Hayko Cepkin ve grubunun ekipmanları

'Elektro Gitarlar' forumunda KaptanAmerika tarafından 1 Ağustos 2007 tarihinde açılan konu

  1. hayko cepkin ve gitaristinin hangi ekipmanları kullandığını bilen varmı?
    yani hayko hangi mikrofonları kullanır sesi için efekt kullanırmı?
    birde gitaristinin kullandığı pedalları neler acaba? çok güzel tonları var gerçekten gitarın..
    cevapları bekliyorum..
     
  2. sesi için efek de kullanıyor bildiğim kadarıyla..tek bildiğim bu.
     
  3. Gitaristi bir morley wah kullaniyor,vokaldede efekt var bildigim bu kadar.
     
  4. Evet wah'ın karakterine bakacak olursak sanırım Morley dememiz mümkün. Ayrıca vokalde bolca Reverb var.
     
  5. Aslinda ben tonuna bakarak soylemedim.Tvde bi konserde gitaristin ayagini kalcadan kaldirip indirerek ayak pompasiyla top sisirir gibi wah kullandigini gordum buda ancak yayli otomatik bi wahta olur diye tahmin yuruttum :)
     
  6. Başlığı biraz düzelttim, kolay gelsin :)
     
  7. bi saklıkent konserinde haykoda (yanlış görmediysem) digitech vokal prosesörü vardı. gitaristi sahnede hemen önümdeydi setupuna bakmıştım ama neler vardı pek hatırlamıyom amma velakin aklıma kazınan (görünce hadi canım yok artık demiştim) bi tane 505 vardı ilk modelinden :lol: muhtemelen tuner olarak kullanıyodur çünkü bendeki 505IInin cidden çok stabil bi tuneri vardı. benden bu kadar :)
     
  8. birkac hafta önce okan bayülgenin programina katildiginda sahnede mesa boogie mark IV vardi, artik gitaristin kendi anfisimi yoksa tv kanalininmi bilemiyecegim.
     
  9. Gitaristleri bence cok iyi değil .
     
  10. Abi burda adamlar iyiliğini konuşmuyor ki ekipmanını konuşuyor yapma böyle :D
     
  11. bukadar tartışmasın nedeni milletin,önemli,iyi bir gitarist olmasından değilmidir yani ;) Mustafa (=
     
  12. Haklı gibi gözüksende prodüksiyon harikası tonlarıda insanlar önemseyip nasıl yaratıldığını merak ediyor olabilirler. Gitaristin tuşesini tekniğini pek merak eden yok burda :D Bence tartışmamak lazım gitaristinin iyi olup olmadığını sonuçta herkes virtüöz olmamalı.
     
  13. tonları çok hoşuma gidiyor gitarın.
    kullandığı ekipmanı onun için çok merak ediyorum.
     
  14. Ablam arkadaşıdır kendisiyle tanışıklığımız var ordan bi kaç bilgiyi burada doğrulayım :)

    Hayko belirtildiği gibi Digitech in bi modelini kullanıyor vokal efekti için.

    Gitaristi Umut ise Morley Wah,Ve Zoom u kullanıyor gerçekten ayrıca drive içinde Digitech kullanıyor diye hatırlıyorum.
     
  15. abi valla markalar önemli değil.önemli olan model:)
    zaten saydığın markalardan başka doğru dürüst ekipman kullanan görmedim türkiyede.
    yani bunları tahmin etmek zor değil.
     
  16. Ya o kadar komplike bir gitar tonu yok.Benzerini çok rahat yapabilirsin.Zaten gitarlar çok ön planda değil Hayko'nun. Adam korku temasını gitara bırakmıyo kendisi bir klavye üstadı olduğu için :)
     
  17. O değil de, Zoom 505 i cidden efektör olarak mı kullanıyor yani? :D Yapmayın yav ben bir sürü analog görmüştüm, sanki bossun tüm pedallarından birer tane vardı :D Wah olarak da morley olduğu çok belli tonlarından. Zoom'u pedal bend, yada whammy dediğimiz effect için kullanıyor olabilir.
     
  18. Tuner olarak kullandığını ve belki bi kaç efekti ondan aldığını doğruladım ben...
     
  19. slm

    haykonun ilk klibinde ayda geçiyodu galiba tam hatırlamıyorum boss me 50 vardı vocal için.bilgilerinize sunarım :)
     
  20. Hayko Cepkin'in Odtü'deki Müzik Toplulukları konserinde kendisinin ve gitaristinin setup'ını bir miktar inceleme fırsatı bulmuştum. Aslında baktıktan sonra incelememiştim :)

    Hayko digitech v300 kullanıyor galiba ya da v400, mor olan vokal processoru işte. Gitaristlerinin de 5-6 pedallı bir analog setupı vardı ve canlı olarak tonu iyiydi :) Analog setup çok ilgimi çeken bir şey olmadığı için incelemedim..
     

Bu Sayfayı Paylaş