Yaran Ilanlar

'Forum Meydanı' forumunda raccoon tarafından 23 Şubat 2014 tarihinde açılan konu

  1. Bir başka model de var ki satma konusunda karar verememiş oluyor. Bir türlü gitardan ayrılamıyor. Ben çok şükür kararsız satıcılara denk gelmedim. Bazen ilandaki yazısından karakteri anlaşılıyor aslında. Forumda birinin imzasında vardı takas zordur minvalinde bir kamyon arkası yazısı. Öyle hakkaten.
     
    anarko gitarist bunu beğendi.
  2. Takas fiyati ile nakit satis fiyati arasinda fark olmasi mantikli bana gore.Sizden alacagi gitari ne kadar sure de ne kadara satabilecek eger satabilirse o da.Piyasa malum.Hic aklinda olmayan bir gitar teklif ediyosunuz birisine.O da guard almak zorunda.750 TL fark cok abarti degil eger gitar iyiyse gercekten.
     
    anarko gitarist bunu beğendi.
  3. Banada bu olay çok antipatik geliyor, sırf bu yüzden alacağım varsa bile almadığım ekipmanlar var ama iki adım geri atıp bakınca, belirlediğin fiyat üzerinden nakit alımda indirim yapmak ile takas fiyatının aynı oranda fazla olması arasında pratikte bi fark yok aslında...

    Örnek veriyorum ben ilan açtım. İlana "Temiz Fender Strat Fiyatı 4000 TL'dir. Nakit almayı düşünenler arayın konuşalım arayı buluruz" yazdım. Biri almaya kalkarsa nakitte 3800'e iniyorum. Takas teklifi gelirsede fiyatı indirmiyorum haliyle... Bu tip bir satış şekli ile ilana "Fiyatı 3800TL'dir. Pazarlık kesinlikle yoktur. Takas fiyatı 4000 TL'dir." yazmak dediğim gibi pratikte aynı şey...

    Öte yanden elindeki ekipmanı piyasa fiyatından dahi pahalıya sattığı halde, ilana pazarlık için aramayın yazıp bide takas fiyatı şu kadardır diye elindekinin fiyatını şişim şişim şişirip takasta teklif edilen ekipmanının fiyatı gömüyorsa, o iş "bence" şark kurnazlığına girer. En azından ben böyle bakarım. Bu ekipman bütçem dahilinde olup, o ekipmana o fiyatı vermeyi uygun bulsam bile, satıcıya gıcık olduğum için para verip almam. Niye bu fiyata satıyorsun? Niye pazarlık yapmıyorsun? Niye takas fiyatını şişiriyorsun? falan demem tabiki. Sadece kendi açımdan o satıcı ile alışveriş yapmayı tercih etmem, ki bu benim en doğal hakkımdır.

    Satıcılar istedikleri kadar Türkiyede tek, şunla bunla karıştırmayın triplerine girerse girsin, hiç bir ekipman bulunmaz hint kumaşı değil. Dediğim gibi sırf bu yüzden alacağım olduğu halde almadığım, daha sonra çok daha uygun fiyata ankarada düzgün bir müzisyen arkadaştan bulup aldığım bir road worn tele de olmuştur.
     
    Son düzenleme: 7 Mart 2017
    ogulcaan bunu beğendi.
  4. Görseller ürün hakkında yeterince bilgi veriyor.
     

    Ekli dosyalar:

  5. 2000 li kaç kaç!
     
    Emrecanztrk1 bunu beğendi.
  6. Aslında gülüncek bişey değil ama bilemedim.
     

    Ekli dosyalar:

    Wuthred ve bg453 bunu beğendi.
  7. birayı şarap sanıp içmek ayılınca farkına varmak gibi bir şey herhalde bu
     
  8. Ya benim gözüme batan nokta şu oldu. Belki "hadi sen de ihtiyar." diyeceksiniz ama, ulan yakışıklı olursun, tamam, veya bunları yapınca yakışıklı oluyorsundur onu da anlarım ama (töbe haşa Allah'ın gücüne gitmesin) tuvalet taşı gibi tipin var, böyle garip bir saç, blues brothers güneş gözlüğü, garip garip pozlar nedir ya?? Nerden geliyo kardeşim bu özgüven?? Yemin ediyorum bende bu boş özgüvenin onda biri olsa şimdi çok farklı yerlerdeydim. Yeni nesil çok garip... :cautious:
     
  9. berdin123 ve mrstarfinger bunu beğendi.
  10. Çok fazla anlatmaya gerek yok(ama ben şuraya iyi bi döşeyim).
    [​IMG]
     
  11. Henüz geçen ay bu ilanı görüp arkadaşlarımla paylaşmıştım. Sinir bozucu. Ben de 14 yaşımdayken böyle triplere girebiliyordum ama bu daha çok salaklık olmuş. Sonuçta instagramın değil orası bir ürün satıyorsun
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş