yunanistandan gitar getirmek

eroscofield

eroscofield
merhabalar hocam yunanistandan epiphone les paul custom solak + boss katana amfi + olursa hardcase getirmek istiyorum 1200 euro civarı oluyor daha önce getiren var mı mantıklı mı? ordan tax free alıp gelirkende tr girişte vergisini öderim nakas atina’dan almayı düşünüyorum bir türlü mailime dönüş yapmıyorlar gidişte uçakla gideceğim muhtemelen dönüş uçak yada feribot olur (tavsiyeniz varsa [izmirdeyim]) bir sıkıntı çıkar mı deneyimi olan varsa önerileri ve tavsiyelerini yazarsa memnun olurum.
 

Uçakla döneceksen hardcase'i el bagajı olarak alamıyorsun diye biliyorum uçağın altına vermen gerekecek ben olsam amfi getirmekle uğraşmazdım sadece gitarı alırdım bir de yanlış bilmiyorsam gitarı şahsi eşya olarak geçirebiliyorsun girişte vergisini ödemene gerek yok ama getirirken varsa gitarın etiketini jelatinlerini falan sök mümkünse getirmeden önce biraz çal kullanılmış gibi gözüksün.
 
Uçakla döneceksen hardcase'i el bagajı olarak alamıyorsun diye biliyorum uçağın altına vermen gerekecek ben olsam amfi getirmekle uğraşmazdım sadece gitarı alırdım bir de yanlış bilmiyorsam gitarı şahsi eşya olarak geçirebiliyorsun girişte vergisini ödemene gerek yok ama getirirken varsa gitarın etiketini jelatinlerini falan sök mümkünse getirmeden önce biraz çal kullanılmış gibi gözüksün.
hocam jelatin sökme işi mesela tax free aldıktan sonra yunanistan havalimanında bi kenarda falan mı yapıcaz güvenlikler falan bişey demez mi acaba
 
her şekilde gümrük kapısı var... paraşütle gece gizlice atlarsan bilemem ama Afgan kaçak filan değilsen memlekete Gümrük'ten geçerek giriliyor
Kuşadasında hep cruise gemilerini gördüğüm ve çevresinde de gümrükle alakalı bir şey görmediğim ya da dikkat etmediğim için bu ihtimal hiç aklıma gelmemişti, elimi kolumu sallayarak giderim diyordum ama evet doğru Gümrük konusunun deniz taşımacılığında olduğunu da unutmuştum teşekkür ederim. Şahsi arabamla gitsem ve bagaja abartı olmayacak şekilde gitar pedal falan koysam sınırda sorun yaşar mıyım peki ?
 
cruise'dan inen adam Alman, Amerikalı vb... pasaportu 3 metre öteden gösterip elini kolunu sallayarak giremeyeceği ülke yok... cruise yapmadım ama göstermelik de olsa bir gümrük ve pasaport kontrolden geçerek girdiklerini biliyorum 🙂 ... mesela Galataport'ta eksi katta senin göremediğin kocaman bir gümrük alanı var oradan geçip yeryüzüne çıkıyorlar
araba konusunu bilemem, yapan varsa yazar buraya ama özellikle içki ve tütün için çok sıkı arama yaptıklarını duyuyorum... müzik aleti pek ilgilerini çekmeyebilir makul adetlerde ise
 
Uçakla döneceksen hardcase'i el bagajı olarak alamıyorsun diye biliyorum uçağın altına vermen gerekecek ben olsam amfi getirmekle uğraşmazdım sadece gitarı alırdım bir de yanlış bilmiyorsam gitarı şahsi eşya olarak geçirebiliyorsun girişte vergisini ödemene gerek yok ama getirirken varsa gitarın etiketini jelatinlerini falan sök mümkünse getirmeden önce biraz çal kullanılmış gibi gözüksün.
Dönüş için, Pegasus'tan alırsanız kabin içi bagajınız yoksa ücretsiz taşıyorlar, taşımışlığım var, tekrardan müşteri hizmetlerini arayıp teyit etmenizde fayda var tabii. Onun harici, bagajı uçak altına sadece hardcase ile vermenizi önermem, hardcase üzerine çift kutu, kutular arasına pat pat naylon koyarsanız herhangi bir problem olmaz. oversize bagaj olarak teslim edilecek, bu nedenle yüklemesi ayrı oluyor. İnince de oversize bagaj kısmından havalimanının alırsınız, kutudan çıkarır bir durum var mı yok mu diye -tutanak için- bakar, normal çıkarsınız elinizde.
 
Dönüş için, Pegasus'tan alırsanız kabin içi bagajınız yoksa ücretsiz taşıyorlar, taşımışlığım var, tekrardan müşteri hizmetlerini arayıp teyit etmenizde fayda var tabii. Onun harici, bagajı uçak altına sadece hardcase ile vermenizi önermem, hardcase üzerine çift kutu, kutular arasına pat pat naylon koyarsanız herhangi bir problem olmaz. oversize bagaj olarak teslim edilecek, bu nedenle yüklemesi ayrı oluyor. İnince de oversize bagaj kısmından havalimanının alırsınız, kutudan çıkarır bir durum var mı yok mu diye -tutanak için- bakar, normal çıkarsınız elinizde.
hocam vergi kısmı nasıl oluyor ya oraya kafam takıldı ne zaman almıştınız siz
 

Geri
Üst