Altar

#9
Thrash mi ?? Bayılırım ;) En Yakın Zamanda İzlemek Üzere...

Vokalistim Başarılar Demiş Hepimizin Adına Fakat Bende Diyeyim
Başarılar
 
#10
yok abi black olmadıgı kesin ama thrash diyoruz yaptıgımız ture yinede bi dinlemek lazım cunku thrashten biraz daha farklı ozellikle son iki beste.grubun garaj.org da bi sayfası war existance.garaj.org ,henüz resmi web sayfasını açamadık.5 sarkılık demomuz war bazı sayfalarda mp3 ler download edilebiliomus ogrenince yazcam buraya...
 
#12
alican, demolarınızı studyolara yada cafelere dağıtsanız da insanların haberi, bilgisi olsa grup hakkında...
ne dersin?
 
#13
alidjian demiş ki:
yok abi black olmadıgı kesin ama thrash diyoruz yaptıgımız ture yinede bi dinlemek lazım cunku thrashten biraz daha farklı ozellikle son iki beste.grubun garaj.org da bi sayfası war existance.garaj.org ,henüz resmi web sayfasını açamadık.5 sarkılık demomuz war bazı sayfalarda mp3 ler download edilebiliomus ogrenince yazcam buraya...
thrash lafını duyunca tüylerim kabarıyo 5 yıl thrash yaptım doyamadım valla (ey gidi megadeth)....sizi en yakın zamanda dinlemek isterim başarılar...
 
#14
olm ismi ben koymadım hem ilkerler mail atmıs altar a biz turkce anlamında kullanıoz bu ismi die onlar da sorun diil fln demis walla... demoyu dagıtmak icin para lazım olm fakiriz bi yagızın parası war ibne dovme yaptırıo hepsiyle :)
 
#15
alidjian demiş ki:
olm ismi ben koymadım hem ilkerler mail atmıs altar a biz turkce anlamında kullanıoz bu ismi die onlar da sorun diil fln demis walla... demoyu dagıtmak icin para lazım olm fakiriz bi yagızın parası war ibne dovme yaptırıo hepsiyle :)
hahahaha :) vucudunda yer kalmayınca yağızın para biriktirirsiniz, dağıtırsınız :D
 
#16
LOby demiş ki:
Grup hakkında biraz bilgi verirmisin . Ne tarz yapar nerelerde çalar vs...
Thrash metal..Ama grind,progressive,death ve heavy öğelerde var.. thrash müziğin temelini oluşturuyor...

Şimdilik caravan,du rock ve kemancı var hep... ama kocaeli ve bursa konserlerimizde yakın..
 
#17
depp demiş ki:
valla grup isminde biraz black metal kokuyo ama thrash miş...kayıtınız var mı
kayıt var.. demomuz piyasada...konserlerde satılıyo..ve şimdilik bakırköy kripton müzikte var.. diğer baskı tamamlanınca beşiktaş,kadıköy ve taksim dede satışa sunulacak... isteyenler şimdilik 2 besteyi www.metaltr.com daki biyografi bölümünden altar ı bulup dinleyebilir..
 
#18
Mesajınız silinmiştir . Mesajın tamamını büyük harfle yazmamalısınız . Forum Kurallarını daha dikkatli bir şekilde okuyunuz .
 
Üst