Boss NS-2

arkadaşlar bu pedal nasıl kullanılır (özellikle send-return kısmı) biraz bilgi alabilir miyim?
elinde kullanım klavuzunun dökümanı olan varsa (bilgisayarında) bana yollayabilir mi? ya da herhangi bir link lütfen
teşekkürler
 
-Ben bu aleti kullanırken,send'ini drive pedalımın inputuna,return ucunuda drive pedalımın out'una bağlardım.Anfi ve gitarada NS-2 nin out(anfiye) ve in(gitara) ucunu kullanırdım.
-Yani bu send ve return a istersen drive ve processor bağlayabilirsin.Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
bu alete BOSS PSA-230P dışında bir adaptör takarak analoga güç dağıtabilir miyiz?(dip gürültü olur mu)
 
ayvats demiş ki:
Aynen serkann'ın dediği gibi bağlanıyor. Ancak ufak bir ayrıntı, chorus ve delay gibi efektleri NS-2'nin dışında bırakıyoruz, onları send'den sonra bağlıyoruz...
-Reverb,chorus ve delay pedalları bu zincirin en sonuna bağlanır,yani anfi ile ns-2'nin out ucunun arasına.( zaten bu pedallardan hiçbirini bağlamazsanız ns-2'nin out'u direk anfiye gider )Arkadaşın ns-2'nin dışında bırakıyoruz demekle bunu kastetmiş sanırım.Bu pedalların send ve return ucuyla bir ilişkisi yoktur.Saygılar,sevgiler.
 
gorkyeah demiş ki:
2.el dükkanlara bakın
internete 2-3 ayda 1 tane düşebilir..oralara bakın
istanbulda 0 ı olabilir,araştırın(telefon edin müzik dükkanlarına,mail atın)
ankarada planet müzik gibi 2.el satan dükkanlarda var
bunların dışında www.ebay.com da bir dolu var..alınabilir..

kolay gelsin
 
elimde ns-2 haricinde 4 analog pedal daha var hepsini ns-2 den power supply la dağıtmak için tam olarak ne yapmalıyım bi yardım ediverirseniz :)
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler