Ibanez 3020?

#1
Beyler amerikadan ibanez 2550 alcaktım fakat olayın yılan hikayesine dondu, 2550yi üretimden kaldırdığı için ibanez bende alamadım şu andada 3020lerde 500$ civarı bi indirim yaptılar 1100$ oldu bu gitar sizce değermi bu gitara bu para çok profesyonel değilimde tereddüt ediyorum 450$ rg 1570de var..
 
#3
1570 süper fiyat gerçekten ama diğerini alsam acaba türkiyede satabilirmiyim 1500$ a falan düşünmeden edemiyorum çünkü amerikada 1700$ gitar türkiyede 2300$.
 
#4
Pahalı gitarların piyasası düşük oluyor satmak amaçlı alma çünkü türk insanına yaranamaya biliyorsun kullanacaksan al..
 
#5
Eğer yurtdışından alabiliyorsan RG2820 TW veya RG2820 VV leri tavsiye edebilirim. Harika görünüyorlar. Hatta belkide üretilmiş en iyi RGler(?) bile diyebiliriz.
 
#6
Karıştırmayın abi adamın aklını rg2820 falan :) Zaten karar veremiyo :)

Hmm 1570 i al satmayı düşünüyosan burda fiyatta çok iyi 450$ ama çalıcaksan 3020 yi al.
 
#8
rg2550 ex mi istiyodun sen ? bende o gitarın hayallerini kuruyodum uretimden kaldırmıslarmı onu? aynı gitardan bahsedioruz dimi krom pickguardı var mavi-siyah gibi godve rengi
 
#9
arkadaşım rgt3020 ise bahsedilen gitar çok müthiş bir gitardır
bende bunu düşünüyordum sonra avatarımdaki jem7dbk yı aldım
eğer fiyatında indirim olduysa daha da memnun oldum almadığıma :)

music123.com da hala pahalı gözüküyor ama sen bu gitarı 1100 dolara alabileceksen kaçırma derim

gitarı ilerletmeyi düşünmüyor musun? şu anda çok iyi olmayabilirsin ama biraz daha iyi olunca o gitar eline yapışabilir

ama alayım satayım kar edeyim dersen ona karışmam
kullanmak için şiddetle tavsiye edebilirim
neck-thru
dimarzio paf pro manyetikler
 
#11
www.zzounds.com www.americanmusical.com da arkadaslar 1100$ ama biter kesin ellerindekiler cabuk olun alcaksanız, alıp satmaktanda vazgectim bitek rengi kötü gelio bana sunburst kıvılcımda 3120 var mavisi bunun tapılası bi alet, 1570ide ta amerikadan getirtmeye degmeyecegi icin caydım acıkcası, bide boss gt8 alcaktım tüm parayı bu emdiği için gecici bisiler alcam :( :( Rg2550 için ben musiciansfriende vermiştim sipariş ellerinde yoktu gelen partiden gönderceklerdi, bana yetmicek kadar gelmiş arayıp haber vermişler üretimden kalkmıs alet ole işet o yuzden yattı bide iyi oldu ben 692$dan sipariş vermiştim nerdeyse butun rgler üretimden kalkıo yenileri fln gelio hepsi(bknz:www.ibanezrules.com(adam işi bilio, bide sadece bu demio))...
 
#17
Bende Ibanez RG 3120 var çok memnunum açıkçası.Çok güzel bir gitar, her tonu alabiliyorum.Üstünde Dimarzio paf pro ve tone zone var standart olarak, 17-19 mm wizard sap, edge pro floyd rose (iddia ediyorum dünyanın en iyisi) falan var...çok cillop gitar.

3020'yi bilmem ama 3120 tavsiye ederim.
 
#18
Aytac sapının rahatlıgı 1570 le falan nasıl bu arada gitarın mavi degilmi hastasıyımda, bide sapı 2mm daha kalın 1570 2xxx serisinden fln . bunda 2 paf pro var...
 
#19
1570 le 3120 nin klavyesi filan herşeyi aynıdır sadece manyetik farkı vardır onuda 170 dolara telafi edebilirsin yani 1570 bence cok mantıklı bi gitar tabiki 3120 nin görüntüsü 1570 de yoktur ama 1570 çok daha mantıklı bir seçim bence
 
#20
graffit sadece farklar o değil.

şöyle ki gitarın rengi standard bir mavi değil, twilight blue diye geçen özel ve süper bir renk.

Ayrıca gövdesi rg 1570 gibi basswood değil.Maun(mahogany) gövdesi var.maun'un üstünde flamed maple top var.yani alevli akçaağaç kaplamalı.

Görüntüsünün üstüne gitar tanımam.Sesteyse 1570'den farkı tabi ki mahogany'nin farklı ses karakteri olacaktır.
 

Üst