "vay be, adam parmakla çalıyor ama penadan bile hızlı !!!" filan dedirtmesi birilerinin hoşuna gidiyor olabilir de, adam bunların çok ötesinde bir müzisyen aslında.Rick Beato'nun konuğu olmuştu. Garip bir şekilde hayatında hiç pena ile çalmamış. Bir yandan da o kafada olmak zorunda herhalde.
Adam inanılmaz yetenekli, daha da önemlisi müzisyenliği de üst düzeyde. Polyphia filan gibi şeylerden çok farklı bir yerde bu anlamda. Ama distortion ile yoğun çaldığı zaman parmakla çalmasının çok anlamı kalmıyor. Yani "vay be, adam parmakla çalıyor ama penadan bile hızlı !!!" filan dedirtmesi birilerinin hoşuna gidiyor olabilir de, adam bunların çok ötesinde bir müzisyen aslında.
"It is bouncy. It's not an even movement" diye ekliyo penayla çalmayı denedikten sonraHocam cahilliğim olursa mahzur görün ama bildiğim kadarıyla matteo'nun parmağı ile çalmasının sebebi tonalite açısından değil de daha çok kendi tekniği ile ilgili adam öyle rahat ettiği için öyle çalıyor parmaklarıyla çaldığında tonun penadan daha yumuşak olması sebebi ile ilgili değil.
Estağfurullah. Benim yaptığım yorum işin o kısmı ile ilgili değil. Benim söylemeye çalıştığım şey, aynı Frank Gambale veya Tom Quayle'de olduğu gibi bir yerden sonra tekniğe abanmanın işi tahmin edilebilir hale getirmesi. Penayla çalar gibi süratli çaldığı zaman iş kaçınılmaz olarak oraya dönüyor. Akustik ve temiz tonda bu o denli rahatsız etmiyor, ama distortion etkisi de eklenince iş iyice tekniğin egemenliğine geçiyor, çünkü zaten tuşesi çok kuvvetli.Hocam cahilliğim olursa mahzur görün ama bildiğim kadarıyla matteo'nun parmağı ile çalmasının sebebi tonalite açısından değil de daha çok kendi tekniği ile ilgili adam öyle rahat ettiği için öyle çalıyor parmaklarıyla çaldığında tonun penadan daha yumuşak olması sebebi ile ilgili değil.
Profil fotoğrafı Kurt Cobain değil Syd Barrett