Thomann'dan Alışveriş

Merhabalar dostlar. Bugün Thomann'dan Harley Benton Extreme-84 Progressive Series B-Stock modeli siparişi verdim. Siparişim kargo hariç 130 euro, kargo dahil 160. Thomann benden sadece TC numaramı istedi. Genel olarak okuduklarımda kargo hariç 150 euroyu geçmeyen ürünlerin gümrükte bir sorun yaşamadığını gördüm. Daha önce yakın zamanda sipariş vermiş olanlar süreci ve yapmam gerekenleri özetleyebilir mi? Birçok yerde farklı farklı yazılar okudum çünkü. Gümrüğe kimlik fotokopimi ve faturamı yollamam gerek sanıyorum.
 

Merhabalar dostlar. Bugün Thomann'dan Harley Benton Extreme-84 Progressive Series B-Stock modeli siparişi verdim. Siparişim kargo hariç 130 euro, kargo dahil 160. Thomann benden sadece TC numaramı istedi. Genel olarak okuduklarımda kargo hariç 150 euroyu geçmeyen ürünlerin gümrükte bir sorun yaşamadığını gördüm. Daha önce yakın zamanda sipariş vermiş olanlar süreci ve yapmam gerekenleri özetleyebilir mi? Birçok yerde farklı farklı yazılar okudum çünkü. Gümrüğe kimlik fotokopimi ve faturamı yollamam gerek sanıyorum.
Merhabalar dostlar. Bugün Thomann'dan Harley Benton Extreme-84 Progressive Series B-Stock modeli siparişi verdim. Siparişim kargo hariç 130 euro, kargo dahil 160. Thomann benden sadece TC numaramı istedi. Genel olarak okuduklarımda kargo hariç 150 euroyu geçmeyen ürünlerin gümrükte bir sorun yaşamadığını gördüm. Daha önce yakın zamanda sipariş vermiş olanlar süreci ve yapmam gerekenleri özetleyebilir mi? Birçok yerde farklı farklı yazılar okudum çünkü. Gümrüğe kimlik fotokopimi ve faturamı yollamam gerek sanıyorum.
hocam yapabildiniz mi sonuç nedir
 
Bir an okuyunca üzüldüm tarihi görene kadar, yüreğime indi. Tekrar etmekte fayda var, yurt dışından alışveriş yapmak resmi olarak yasaklandı dostlar. Mali müşavir ve gümrük müdavimi akrabanız yoksa bu işler parayla bile halledilebilecek düzeyi geçti artık.
 
gitar kişisel eşya.. alır sırtına asar geçersin.. alanda vergi diye bir şey yok... tabi jelatine sarılı etiketi sallanan koli ile getirme... çaldığım gitarım diye kılıfına koy geç
diğer ekipman etiketli veya değil laf anlatmak daha zor olabilir... bir de öyle parası neyse vereyim de geçeyim kadar kolay değil, kişisel eşya olduğuna ikna olmaz ve ticari amaçla getirdiğini düşünürlerse işlem başlatırlar zaten, kaç paraysa vereyim yemezler... mesela herkes gitar çalabilir ama normalde valizinde dev prosesör veya elinde koca amfi filan ayrı bir konu

aç şu thomann'dan alışveriş başlığının son 20-30 sayfasını (veya son 2 senelik dönem) oku
 

Geri
Üst