Bir Demet Tiyatro

#1
bana göre bir şaheser olan bu diziyi, laz bakkaldan sonra tombalak da ölünce artık izlenmediği gibi saçma bi gerekçeyle yayından kaldırmışlardı...ama şimdi hafta içi her gün saat 20:00'da star'da yeniden yayınlanıyor..ilk bölümden itibaren...tiplere bi bakın derim ben, nerden baksanız 7-8 yıl oldu...
 
#2
az once ablam soylemisti sevinmistim simdi bi daha sevindim
yalnız onlar tasınınca havası kactı sanki biraz dizinin tiplemeler manyaktı be telviye laz bakkal bi de altan erkekli(hani hep fiyonk makarna isterdi de karısı cubuk yapınca bahceye fırlatırdı sokaktan gecenlere su atardı laaak diye yapıstırırdı bi de tırbişon)
ben izlicem valla
 
#6
Feriştah, Numan, Eyvah Necdet, Zuleyha, Vampir İrfan, Tombalak, Laz Bakkal, Lütfiye, Mükremin, Spartakist Vedat, Berkant, Tanıl, Kudret... Geri döndüler, ne de iyi ettiler.

"Lan toparlak 2 gofret versene ordan..."
"Sen edeleli kollarınla, odunları kırıyorsun Mükramin'im"
"Sen hiç penguenleri düşündün mü Mükremin?"
"Siz Spartacus'un nasıl biri olduğunu biliyor musunuz?"

...gibi replikleri yeniden duyacağız inşallah.
 
#7
henüz dönemediler, aslında daha tırbişon bile yok ortada :) ilk bölümlerinden itibaren verdikleri için şimdilik lütfiyenin nişanlısı hıdır. fadıl kadar olmasa da salak ve komik bi tip..of ya altan erkekli diziye gelince bayaa bi renklenmişti...sürekli tırbişonun ensesine leblebi atıp ''lak lakkk'' şeklinde bağırması bayaa iyiydi..bi de karısına seslenirken''cemüleeee,nerde benim fiyonk makarnam?'' diyişi öldürüyodu beni..
bi ara da gay modacıyı oynamıştı, adı dodo...köpeğini kaybediyodu,tırbişon buluyodu falan...
ya bir demet tiyatronun hafta içi her gün yayınlanması iyi de, coupling'in karşısına koydukları için bi esçim yapmakta zorlanıyorum yaw :)
 
#12
madden_da_third demiş ki:
davulcuolmakisteyenadam demiş ki:
abi esçim:) yapmakta zorlanma hiç bir demet tiyatronun ustune yok zaten couplingin gece tekrarı var olmasa da amerikan esprilerine tercih ederim yılmaz erdoganı
ingiliz... :)
o zaman niye amerikan esprileri yapıyolar?:)
abi hakkaten berbat oluyo amerikan esprileri bi b.k annaşılmıyo lafı dondurup dolastırıp sokuyolar ama ben hiçbişey anlamıyorum
 
#15
Bir Demet Tiyatro gerçekten çok güzel bir diziydi.Valla hiç kaçırmazdım.Ama herşeyi tadında bırakmak en iyisidir ya , bitmesi de iyi oldu.

Zamanında Bizimkiler dizisini de izlerdim hep , ama nasılsa izleniyor diye uzattıkça uzattılar , bir süre sonra b.ka sardı.Bir Demet Tiyatro' yu da uzatsalardı aynısı olurdu.

Bu şekilde en baştan izlemek en güzeli...
 
#16
ya benim üzüldüğüm, bu yaz diziyi çerez niyetine veriyolar..kış dönemine sarkmayacakmış..bu da demek oluyor ki en son bölümlerini,yani hakkı abiyi, enfiyeyi,hidayeti, dodoyu falan izleyemiycekmişiz... :(
 
#20
Mükremin'in kötü bişey söyledi bu demesi bana saçma geliyo be...İnanılmaz zekice espriler yapan mükremin,lütfiye iki lafı birbirne bağlayıp uzun bi cümle kurunca anlamıyo,ama kendisi kralını yapıyo...
 

Üst